Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz rewu25 #2129 üzenetére

    Mert attól függ, a keverékállitás. Mindg a motor állapotához kell igazodni. Én javaslok egy 2,5 fordulatos állást.

    Tudod hol kell rajta a keveréket állitani?

    Betekered tövig az állitó csavart és kiengeded 2.5 fordulatot. Aztán jön a próbakör. Bemelegedett motornál 2. ben padlógáznál nem szabad h fulladjon a motor. Ha fullad, akkor vegyél vissza 0,5 fordulatot és próbáld újra. Mikor már nem fullad hanem megindul szépen akkor állj meg és állitsd be az alapjáratot 800U/min-re. (bizonyosodj meg h a szivató teljesen ki van kapcsolva akkor nem szabad h elérje a fogaslécet a karbin)

    Aztán ha kihült akkor kell beinditani szivatót a fogaslécen felülről a második fokra tenni és a gyorsitott alapjáratot 1800ra beállitani.

    Innentől pöccre kell neki indulni, menni fog mint a vadállat és kb 7-8 at fog fogyasztani, 7 alá semmiképpen nem fog menni, viszont kivisz a világból. Én átléptem a 300 000km-t és mindig elvitt és haza is hozott. Ha van benne benzin, mindig indul elsőre.

    Ha kell kép a keverékállitó csavar helyéről csak szólj. :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák