Új hozzászólás Aktív témák
-
Retro DJ
aktív tag
Francba, úgy érzem, hogy fék ügyben igazatok lesz. De ez akkor is kibaszott nagy pocséklás. A fél oldal még király, és a másik oldal miatt kukába kell dobni a jó dobot is
Áh, mindegy. Akkor új dob lesz mindkettő.
Kicseréltem az elosztót és a rotort. Most úgy tűnik, hogy stabil, nem dadog.
Itt van a régiről néhány kép:
Szerintem még gyári...
Még elmegy kategória.Úgy döntöttem, hogy nem dobom el a fedelet és a rotort, hanem féktisztítóval jól kitisztítom, utána a kivezetéseket multigéppel kipolírozom, aztán elteszem egy "légmentesen" záródó zacsiba, és megy a csomitartóba vésztartalékként!
Ha már ott voltam, keletkeződött egy spontán minitali.
A mellettem álló gép pár hónappal fiatalabb, és 110000 km-rel többet futott. Mondjuk ez kicsit látszik is rajta.Az antenna megoldás, nem egy igényes darab...
[ Szerkesztve ]
Retro
-
Favókás
csendes tag
Nem írtam első volt.
Először magamat szidtam, hogy biztos elcsesztem valamit mikor rákocogtattam a helyére, biztos én vagyok a béna és rávertem a csapágyra is, bár már cseréltem ilyet.
Most, mikor olvastam akkor gondolkodtam el azon, hogy mi is volt a típus.
Mikor megnéztem láttam, hogy FIKA.
2-őt vettem így most van egy első csapágyam ha valakinek kell olcsón megszámítom. -
Retro DJ
aktív tag
Vettem mult tavasszal egy krokodil emelot a piacon (uj).
Akkor probakeppen ketszer felemeltem az autot. Aztan osszel kereket akartam cserelni, akkor mar nem emelt, ahogy pumpaltam a kart, megemelkedett, visszasulyedt.
Mergemben szana szejjel szedtem, de az olaj kifolyasan kivul semmit nem tudtam kezdeni vele.
Most hiaba toltottem fel olajjal, mar csak egy picit emel, de semmi tobb.Retro
-
-
Favókás
csendes tag
136L '90 Libafosződ.
A motorján kívül nem nagyon tudok olyan dolgot ami jó lenne rajta.
Még Aug. végéig van rajta vizsga utána befejezi földi pályafutását.
136L '90 Sárga
4 éve készül idén őszre kész kell lennie teljesen...
Na ez már kicsit más kategória asszem a szélvédő gyári a többi kicsit máááás.
Felicia '99 Fehér
Asszony kocsija.
Idézet: " szemed leveszed róla, majd szólok, ha javítani kell valamit" -
Favókás
csendes tag
Üres bódé a garázsban, alkatrész hegyek a pincében mikről szeretnél képet ?
Kicsit komolyabban.
Hosszú hétvégén könnyítettem a sonkákon utána polír ez volt az utolsó projekt, így már szinte teljesen kész a motor, még a hengerfejen kell kicsit plasztikázni.
Keresnem kell valakit aki össze hangolja a főtengelyt a lendkerékkel és a kuplung tárcsával(Havassy be van havazva)
Ha a nyuszi is engedi (3 napos) talán az ECU átvezetékezésével megleszek. -
Favókás
csendes tag
Én nem.
Nem biztos, hogy egyszerre minden eszembe jut majd folyamatosan csöpögtetem az infót.
A bódén kevesebb a módosítás.
Napfénytető.
A küszöbök ki lettek vágva, és a 0,8-as helyett 2-es anyagból lett lehajtva, üregvédelemmel és a kerkeknél púrhabtugó lett képezve.
A pótkerék "medencéje" el lett tüntetve.
Belülről kapott egy szigetelő gumiszönyeget, így nem engedi a nedvességet a taposó lemezkhez.
Black Line-os plüss ülések hátul 70-30-as.
Tetőben gyári digit óra.
Fémig lepucolt alváz a védelem újraépítve.(bár ez nem extra dolog)
Fekete első lámpák.
5. ajtó falazva a ködzárók között ( ez még nincs kész)
Hátsó lökős 6cm alacsonyabb és kicsit szögletesebb a rendszám ide lett beépítve a világítással együtt ( ez félig kész, még festeni kell)
Fehér óracsoport fordszámmal.
Sportkormány.
Hátsó ajtó üvegei fóliázva (ez még a zöldikében van)
14" alufelni (a típusát késöbb most nem jut eszembe)
természetesen tehermentesítő gyürük lettek gyártva hozzá (1 hétig optam vele)
Skoda zöld lakkozott fa váltógomb.
A középkonzoll is fából lett csinálva egész a homlokfaltól indul, benne a hangszorók és tároló rekeszek, ebben lesznek a biztik, és relék.
A műszerfalon kicsit átvariáltam a levegő útját így a két sorbol ami a szélvédő tövéhez megy egy meg van szüntetve, a lábtér nem vezet hátra csak elöl van két kifújás.
A váltókaron levő "golyót" lejjebb toltam két cm-rel így pontosabb a váltó és kevebb a mozgás útja, a váltókar és a rudazat között megszüntettem azt a gyári csatlakozást, így nem műanyag "tányéron" mozog.
Black line gyári központizár.
2 különálló indításgátló.
Fehér búrák oldalt az irányjelzőn.
A tükrök alatt ledes irányfény.
Kemyényitett ültetett gátlók.( a vágott rugók nem mennek vissza azt már túl soknak találtam 40-50 alatt nincs komfortérzet a kocsiban, felette viszont sínautó lesz a gépből nincs illegés billegés, de én nem közlekedem 60 felett így marad a gyári rugó meg a keményítés)
Kap egy nem hengerenkénti ECU-t
A főtengely,lendkerék,ékszíjtárcsa,hajtókarok, könnyítve és polírozva lett.
A hengerfej 0,75-re síkolva polírozott járatokkal.
És szép SEAT sárga lesz a színe majd ha kész lesz.
Hirtelen ennyi...[ Szerkesztve ]
-
Favókás
csendes tag
Hát ez a csak simán kihúzod dolog nem megy mintha be lenne szorulva valami rögzítő aljzatba.
Jobbra balra billeg de felfelé nem jött.
Megpróbálom lelocsolni benzinnel, hátha akkor engedni fog. A rögzítő gyűrű is csak úgy jött le, az előző tulaj megpróbálta levenni de csak szétbarmolt egy két "fogacskát" leöntöttem benyával kicsit megfeszegettem és mint az álom úgy tekeredett lefelé.
Holnap megpróbálom újra biztos örül majd a család, hogy a húsvét is a skodrié. -
Tomasso72
csendes tag
Szia,
Annyi a bajom, hogy mikor renováltuk a motort, kicseréltük a kinyomócsapágyat és ugyanúgy szól, mintha semmit nem cseréltünk volna ki benne. Alapjáraton kalimpáló hangot ad. A nyelestengely csapágyának szerintem semmi baja (80ezer km-t futott autó), az a cső, amin csúszik a kinyomócsapágy, mikor a villával működtetem, az sincs elkopva, hogy esetleg azon lötyögne az egész csapágy. A sebességeket szépen veszi, nem recseg, kiemel rendesen. Azt viszont nem tudom, hogy hol tudnám állítani a kinyomócsapágy hézagot, mert ugyebár a szervízkönyvében csak annyi van, a pedál egy síkban legyen a fékpedállal, max -+5 mm
CsakakSkoda :)
-
Mágus2
Közösségépítő
Mostanában nem készülök kuplungot cserélni, de ha legközelebb fogom csinálni, összedobom kinyomócsapágy nélkül, hogy a hitetlenek végre felvilágosuljanak, mi is okozza a zajt.
Volt már szerencsém 3 darabban kivenni kinyomócsapágyat, de csak akkor zajongott amikor ki volt nyomva a kuplung, csere után ugyan úgy lefetyel a váltó mint előtte(felicia 82 000km)
[ Szerkesztve ]
-
Tomasso72
csendes tag
Cseréltem benne váltóolajat nemrég, akkor is ilyen hangja volt, meg előtte is
Na de ma már olyan jelenség jött elő Bp-en, hogy egyesben, mikor kis emelkedőn indultam el, olyan hangja volt a kuplungnak, mikor engedtem fel a pedált, mintha a kocsit hallanám elkaparni a murvás talajon...Ez mindig előjött ma, ha emelkedős talajon indultam, vagy ha kicsit sportosabban akartam nekilódulni, a forgalom ütemét követendően.CsakakSkoda :)
-
Tomasso72
csendes tag
Na, mivel segítőm nemigen lesz mostanság, ezért szépen valami filccel, vagy effélével megszínezem a vízpumpa házat, meg a szilent tartó fület is, amihez hozzáérhet. Párszor megjáratom, hogy egyesben hozzáérjen a cucc és adja azt a hangot. Ha a tartón vagy a vízpumpa házon nem változik el a színezett felület, akkor nem érnek egymáshoz hozzá
CsakakSkoda :)
-
Retro DJ
aktív tag
-
Darkmind
csendes tag
Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat.Nos a termosztáton nem látom a levegőztető lyukat. Pontosan hol lehet ez?
Amikor most levettem a sapkát (a tartályét , igaz, hogy kinyomott kb. egy fél liter vizet, de nem sziszegett egyáltalán. Nekem ez a tömítetlenség gyanús, mert egy ideje "fogyogatott" a víz, kb. 2000 km alatt 3-4 dl. Amikor melegedett a motor, mindig volt egy kis büdös, ami aztán megszűnt üzemi hő táján. Amit most megfigyeltem, hogy habár a hűtő alsó csövénél nem volt folyedék, a hűtő alatt szemben állva balra mégis volt egy kis folyás, pedig a kiegyenlítőtől nem hiszem, hogy odáig elfolyt volna. Lehet, hogy ha kivenném a hűtőt, akkor látnék rajta egy szép lyukat. És mivel még nem volt pirosban a mutató, de forrt, azt támasztja alá, amit most mondtál... Ez lehet esetleg a hűtő korróziója miatt is?A gomba hibáját nem hiszem, mert egyrészt új, másrészt az előzőnél is pont ugyanez volt a helyzet, ott nem tesztelgettem, gondoltam biztos az a rossz, cseréltem. Lehet, hogy előszedem és megmérem, hátha jó volt az is.
Most egyelőre inkább összekötve hagytam a drótokat, inkább legyen úgy, mint forrjon, sajnos a motorom így is elég gyengécske, ráfér majd egy generál...megtippelni sem tudom mennyi lehet benne.
-
Retro DJ
aktív tag
Mindkettő vason van...
A kiindulópont nekem az alsó "féktuskó" ami 40mm széles. A dobba beletett két pofa esetén meg csak 36mm. (Erre gondoltam).
Rugózásra valami?
Retro
-
Favókás
csendes tag
Na most akkor az a kérdésem, hogy a feliciásban miért van 1-el kevesebb vezeték, és a favoriton miért nem tudtam értékelhető ellenállás eltérést mérnem ?
A felicia szépen dolgozott 10-300 között a favorit be volt "ragasztva" egy értéken.(arra most nem emlékszem, hogy mennyi volt)
Kéne szereznem egy felicia műszert akkor talán jobban tudnék sakkozni.
(asszony nem engedi szétszedni az övét vajon miért ??) -
Favókás
csendes tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Fűnyíró topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mini-ITX
- A Lian Li kompakt AIO-k mellé szánt tornya újragondolta a szellőzés módszertanát
- Anime filmek és sorozatok
- Apple notebookok
- HP notebook topic
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs