Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok!
Mikorra várható újabb Lost Alpha javítás?
-
válasz
tatararpad #6559 üzenetére
Oké, köszi.
-
Sziasztok!
Amikor pár héttel ezelőtt kipróbáltam a Lost Alphát, még voltak benne rejtekhelyek.
Most teljesen új telepítés történt, és nem mutat semmilyen rejtekhelyet sem, amit fel lehetne kutatni, max. hullarablási lehetőség adódik, illetve itt-ott kaját, vizet stb. lehet összeszedni.
Mindkét esetben ugyanaz a SeregA-féle verzió futott.
Vajon miért nincsen már benne a rejtekhelyek lehetősége?
-
válasz
Dhampir #6561 üzenetére
Tehát arra gondolok, hogy a minitérkép most egyáltalán semmiféle rejtekhelyet nem mutat meg. Ez a RePack by SeregA-Lus.
Most olvastam az SG fórumon, amit Dezowave írt:
A repackokat pedig nagyon nem ajánljuk. Ha ott bármi hiba adódik, abban nem tudunk segíteni, mert erősen át van írva az egész, és több kisebb mod bele is van rakva.
Eszerint jobb lenne, ha az eredetit használnám, ezt nem is tudtam, hogy át van dolgozva, akkor nem kezdek bele immáron másodjára.
Az eredetit torrentről is lehet tölteni?
[ Szerkesztve ]
-
válasz
cheatergs #6564 üzenetére
Csak amiatt találtam furcsának, mert a múltkor már kegyetlen sok rejtekhelyet mutatott ehhez képest. Például a Szeméttelepen az alagútban lévő hátizsákot is, most pedig eddig semmit.
Sajnálom, hogy nincs sok időd játszani, de az jó dolog is lehet (például sok munka, jó fizuval), én több hónapig nem játszottam, mert saját számítógépem nem volt, körülbelül november közepe óta. A múltkor járt nálam egy belépő szintű játékra is fogható gépecske, no akkor azon próbálhattam ki a Lost Alphát úgy, hogy a Szeméttelep és Agroprom küldetésekig eljutottam. Ezért tűnt fel, hogy az akkori rövid játékidő során még adott ki rejtekhelyeket.
Vajon a rejtekhely infóknak bekavarhatott, hogy a Soopytwist patchből Kaszas1990 fórumtárs módszere alapján ezeket a módosításokat hajtottam végre a pár állomány átmásolásával?
(#6565) Mans20
Értem, köszi.
[ Szerkesztve ]
-
Sziasztok!
Az eredeti Lost Alpha alapjátékra elegendő az utolsó, v1.3003-as foltot feltenni, vagy az előzőek is kellenek?
[ Szerkesztve ]
-
Köszi szépen!
A patch-et már megtaláltam a moddb-n.
Az alapjáték hány részletből áll, miket kell letölteni?
A http://www.pub.dezowave.com/, ahonnan le lehetne tölteni, 403 Forbidden-t mutat.
Esetleg torrentlinket tud valaki, ahonnan az egész eredeti alapjáték letölthető?
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Balathruin #6570 üzenetére
-
Nah, az eredeti játék a legelején máris elszállt (megjegyzés: a SeregA-val ilyen nem történt), csak a magyarítás gamedata mappája van benne, semmilyen módosítást nem eszközöltem, nem turkáltam bele.
Ami érdekes, a második indulásra a főmenühöz érvén, el is felejtette az összes beállítást, visszaállt az alapértékekre.
[ Szerkesztve ]
-
Helyzetjelentés:
Dezowave eredeti játékában a Szeméttelepen, a Hangár elfoglalása után kerülnek ki az elesett banditáktól a korábban hiányolt rejtekhelyek információi.Hiányzik a játék hangulatába jobban illeszkedő orosz beszéd.
Amiben többek között SeregeA "gyurmánya" más volt, a többféle hanghatás, például a Szeméttelepen a nyikorgó, rozsdás lemezek hangja. Azonkívül abban Kitörés is volt Kordonban, szerencsére Dezowave eredetijében nem történt még.
Az eredeti Dezowave játékhoz esetleg fel lehet rakni orosz szinkront is?
-
A többi indításnál már nem omlott össze, érdekes.
A C: meghajtón van, de nem a Program Files mappákba telepítettem, hanem létrehoztam egy új mappát a játék számára. Csak rendszergazdai módban indul el.
Az orosz hangok miatt lehet, hogy visszatérek a SeregA verzióhoz, mert nem találtam orosz szinkronos megoldást.
-
A SeregA-Lus-t próbálgatva, teljesen véletlenül adja ki a rejtekhelyeket, amelyek már Kordon területén is előfordulnak.
Viszont előfordult gyorsmentést visszatöltve, hogy ugyanaz a karakter (például egy katona a leszakadt híd alatt) már nem adott rejtekhely információt.
-
Sziasztok!
A Sötétvölgyi Szolgálatos kiszabadításánál az történt, hogy kifelé menet tárcsere közben lelőttek a banditák.
Volt egy mentésem az ajtó kinyitása és a Szolgálatossal való párbeszéd után, de ezt a mentést visszatöltve a Szolgálatos már nem hajlandó megszökni a fogságból, csak ácsorog a börtönében, kommunikálni többé nem lehet vele.
Így viszont lehetetlen végrehajtani az elvállalt feladatot.
Más:
Amikor Sötétvölgyben elindultam a Lada Nivával és közben lődözött rám a helikopter, akkor felborultam a kocsival, így gyalog vágtam át Borongáson a hídnál lévő vasúti alagútba. Az alagút mélyén leereszkedtem a tárnába, de valamitől meghaltam, és véget ért a játék. Nem tudom, hogy mi okozhatta.
-
Köszönöm a segítséget!
Pedig nem vagyok az esztelen lövöldözés híve. Emlékeim szerint a "Vétkek" főnöke nem akart tárgyalni, de eszerint újra kérdezgetni kellett volna?
Valamikor majd újrakezdem az eredeti Dezowave játékkal, tegnap még a SeregA-Lust próbálgattam (ami tele van mutánsokkal, főleg Sötétvölgyben).
-
Az alapjátékban (az érintetlen Dezowave, nem a SeregA-Lus) is oly sok Izlom és más mutáns mászkál Sötétvölgyben, vagy ez csak a SeregA-Lus túlzása volt?
-
Agropromnál a létrán felfelé mászva a föld alól egyszerűen hibaüzenet nélkül kidobott a játék.
SeregA-Lus-ban nem csinált ilyet.Egyébként egy korábbi hozzászólásomat módosítanám annyiban, hogy az eredeti játékban is benne vannak a Szeméttelepen hallható nyikorgó hangok, de amikor először jártam arra (egy előző telepítés során), ez valamiért nem volt hallható.
Helyiségekben mozogva megjelenik előttem a saját alakom fénylő formában, amely zavaró. Ezt a hibát hogyan lehet orvosolni?
Így néz ki:
[ Szerkesztve ]
-
Például a leszakadt hídnál is van bug, simán le lehet lődözni a katonák némelyikét, ahogy a posztjukon ácsorognak. A mesterlövészt kiiktatva senki sem figyelt fel a lövöldözésre.
A holttestek nagy része elég hamar eltűnik ebben a játékban is, például Agropromnál, és nincs idő tölténygyűjtésre.A kutyák viszont elég kitartóan loholnak az ember után.
Elcsaltam a patkányokat a Vétkekig, akikre rátámadtak, de a Vétkek mindet elintézték.
Farkasnak egyből odaadtam a kulcsot, jól tettem?
Ami talán kissé túlzás, és mindkétféle játékban (Dezowave és SeregA-Lus) benne van, hogy a zombikat alig lehet kifektetni. Ez a nehezítés az Oblivion Lostban is megvolt.
Emiatt nem vállaltam el a szeméttelepi zombik kiirtását, mert az felemészti a csekély sörétkészlet jelentős részét.Agropromnál a föld alatt járva hiányoltam a jó öreg Irányítót, csak burerek és vérszívó van, meg patkány és zombi, legalábbis én ezekkel a szerzetekkel futottam össze.
-
Én meg szeretek mászkálni, még azt se bánom, ha nem ugrik elém minden bokorból valami "ijesztegetni" akaró rémség.
Két küldetés között van értelme a mászkálásnak még üres terepen is. Anomáliába is beleléphetsz, ha nem vigyázol, nem muszáj mindenütt mutánsoknak matatniuk.
-
Az eredeti háromszor is kivágott (értsd úgy, hogy háromszor újratelepített játék), kétszer a játékórák elején, a játékból kilépés közben (és hibaüzenet nélkül), egyszer pedig Agropromnál a föld alól felmászva. Ilyenkor újraindításnál mindig visszaállított alapértékekkel fogadott a menü (felbontás, nyelv, minden).
A szintén többször feltelepített SeregA-Lus-szal egyszer sem volt ilyen jellegű problémám, habár nem játszottam végig (csak Sötétvölgyig). SeregA-Lusnál egy furcsaság volt, hogy a kiszabadított Szolgálatos nem volt hajlandó elmenekülni, csak ácsorgott a "ketrecében".
[ Szerkesztve ]
-
Sziasztok!
Már megint belefutottam egy furcsaságba. Valószínűleg nem játszok helyesen ezzel a játékkal.
Agropromnál már elvégeztem a Vakondos küldetést, de valami rosszul sülhetett el, mert beragadt egy feladat, holott már régen túl vagyok rajta.
Ez a "Segíts a sztalkereknek visszaverni a katonákat".
Ádáz küzdelem volt. Lehet, hogy egy fontos személy halála miatt nem engedi el?
[ Szerkesztve ]
-
Már voltam, többször is.
Lövész új "rejtekhelye" mekkora marhaság, nem messze található a lépcsőlejárótól, szem előtt.
Becsuktam magam mögött az ajtót, de amíg a dokumentumot keresgéltem, sunyin kinyitotta a hadsereg és hátba lőtt, hirtelenjében nem is tudtam, hogy mitől haltam meg.
(#6622) rétisün
Néznék más modot, de mindegyik halmozza a bugokat, amiket olvastam róluk, ennél talán még rosszabbak is (Legendary, Stalkersoup).
-
válasz
Lomha 8V #6625 üzenetére
Na mindegy, újrakezdem majd, de ezek után húzósabb feladatok előtt mindig készítek egy saját mentést is a gyorsmentéseken kívül.
Egyébként, ha megvan a Bárba elvivendő doboz az agropromi katonai épületéből, akkor ugye nem kötelező a harc a katonákkal?
(Habár adnak hasznos rejtekhely információkat.)
-
Az fura volt, hogy Róka kiszabadítása után később a sztalkerek kiirtották a Vétkeket, csak a főnök maradt életben, azt meg szegényt a patkányok támadták le, de még úgy is állta a sarat.
"Kötelező" megtámadni a leszakadt hídnál az őrséget?
Csak amiatt kérdezem, hogy ne lődözzék le az arra járó sztalkereket. Ám ha lehet, inkább elkerülném az értelmetlen gyilkolást, és a lőszer pazarlását.
-
válasz
capulet75 #6630 üzenetére
A harcosoknak is szerettek volna kedveskedni az alkotók.
Más:
Most a Vétkek maradtak életben, és a sztalkerek húzták a rövidebbet. Ebben csak az volt a rossz, hogy így "nem járt" a Chaser, viszont valahonnan akadt egy Gyöngy képződmény, ami csupa pozitív jellemzővel bír.
A TOZ puska sem rossz, mert van ereje, de amíg újratöltöm, addigra "megpimpulínyóz" egy csorda.[ Szerkesztve ]
-
-
Vajon miért oly nehéz sörétekhez hozzájutni?
Alig árulnak belőle, pedig a laborokban (X-18, X-14) jól jött volna, mert hamar kifogyott a készlet. Szerencsére a Viperhez még volt lőszer.
Az X-14-ben az volt a legnagyobb szívás, hogy amikor az utolsó Vérszopót kerestem, és beléptem abba a helyiségbe, ahol megbújt, pont kifogyott az elem a lámpából, a Chaser utolsó 6 töltényét pedig el sem tudtam sütni, mert a fegyver közben beragadt.
Remélem lesznek még ilyen jó kis laborok.
-
válasz
capulet75 #6647 üzenetére
Arra vigyáztam a fejlesztésnél, nehogy géppuskává váljon.
Emiatt szeretem a spórolós Toz-t, csak mutánsfalka rohamánál elég bajos vele a túlélés, kivéve nyúlcipővel.
Egyébként a sörétkészletemet leginkább a Szeméttelepes zombiküldi emésztette fel, amit még naív fejjel elvállaltam a Hangárban.
[ Szerkesztve ]
-
Szaharov jó adag (általában 60 darab) söréteket árul.
A földalatti küldetések nagyon jók. Az X-18 és X-14 után a jantari is príma volt. Remélhetőleg lesznek még ilyen rémekkel teli földalatti helyszínek.
-
Hatalmas az a rádióműsor, ami a háttérben Szaharovnál szól.
Az SPSA-14 sörétest lehet valakivel javíttatni? Nem szokott megjelenni a listában.
[ Szerkesztve ]
-
A Lost Alpha megérdemelt volna egy "lemezes" kiadást, nagyszerű játék.
A föld alatti laborok világa nagyon hangulatos, és Nomád sztalker is egy érdekes figura.
A visszaszámlálásos részeket nem kedveltem, a régi játékban sem.
A gépjárművezetés gyengén volt megoldva. Az erőmű területén a páncélozott jármű ablakai csukva voltak, de külső nézetből sikerült használni.
A Szarkofágnál elég sok hiba jelentkezett, amelyeknél statikus fényre- és DX9-10-re váltással, újratöltésekkel sikerült csak továbbjutni.
-
válasz
-szabi- #6652 üzenetére
Borongáson oldalt kell elszaladgálni, kerülgetvén közben az anomáliákat. A híd előtt vagy után érdemes a másik oldalra átszaladni, nálam ez bevált. Kevés pihenővel, csak futás végig, a lövöldözők elhagyhatóak kisebb sebzések árán. Több alkalommal is így szeltem át azt a részt a bányáig és vissza.
-
Elmentem a Kívánságteljesítőhöz is. Ezután visszatértem a korábbi mentéshez és kimentem az erőmű területéről, majd Szellemet elkísértem a generátorokhoz (?).
Ezután az X2 laborhoz kellett eljutni, amíg Szellem elvonta az ellenség figyelmét.
A labort katonák őrizték, de annyira bugos volt, hogy nem reagáltak közeledésemre.
Az X2-es laborba kellett lemenni és végrehajtani a különféle feladatokat. A laborok voltak a legjobbak a Lost Alphában, kiváló hangulatot biztosítottak.
A játékot lezáró animáció végén visszakerültem szabadjátékra Kordonba.
-
Szegény kutyuka.
Nálam a generátoroknál stabil volt, csak a Szarkofágban kellett szenvedni, amikor a tartalék energiaforrás megkeresése miatt léptem ki az ajtón.
Ott többször lassított felvételre váltott át, a gravitáció lecsökkent, mintha a Holdon ugráltam volna, majd monolitosok jelentek meg, és a kezembe pisztoly került, ami önmagam ellen fordult.
A Kívánságteljesítő előtt is kivágott, de DX 10-re váltva rendben lepergett a videó.
Az X2-nél zavaróak voltak a gyakori megszakító videók, de az már nem bug volt.