- Aliexpress tapasztalatok
- ASUS routerek
- Milyen switch-et vegyek?
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- DIGI internet
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atuska75
tag
válasz peti_s #10025 üzenetére
Töki ennek véres a torka! Nyisd le a hátsó ülést és nézz be az általa takart kerékjárati részre. Meg fogsz lepődni. Ezen felül, még meleg van ahhoz hogy, az olajsapka így nézzen ki. valószínű kezdődő hengerfejesség van nála. Mondjuk ez ellenőrizhető: érintsd hozzá az ujjad a habhoz és nyald meg, ha édes, fagyálló ízű akkor gáz van ha olaj ízű akkor nincs nagy gáz. Viszont valami akkor se klappol mert, mint mondtam ilyen hab csak akkor lenne szabad keletkezzen ha kint hideg van a motor meg meleg.
Ja és még valami: én a Fordot teljesen kilakatolva vettem 110-ért és nagyon szerettem a Favit, de ez nagyságrendekkel nagyobb és kényelmesebb. Új küszöbök, sárvédők, váznyúlványok, taposók és mindenhol ahol megjelent a rozsda ott kivágták és cserélték 130 volt csak a lakatos a manusnak.
[ Szerkesztve ]
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Ramsess
csendes tag
válasz peti_s #10029 üzenetére
Nekem az a meglátásom,hogy ha a régi Favorit jó,csak egy motorfelújítás kéne,egy teljes megvan százból,és az majdnem vadonatúj motor.
Gondolok főtengely köszörülésre,egyensúlyozásra,új főt.csapágyakra,új hüvelyekre,dugattyúkra,esetlegesen új vezérműtengelyre,mert az is elkopik,és hengerfej felújításra.
Esetlegesen lehetne gondolkodni nagyobb fokolású vez.mű.tengelyen,meg nagyszelepes hengerfejen,pici teljesítménynövelés erejéig.
Persze ezt csak nagyon jó szakemberrel. -
rob210
nagyúr
válasz peti_s #10046 üzenetére
Hát én már bejártam vele igaz csak belföldön de elég sok helyet.
Ezzel a motorral elég kevés hibalehetőség van.
Amikor veszed nagyon meg kell nézni.
Kompressziómérés etc.etc.
Ha megfelelő állapotban van akkor ez kivisz a világból.
Nem nagyon van mi elromoljon rajta.
Én is ezért ültem át a megane-ba.A 99 es Scenicbe azért drága a cucc mert az már klímás ABS-es és 16 szelepes, ha benzines.
Ezek még klíma nélküliek és 8 szelepesek ABS nélkül.Nekem egy komplett vezérléscsere 32.000.-
Munkadíjjal együtt.Illetve most vagyok túl egy kuplungcserén gyári valeot kapott 30.000. volt mindenestül.
Ha van kérdés szívesen válaszolok, de ezt ne itt folytassuk, mert nem ide való..
Meg hát rábeszélni se akarlak semmire, de egy favoritnál jobb választásnak tartom.Renault power
-
Marczi80
tag
válasz peti_s #10122 üzenetére
Én "csak" Skoda Fabia Kombi MPi-t kerestem. Pénteken bejártuk apámmal a Pozsony-Vágsellye-Érsekújvár-Nyitra útvonalat. Ha valahol bazárt láttam megálltam, még ha látszott is, hogy nem az én pénztárcámnak való autókat árulnak is. Semmit nem találtam. Valahogy az az érzésem, hogy nagyon pang a használtpiac is és olyan autót, amit érdemes megvenni, olyanból nagyon nagyon kevés van. Még most is úgy gondolom, hogy rettentőenóriásinagy szerencsém volt...
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Retro DJ
aktív tag
válasz peti_s #10292 üzenetére
Hát, Vika-t biztos nem tennék egy motorba. Ha egy olajszűrőt el tudnak b****ni, akkor egy nem bonyolult, de precizitást, és jó anyagot igénylő alkatrészt szinte biztos, hogy el fognak b***ni.
Egy picit gyengébb az anyagminőség, és nem 100-300e fut egy motor felújítás nélkül, hanem csak 60-80-at (vagy annyit sem).
Egyébként megsúgom, nem az alkatrészek drágák ezekhez a műremekehez, hanem a munkadíj.
Retro
-
rob210
nagyúr
válasz peti_s #10294 üzenetére
A dugattyúk piszkálásához alulról kell bontani a motort.
A hengerfej tömítés cseréhez felülről.
Azaz a teljes motort szét kell kapni, amihez értelemszerűen egyszerűbb ha kiveszik a motort, mint sem bent bontogatják.
Szóval nem kis meló.Én most vagyok túl a hengerfej felújításon, leömlő políron és egy két dolog módosításán szelepvezetők, szelepek síkköszörülés és egyébb apróságok amik ilyenkor szokásosak.
25400.-volt a felújítás a szerelést én megoldottam a haverommal.Az alkatrészek meg egy 10.000.- ből megvoltak.
(renault megane 1.4)Egyszóval ha elkezded szétbontani ennyire a motort akkor érdemesebb szakosodott szervizre bízni főleg ha még nem csináltál ilyet soha.
130.000.körül olcsóbb helyeken meg is áll a mutatvány, ha a főtengellyel és a vezérműtengellyel nincs gond.Renault power
-
-
Atuska75
tag
-
rob210
nagyúr
válasz peti_s #10424 üzenetére
Hát szerintem a banner az egyetlen talán amelyik nem itthon gyártja az aksikat, hanem behozza.
Amúgy ugyan azt kapod szinte mindegyik itthon készül, csak más matrica kerül rá.Az elhalálozásra csak azt tudom mondani, hogy haver targonca szervízben dolgozik, onnan van az aksim is, nekik 6-évet elmennek a bannerek és csak azok, pedig hát azt remélem tudod, hogy ott ki vannak csavarva rendesen.
Renault power
-
bringasisti
Topikgazda
válasz peti_s #10448 üzenetére
Régen a motorhoz csatlakozó kábellel sorba kötve volt egy rugó szerű izé /előtét ellenállás / ami a hiányzó két fokozatot szabályozta. Ha megakad a motor megnő az áram és elfüstöl az ellenállás. Gondolom most is így csinálják. Közvetlenül a ventilátornál keresd ahol nem tud felgyújtani semmit
BENEFON DELTA--------N8
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz peti_s #10751 üzenetére
A hőfokmérő szerintem jó, csak a termosztát széthullott. A feldába nem a klasszikus megy, hanem egy műanyag ház, a termostat a házzal együtt cserélhető, mert a háznak a 2 füle tartja a helyén a rugót benne. Egyik fül ha letörik, akkor az általad leírt jelenség tapasztalható. Nem melegszik a motor és nem fűt. Főleg igaz ez az új arcú feliciára, ahol rengeteg levegőt kap a hűtő...
Grat, és sok balesetmentes örömteli kilométert.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
rob210
nagyúr
válasz peti_s #10759 üzenetére
Sok sikert hozzá.
A kerékjárati ívhez a noveroxot ajánlom.
És a fedő festést.
Érdemes kicsit belecsiszolni a fényezés ép részébe,, mert ha elkezdett rozsdásodni máshogy nem fogod meg és végigfut, sajnos hajlamos a rozsdára.Viszont egy gondos kézben elpusztíthatatlan autó.
Nagyon kevés hibája van.Renault power
-
-
rob210
nagyúr
válasz peti_s #10815 üzenetére
Nem ezért kell 10.000.ként cserélni mert addigra elsavasodik.
Lehet ha kicseréled, nem is lesz ilyen, mert pont a fáradt olaj ami már "nem tudja megkötni" a párát.
Ami vagy elpárolog, vagy keveredik az olajjal és trutyik képez.Ha meghajtod a kocsit az új olajjal akkor egy ideig nem lesz ilyen.
Renault power
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs