-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
donnie5
friss újonc
Sziasztok!
Gyanús pénzmozgás miatt befagyasztották a kártyámat (külföldi nyaralás, atm ) Ilyenkor mi a teendő? Pár helyen már utána néztem de nem találtam részletesen mit csináljak. Újra igényeljem a kártyát és ennyi lenne? De nekem ők fagyasztották be a kártyámat és nem én, sajnos csak olyan felületet láttam hogy fizikai kártya igénylése meg volt még 2 de a lényeg hogy nem volt egyértelmű mi a teendő. Valakivel volt már ilyen? -
donnie5
friss újonc
Nem véletlenül nem írtam a másik kettőt mert sajnos már nem tudom visszanézni mert időközben a nap folyamán rendeltem egy új kártyát, szóval már nincs visszaút csak azért kérdeztem hogy lett volna e másik megoldás vagy ezt kellett csinálni amit csináltam?!
-
donnie5
friss újonc
köszi a válaszokat, akkor meglátjuk mi lesz ha megjön az új
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut