- eBay
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Aliexpress tapasztalatok
- Mobilinternet
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- 3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
- Windows 11
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peace
nagyúr
Teljesen más stílus. Itt a "nehézséget" az okozza, hogy halál után nulla felszereléssel a játék kezdőpontján indulsz. Ez lehet frusztráló a sokadik alkalom után. Valamint az, hogy ez single, nincs segítség behívás boss-oknál. A pályarészek random vannak bedobva, de nem végtelen számú variációk, úgyhogy az 5. vagy 6. run után már felismered a pályákat és tudod, hogy mi merre hogyan. Én nagyon félve vettem meg, mert a roguelike stílustól rosszul vagyok, de minden frusztrációja ellenére teljesen ráfüggtem. Megbabonáz az atmoszférája és nem vagy hajlandó mással játszani.
-
Peace
nagyúr
Nincs rá gomb. A pályán található kereszt emblémájú zöld vagy lila tárgyak töltenek vissza életet. Ha fullon van az életed, akkor pedig ezeket felvéve nő a HP csík mellett balra lévő 3 kis rekesz. Ha elérte a maxot, akkor nő a teljes életerő csíkod hossza. Van olyan elfogyasztható cucc, amivel tudod tölteni az életed. Ilyen a damage syphon nevezetű. Amikor sebzést viszel be, akkor töltődik az életed. Ha kétszer eltalálnak, akkor elmúlik a hatása. De van olyan tárgy is, ami életerővé alakítja a mobokból eső arany színű obolite-ot.
[ Szerkesztve ]
-
Woodslave
nagyúr
L1 ha van nálad olyan tárgy.
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
Frod
addikt
Ha volt ott más ellenség is, akkor az még nem a boss volt
Egyébként ahogy már a többiek írták, a nálad lévő medkit L1, a földön lévő kis zöld dolgok pedig háromszöggel vehetőek fel.más:
Tegnap befejeztem az aktuális köröm első felét, és a Biome 3-nak most egy olyan variánsát adta be a játék, hogy nem csak bizonyos szobák voltak újak, hanem a főbb csomópontokat leszámítva szinte majdnem minden
Lett is pár új cypher, meg datacube (ezekből 16/18-on állok).
A sivatagos pályával elég csehül állok, de az összes többinél konkrétan 1-1 db cypher hiányzik, és kb összesen 4 scout log, hogy megadja a "survey" arany trófeákat.Do you see the white shadow?
-
mettek
addikt
Sziasztok. Most szerzem be a Returnalt lemezen és amennyit utána olvastam tudom, hogy rgy elég hardcore játék. A hozzászólásaitokból az is kiderült hogy sok a lootolás és mindennek vann negatív hatása is. Van valami leírás ezekről a dolgokról, jó tanácsok az egyes bossokhoz, azok ellen bevált fegyverek stb?
PSN: Mattacks87 Xbox ID: HUNgAlien
-
Peace
nagyúr
Mindent leír és elmagyaráz a játék. Folyamatosan kiírja, hogy új bejegyzés került a codex-be és elolvashatod. Minden boss-ról van youtube videó, ahol részletesen elmagyarázzák a támadásait, mit érdemes csinálni ellene. De szerintem csak kezd el játszani és mindent a szádba rág. Ha pedig egy boss-nál már rohadtul felment a pumpa, akkor nézd meg a videót.
-
Atomgeszi
veterán
Hát így ,hogy nem porszívóval nyomom a dolgot, hanem megfontoltabban, így azért előrébb is jutok.
Persze tényleg rengeteg a szerencse faktor, mert valamikor fél órát simán bolyongok semmi érdekességgel ( lehet megunta a gép, hogy bénázok ) aztán egyszer csak rám zúdít mindent. Majd sikeres halál. Utána egyből zúdít megint. Nem unalmas az biztos.
Most épp feleslegesen nyitottam egy reconstructort, mert zsigerből nyomtam az étert.
Ami kicsit zavaró, hogy mindig gondolkodóba esek az életeknél, hogy vajon szedjem fel, hogy adjon 2 mm plusz csíkot, vagy, ha szar van a palacsintában, inkább jöjjek vissza érte.. Kár, hogy az is elveszik.
-
Frod
addikt
válasz Atomgeszi #610 üzenetére
"hogy mindig gondolkodóba esek az életeknél, hogy vajon szedjem fel, hogy adjon 2 mm plusz csíkot, vagy, ha szar van a palacsintában, inkább jöjjek vissza érte."
Ez is egy fontos mérlegelési faktora a játéknak, ami megint csak teljesen egyén függő, és rád van bízva
Nyilván, ha már kritikus a helyzet, akkor felveszi az ember, de ha pár szobával korábban láttál pl. zöld koporsót, amibe befeküdve amúgy is feltölt, akkor érdemes lehet megfontolni, és később szedegetni ezeket. Furcsa analógia, de szinte már excel-táblában gondolkodik az agy run közben, hogy akkor mit merre és hogy lenne a legeffektívebb Hiányozni fog, ha teljesen végzek vele.Vagy esetleg a Deathloop is hasonlóan behúz.
[ Szerkesztve ]
Do you see the white shadow?
-
Peace
nagyúr
Na csak pihentetni kellett 1 napig! Ma beléptem és elsőre lement a Nemesis!
-
Sliderxy
senior tag
Valaki írta korábban a zenedobozt. Most dobott nekem a játék egyet, de sajnos utána rögtön le is daráltak, így használni nem tudtam.
Viszont újraéledés után volt egy furcsaság, amit nem tudom, lehet hogy a doboz hatásának köszönhetek. A hajó mellett ébredve kb. 15 mp-ig egy helyben állva csak körbe nézelődtem, és bedobott a játék Selene elé egy kis silphium-ot meg egy shield vial-t, hogy felvehetem. Korábban erre sosem volt példa. -
Frod
addikt
válasz Sliderxy #613 üzenetére
Nem tudom, hogy ahhoz van-e köze, hogy sokáig egy helyben állsz-e indulás előtt, de én is tapasztaltam, hogy kb minden 4(?) startnál, még a kezdő szobában a hajó mellett van egy-két zöld mütyür. De egyelőre nem látom a mintát, hogy mi alapján.
[ Szerkesztve ]
Do you see the white shadow?
-
Frod
addikt
válasz Atomgeszi #615 üzenetére
Én ki, mivel szinte mindig max (30) ether-rel fejezem be az adott kört, így van miből.
Mindig teljesen új tárgyakat ad, amiket először csak innen vehetsz ki, és utána kerülnek be az item pool-ba. Eleinte 3, később már 5 ether /db, egyszerre mindig csak egyet lehet.
Most aktuálisan egy olyat dobott, ami a dash végeztével egy kis energiarobbanás jár még, egészen jó kis artifactDo you see the white shadow?
-
Frod
addikt
válasz Atomgeszi #617 üzenetére
Amit woodslave is leírt: lényegében a "felszedhető tárgyak összessége"
Van egy induló csoport, amit a játék alapból dobhat.
Van 18 db datacube, amiket egy bizonyos gépbe (Datacube Processor) kell berakni, hogy "unlock"-olja ezeket a tárgyakat, utána ezek is lehetnek bárhol. (a gépek általában a boss-ok mögött (1,2,6) vagy pont előttük (3,4,5) vannak)
És van a kezdő szobában a hajó melletti oszlop (Cthonos) ami egyesével ad addig nem-elérhető tárgyakat, ha az összes ilyet kiadta, akkor utána kikapcsol örökre.Az első biome-ban karcsú az ether, de utána nem lesz gond a szerzésével, ha nem költöd el őrült módjára. Én sokszor vagyok olyan helyzetben, hogy maxon vagyok belőle, és van hogy egy pályán akár 4-et ott kell hagynom, mert nem tudok mire költeni belőle.
[ Szerkesztve ]
Do you see the white shadow?
-
Peace
nagyúr
Nem is lenne rossz ötlet kiszedegetni a tárgyakat ebből az oszlopból.......
-
Atomgeszi
veterán
Mondjuk lehet, hogy sokszor segítség lett volna, ha ehhez is készít magyarítást a Sony. Néha ugyebár nehéz megérteni, hogy mit is akar, és akkor persze hozzájön az, hogy szívat a játék.
Most jutottam el az első bossig, hát nem is tudom.. talán 2 óra után. Legalábbis a legutolsó run óta. Bár egyre jobbnak érzem magam, halál utána a harmadik szobában is képes úgy padlóra küldeni, hogy elgondolkodom, hogy vajon nekiálljak-e újra.
Amikor jól megy akkor nagyon jó, de amikor nem, akkor mélydepresszió.
Első boss-nak sikerült nekimennem legalább nem pisztollyal és elég jól feltöltött élettel. 2 csíkot le is vettem neki, de aztán éppenhogy de nem sikerült. Most meg mehet minden elölről. Igyekezz túlélni, hajrá.
-
Frod
addikt
válasz Atomgeszi #624 üzenetére
Ha nem megy annyira jól, akkor érdemes lehet olyan run-okat csinálni, amikor pl nem a továbbjutás a cél, hanem mondjuk a fegyverek trait-jeinek (passzív képesség) feloldása.
Pl mész egy szobát, találsz valamit, van rajta egy trait, de lakat alatt van, felkapod, ölsz vele annyit, hogy unlock-old a képességet, majd felveszel egy másik fegyvert, és azon is megcsinálod.Előbb utóbb, így eljutsz oda, hogyha pl új run-t kezdesz, tök mindegy milyen fegyvert kapsz fel, azon biztosan ki lesznek oldva a trait-ek, és így máris nagyobb eséllyel vágsz neki!
Eleinte én csak a gépfegyver/hollowseeker párost vettem fel, így viszont gyakran futottam abba a helyzetbe, hogy a szintemhez képest sokszor jóval gyengébb fegyverem volt, akár 2 biome-mal korábbi, mert nem váltottam ha ezekből nem találtam jobbat. Azóta úgy játszom, hogy pl a run-ok elején mindenképp felveszem az olyan, általam nem kedvelteket is, mint az rpg/gránátvető, vagy épp a pylon, ami a trait-ek kioldása után az egyik legerősebb fegyver lett!
Nem beszélve arról, hogy mennyire gyűlöltem az alap pisztolyt, de egy burst fire v. homing (célkövető) trait rajta máris ligákkal feljebb emeli.
És pl az első bossnál, mielőtt leesnél a lyukba, ott mindig fixen van egy pisztoly, legalább 1 bónusszal.Nálam már csak az rpg és shotgun az, amiken van pár lakat alatt lévő, a többi fegyvernél megvannak a bónuszok.
[ Szerkesztve ]
Do you see the white shadow?
-
Atomgeszi
veterán
-
Woodslave
nagyúr
válasz Atomgeszi #626 üzenetére
nem az alap pisztoly ugyanaz lesz mindig.
Esetleg ha később találsz fegyvert amin feloldottad korábban a traitet (menüben lehet megnézni hogy hivják a nagy négyzetet ha megnyomod )
Szóval én mezei játékosként azért nem érzem hogy ez annyira könnyebbé tenné a következő runt....
Kétszer mentem neki a 6.ik pálya bossnak. Egyelőre gőzöm nincs mi merre hány óra...
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
Frod
addikt
válasz Atomgeszi #626 üzenetére
A kezdő pisztoly, mindig egy teljesen alap, trait nélküli verzió.
A képen láthatod, miként néz ki:
A bal oldali Carbine-on már fel van oldva alul a trait, level 1 szinten.
A jobb oldali shotgun-on a trait lakat alatt van, mivel még nem oldotta fel.Azt, hogy pontosan mit is ad a trait azt ha felveszed, utána a menüben meg tudod nézi, mert írja. (Bár sokszor egyértelmű, pl egy "critical hit" azért adja magát)
Mindig random, hogy épp milyen trait van egy fegyverre, ezt nem tudod befolyásolni.
Azt viszont igen,ha feloldasz kellően sokat, akkor mindig olyan fegyverekkel lesz teleszórva a pálya, amin fixen van egy vagy több bónusz!Ha nagyon nem megy ez is egy módszer, amivel segíthet magán a játékos.
[ Szerkesztve ]
Do you see the white shadow?
-
Frod
addikt
válasz Woodslave #627 üzenetére
6. pálya boss eleve egy nem túl nehéz falat, ha pedig pylon fegyver van nálad, akkor konkrétan easy mód.
Először lődd ki a bal/jobb oldalán lévő fényes gömböket, ez "felfedi" a weak pontjait. Ilyen nagy piros szemgolyók lesznek a csápjain, több is. Ezeket kell lőni. Ha plyon-od van, akkor egyszerűen köss össze több szemet -> folyamatos sebzés, gyakorlatilag leolvad az élete. Do you see the white shadow?
-
Atomgeszi
veterán
Ja értem, ezt eddig nem figyeltem.
Amúgy, ha az ember meghal felsőbb szinteken, akkor ugyanúgy ide dob vissza a hajóhoz?
Tegnap már egész jól ment. 2 órát elbohockódtam, minden szobába bementem, minden malignant nélkülit felvettem, egyszeműeket kilőttem ugráltam, tök sok zöld életem is volt, már jó fegyver is, de elkaszált a boss, mert beszorítottam magamat a sarokba és megszexuált egy jól irányzott rám ugrással.
-
Atomgeszi
veterán
Szupi.
Mire jó az asztronauta bábú?
-
Frod
addikt
válasz Atomgeszi #634 üzenetére
Az egyik, ha nem a legfontosabb artifact a játékban.
Egyszeri, azonnali újraéledés, ott ahol éppen meghaltál - egy második esély lényegében.
Többnyire a boltból vásárolható (ha épp árul, de ugye ez nem garantált), esetleg néha eshet zárt ládákból is (ezeket ugye kulccsal kell nyitni, ami megint csak nem egy túl gyakori tárgy)[ Szerkesztve ]
Do you see the white shadow?
-
heihachi
addikt
-
Frod
addikt
válasz heihachi #637 üzenetére
Nem spawnol az, (vagy lehet, de ezt nem tudom fixre mondani) ellenben van egy pár ilyen vékony, kőzetoszlop(?) a bosstól távolabbi oldalon (tehát ahol amúgy is állsz a harc nagy részében) azt szétütve karddal abból esik!
#636 Atomgeszi
Igen, a legelső házas kaland után kapod meg először a babát, de nyilván onnan csak egyszer jár.[ Szerkesztve ]
Do you see the white shadow?
-
Peace
nagyúr
4. Boss kinyirt elsőre, nem sok hijja volt. Másodjára már nem úszta meg, szétkapta a pylon a fa**ra.
-
Peace
nagyúr
Az agyvérzés és az idegroham határán állok az 5. biomban. Olyan szinten undorító az egész!!! Már sokadik alkalommal volt, hogy van asztronauta figuram, két hp pakkom, jó fegyverem.....erre egyik szobában két kék teleportálós és pár repkedő drón, harc végén fél centi hp és a figura is ugrott...... Egyelőre egy kulcsot sem sikerült megtalálni a 3-ból, nagyon kikészített idegileg.....és én még a 3. pályán akadtam ki......
[ Szerkesztve ]
-
mettek
addikt
Sziasztok. Nagy nehezen sokadik nekifutásra eljutottam a sivatagba ahol elég jól alltam aztán mégis megnyekkentem és visszatett a legelejére. Új le kell nyomnom az első pálya bossát?
Illetve még mindig nincs grappling hookom, ez normális?PSN: Mattacks87 Xbox ID: HUNgAlien
-
Frod
addikt
Én viszont kezdek kifogyni a szuflából.
A játék maga már sajnos nem kihívás, általában kezdek egy run-t, szerzek egy pylon-t, és easy mode van végig. Viszont a hiányzó cypher-ek, szobák, log-ok csak nem akarnak jönni.
Még nem töröltem le, de kezdek belecsúszni abba, hogy amennyire volt katarzis az első két run, így a 8. teljes végigjátszás már kezd munkának tűnni...Ismét aktiváltam a kezdő oszlopot, erre kidobta a következő tárgyat: Upgrade Mechanoid
Leírása alapján a következő: "Increases the effectiveness of Max Integrity upgrades."
Oh, boy, that shit is broken AF
Nem kamu, 331%-os Integrity-vel fejeztem be a 3. biome-ot.Plusz előtte még belefutottam egy Child's Watch-ba, amivel kapcsolatban lehet másnak is új infó, de mivel ugyanazt csinálja, mint a figura, ezért ha az van nálad, akkor nem engedi felvenni!
#642 Peace
Amiatt ne aggódj, hogy egyet sem sikerült találni, mivel egyszerre kell a 3.[ Szerkesztve ]
Do you see the white shadow?
-
Snike
aktív tag