- Több mint 24 milliárd eurót öntenek a spanyol adatközpontokba
- Összeült a Samsung, a Meta, a Qualcomm és az Amazon, az AI is téma volt
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Adobe Photoshop
- Linux kezdőknek
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Vírusirtó topic
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Mozilla Firefox
- Hálózati / IP kamera
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
-
IT café
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
igen, ellenfeleket el lehet ütn, bár nem árt hozzá megfelelő sebességgel menni. tapasztalatlan stalkereknek ajánlott a BTR, profiknak a Lada Niva (utóbbi gyors, és ha felborulsz még túl lehet élni).
ellenfelek eléggé függenek a szintjüktől... easyn hülyék, veteranon ne csodálkozz, ha megszórnak gránáttal és bekerítenek. ellenfelek célzása szintén függ a szintjüktől.
VinoRosso: passz. elvileg neten pár helyen fent kell lennie, gyakorlatilag eléggé necces beszerezni.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
VinoRosso
veterán
nem jól számolja a motor az árnyékokat. De ez nem az OS miatt van, én Xp-n is megfigyeltem már, az összes driverrel, több vga-val. Ha felfigyeltél rá, akkor a periférián, tehát a látótér szélén, főleg ha épületek mellett haladsz el, akkor megjelenik a képernyő sarkokban egy vetület, ilyen vonalkód szerű csíkozás, és folyton ott izeg mozog,me mér van pár ehhez hasonló hiba. Szar a motor, már régóta szajkózom, hogy remélem a CS-ben lecserélik. Am milyen mod amiben ilyen nap van?
-
jah, akkor képzeld el mi volt legnehezebben
80%os bulletproof mellett még mindig egy lövésből ki tudtak lőni 100%os HP mellett, ha fejentaláltak, mint szöget
a Controller az első részen izgi volt... meg a bloodsuckerek, törpök, monolitok, sugárzás, és az a fránya blowout, ami miatt minden szörny sokkal erősebb lett... ugye blowout növeli a szörnyek erejét, hát 60%os rupture és exo mellett is 2-3 csapásból öltek, meg valami 3%ot sebeztek a vérten. erre jöttek a törpék, amik ilyen 5-10%körüli sebeztek minden fejbevágással a páncélon is... na így szakadt le a vért rólam hamar
meg az i'mincharge... who's in cahrge? shutitdown, shutitdown! a gyíkamunnyét kicsit sajnálom, az nagyobb fless volt.
na várjál... akkor te nem voltál a hátsó udvaron, hanem beálltál a C-tudatba. csak mert utánna még jönne az északi udvar, ahol _tényleg_ elszabadult a pokol. a második reaktoron belüli pálya az tényleg kb megváltás az első után.
kint meg igazából ha jó ütembe futottál, alapjátékban se volt baj
Anubiss: automatán a PDAd recipts menüjébe kerülnek az enciklopédián belül.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Politika
- Robogó, kismotor
- Adobe Photoshop
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Eredeti játékok OFF topik
- SSD kibeszélő
- Linux kezdőknek
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- További aktív témák...