Új hozzászólás Aktív témák
-
Retro DJ
aktív tag
Az általános, hogy beindítás után, 2500 felé kell emelni a fordulatot és az után alszik el a töltést jelző lámpa? De utána a 700-800-as alapjáraton sem világít többet.
Ez kóros, vagy ne foglalkozzak vele?
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
Szerintetek mennyi munka lenne, egy bontott működő hátsó ablaktörlő komplett beszerelése?
Villamos bekötés, ablakmosó bekötése. Elsőre nem néz ki bonyolult feladatnak.
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
A kapcsoló ha minden igaz tudja és tudja (legalábbis az irányok megvannak). Ha nem törekszem a gyári kivitelre, akkor akár mehet egy külön biztosítékról is. Ez kevésbé zakkant meg, elektromosságban valamennyire benne vagyok.
Az viszont kérdéses lehet mennyire bonyolult a sprickoló a megfelelő helyre vezetése (értsd tetőkárpit alatt). A többi csak hab a tortán .
Ja más, írtam az ülés állító csatlakozófejről. Ekkora mákot! A gugliban találtam 60 Ft darabja és....... a lakhelyemen van .
Megabódottság!
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
Na egy konstruktív ember
A jobb oldalon ha jól láttam, akkor van még egy csatlakozósor. Nekem úgy rémlett, hogy egy az egyben megegyezik a másikkal (hátsó csomagtérajtóról beszélünk). Ha megveszem minkét darabot, akkor be lehet építeni?
Én azért megpróbálnám bekötni a spicnit is... tudod ha már lúd legyen kövér. Csak előtte jó lenne látni egy gyári megoldást.
Szerintem először szétnézek bontóban, ha jó lesz az idő...
Dreamer
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
Aztateremburajat! Akkor nem is vadaszok a 93 utani gyari ulesekre, hanem ramegyek egy jo allapotu felicsita ulesre. Nem is gondoltam, hogy a hatso 1-1ben bemegy .
Magus! Az elsot lehet meg hatra par centit eltolni? A felesegem hosszu labu, es elegge kozel van a kormany.Egyebkent sajnalom ezt a szerencsetlen gyari autot szetfaragni, de ebbol kell kihozni a legjobbat.
Mar csak valami franko zajcsillapito anyag kellene, es nem is annyira hianyozna a Felicia (eredetileg azt akartam venni).
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Timeske #3979 üzenetére
Fals (Falsch) levegőt szív. Ha valahol repedezett a gumicső, akkor olyan külső levegő (fals) tud a rendszerbe jutni, ami rontja esetleg teljesen működésképtelenné teszi az adott alkatrész működését.
(Csak zárójelben jegyzem meg, valószínű, hogy tudod (legalábbis a mi Favoritunknál) hideg motornál a következő az indítás művelet: kétszer teljesen a gázpedálra lépni, indítózni, közben - utána gázpedálra nem lépni, ha már kicsit jár, akkor lehet indulni).
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
-
Retro DJ
aktív tag
Ködlámpa beépítésénél van valami szívás? Kipattint takaró, berak lámpa, bevezetékel, beköt és örül?
Retro
-
-
Retro DJ
aktív tag
Hogy kérdezzek valami témába vágót is: mi okozhatja, hogy a fényszóró magasságállítója nem működik?
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Timeske #4044 üzenetére
Az nem egészen úgy van. Megpróbálnék a szerelővel egyességre jutni. Persze ez attól is függ mikor történt a javítás.
Bár M.o.-on 20000 Ft felett kell munkagaranciát biztosítani, én azért megpróbálnék valamilyen megoldásra jutni (pl. az anyagdíjat fizetni, de a munkát nem, stb).
Én debreceni vagyok, és elég meggyőző tudok lenni érdekérvényesítés szempontjából...
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
-
Retro DJ
aktív tag
Sziasztok!
Láttatok már ilyet:
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
Na, ma a nevemre került a gépsas.
Azonban ma szembesültem újabb két dologgal. Az egyik, hogy a fűtéscsap eresztheti a fagyállót (erről később teszek be képet).
A másik az, hogy 80 km/h felett olyan a hangja mintha a csapágyas lenne a generátor, és olykor-olykor nyüszítő hang hallható.
Ezt meg is örökítettem 0-9 mp-ig folyamatosan hallható, aztán 14-19mp, 26-28-ig, és a végén 34mp-től végig.
Szerintetek is generátor csapágy lesz? Esetleg vízpumpa? A fűtőventilátor ki van kapcsolva a felvétel alatt.
A másik, nem tudom kinek hogyan indul a verda, de 4 nap állás után ez így adta -11 fokban.
Ez jó, rossz, átlagos?[ Szerkesztve ]
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
Ezen a képen látszik a lemezen ahogy szivárog. Itt pedig ahogy lecsorog a gumiharangra.
Jól látom, hogy szimeringes a kicsike (1, 2)?
Ez a katalizátor gyári eredetű, vagy utólag lett beleszerelve?
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
Relax!
Adtam fröccsöt, csak az már nincs rajta a videón! Úgy gondolom, hogy az olajnyomás meg a generátor nem függ össze! Egyébként miután megkapta a fröccsét azután szépen kialudt a lámpa és kisimult a hangja is. Csak a vidi kedvéért nem taperoltam a gázt.
Köszönöm, tanácsaid megfogadom!
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
Igen, az lesz a második, egyébként nincs napi használatban, csak ma egy kicsit futottam vele.
Az első, hogy rendbe teszi egy karosszériás a kérdéses pontokat, kijavítja az alvázvédelem esetleges hibáit, viaszos üregvédelemmel lekezelik, és az egyik ponton ahol sajnos már javítva volt, kap egy plusz kezelést, hogy ne legyen vele gond. Előbb utóbb a dobbetétet is beszereljük.
Szerintetek nagyon elvetemült ár 2000-2500 Ft egy darab dobbetét beszerelésért? (Tartalmazza: furatok előfúrása, furatok kezelése, dobbetét beszerelése)
Aztán, ha enyhül az idő, akkor meglesz a szimering csere, olajcsere (váltóban is), a szíj az kukás mindenképpen, rá nézünk a szelephézagokra is. Lehet átnézetem a futómű részeit is, mert nekem nehéznek tűnik a kormány. Bár lehet, hogy csak én vagyok puhány.
Amikor jobb lesz az idő, akkor majd jön a belső "restauráció", gázbeszerelés, apróságok (többek között a fűtéscsap cseréje).
Van másik autó, egyelőre a feleségem még nem veszi "kezelésbe", addig még pihenhet, nem fogunk járni vele.
[ Szerkesztve ]
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs