Új hozzászólás Aktív témák
-
szTotyy
őstag
válasz spank0309 #110 üzenetére
Amúgy a Dayz fejlesztői úgy gondolták amikor a csúcson volt a játék, "hogy köszönjük szépen, ennél jobban soha nem fogunk állni befektetett munka/nyereség arányában, úgysem lesz már soha újra 'divat' Dayz-zni" , úgyhogy köszönik szépen, eltették a pénzt és boldog elégedettséggel élnek és ülnek a fenekükön?
A Scum fejlesztői talán nem jutnak el ilyesmi elégedettségre.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz spank0309 #153 üzenetére
A tavaszi mélyponthoz képest most kb. háromszor annyian játszanak vele. Gyakorlatilag ott tart, ahol október-november táján. Ez elég jónak mondható. Van egy keménymag, amely kitart mellette. Ezek általában néhány szerveren gyűlnek össze, de ebből problémák is vannak, ha már túl népes a szerver. Meg kell keresni azt, amelyik tényleg jó. 50 fő fölöttin nem érdemes játszani, és az ilyen 10x loot, 10x puppets dolgok sem tesznek túl jót a játszhatóságnak.
Jönnek bele újítások. A megjelenés óta vannak már járművek, lehet bázist építeni, épületeket befoglalni. Megjelentek a női karakterek, meg egy csomó új fegyver és felszerelési tárgy, új skillek ezek használatához, craftolásához. Most variálták át a hangokat, már 1000m-re elhallatszik egy lövés, de remélem, ezt még emelik, mert így is kevés.
Endgame content viszont még mindig nincs.
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Ülésezik a hardveregylet
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Telekom mobilszolgáltatások
- Lightyear - befektetési app
- Gumi és felni topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...