-
IT café
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hát, nálam 1280x1024 ultra/medium shader volt a megoldás, úgy már megvolt a játszható fps (boss kivételével, ott le kellett húzni). viszont az volt a fura, hogy vidkarit 60-80% körül terhelte, proci 35-45% között, én meg vakartam a fejem, hogy ha nem gpulimites és nem cpulimites, van 4 giga ramom, a játékra legjobb kapható hangkártyám és egy egész gyorsnak számító vinyóm, akkor mégis miért nem megy gyorsabban? meg azon is röhögtem, hogy a GPU test része olyan cpulimites volt 3.0án, mint a ház. ebben csak az a vicc,hogy amikor kijött, a qx6850 volt a leggyorsabb elérhető proci, és az enyém 9x333mon annál gyorsabb... erősebb HW meg nincs tervbevéve, mostanában úgyis leginkább fejlesztői környezetekkel játszok. bár a következőn valszeg az lesz az első, hogy felrakom a Crysist meg a CoPt
ja, rotyog rendesen mondjuk bootra elég gyors (főleg ha csak sleepeli az ember), pár program meg nagyon durván dolgoztatja a vinyót. pl a Stalker és a Crysis.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.