- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr.Franczy
aktív tag
Pontosan így van!! Csak akkor még, kevésbé voltak vidámak s meghittek a vasárnapok!! 😁
Passer.
Kérlek valótlanságokat ne állíts!! Hiszen nincsen is ojjektumod, Árpád nem helyi érdekeltségü lakos, és végül, de nem utolsó sorban, nem kaptál még semmilyen zengedélyt a tanács részirül!! 😁
Teccik érteni!Gazember
-
z0l1ka
aktív tag
Sajna én nyitottam modder által letett ládákat ha emlékeztek rá, de ez nem tresaure map volt ,ha nem letett egymás mellé vagy 5 ládát én meg kinyitottam ahogyan rajtam kívül még sokan mások..na mindegy ,lényeg h lett írva a supporta ,nem is nagyon lehet eltéveszteni ,ennek már vagy 2 hete de semmi válasz nincs azóta..most vagy ennyire leszarják ,vagy fogalmam sincs mivan
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
negyven2
veterán
Ugye a tavaly májusi update óta már New Austin-ban is közlekedik a vonat, így kvázi egyszerre kettő szerelvény lehet aktív egy lobby-ban. Mivel a Online térkép regionális P2P alapon épül fel, így a vonat spawn is függ a környéken lévő többi játékostól is. Amúgy általában állomások közelében jelenik meg akkor ha a többi vonalon lévő állomás közelében nincs senki, vagy éppen nem utazik, vezeti valaki a vonatot, vagy nincs folyamatban éppen aktív Bounty Hunter vagy Trader resupply küldetés.
Amúgy igen, a MacFarlane Ranch az olyan hely ahol nagyon gyakori a vonat megjelenése (ha nincs szinte senki a lobby-ban akkor igazából mindegyik az), főleg azért mert a térkép azon részén nem nagyon használják a vonatot (a forgalmasabb Tumbleweed-ben meg nem jár a vonat)."Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
p a s s e r
őstag
-
negyven2
veterán
Szerintem soha, vagy maximum akkor amikor majd megjön a vonattársaság update...
Hogy ha csak a sztenderd vonatirányokat nézzük, akkor mindig csak egyfajta irányba halad mindig. Pl. ha Flatneck Station-nél futunk bele a vonatba akkor mindig Rhodes, Saints Denis irányába fog fordulni és nem Valentine felé. Ha Valentine-nál akkor a vonat Emerald Station Saints Denis irányba. Saints Denis esetében meg Van Horne, Annasburg, felé fog menni. Most így nem emlékszem, hogy teljes kör esetén változik-e a dolog, vagyis más irányba megy-e.A New Austin vonalon kicsit érdekesebb az egész, mert ott MacFarlane-röl indulva elmegy ugyan Armadilloba, de utána már csak a Benedict Point-nál áll meg, mert az ott lévő elágazásnál nem fordul vissza Armadillio felé, hanem csak körbe körbe megy a Tumbleweed körüli pályán. RDR1-ben viszont a vonat átmegy Mexico-ba is és onnan érkezik vissza Blackwater-be majd megy majd Manzanita MacFarlane irányba (ott nincs benn viszont a Balckwater-töl északra lévő területek.
Amúgy ezt z irányt megváltoztatják egyes Free Roam küldetések. Pl. Bounty Hunter esetén ha vonaton van a célpont akkor a menetirány változik meg annál a vonatnál (Pl. Annasburg-Van Horne-Saint Danis irányba jár a vonat. Illetve már futottam bele olyanba, hogy Trader eladás közben a vonat (normális, nem ami a BH küldetés esetén jár) Saints Denis-böl kifelé jött Caliga Hall irányába, bár az üres lobby volt.
Az el nem készült rész meg, a sztorimód végén fog majd elkészülni. Ugye az Online a sztori előtt egy évvel játszódik 1898-ban. A sztori meg
véget.1907-ben ér Az RDR1 sztorija meg 1911-ben kezdődik, de addigra már kész a kettő Mexikói vasúti híd, meg egy normális híd. pluszban ott már jár a vonat Tall Trees és Great Planis-ben is. Meg egy csomó új állomás is van mint: Blackwater, Manzanita Post Amúgy a vonat képes sztoriban hátrafelé is menni! érdekes, de bizonyos szinten érthető, hogy Online mért nem lehet.
[ Szerkesztve ]
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
Mike
veterán
nem gond kérdése, hanem amit írtam, hogyha éhes mellé lő, az az aim assistre vonatkozott
mondjuk mozgó lovon mozgó célpontot egérrel eltalálni el sem tudom képzeli hogy lehet, emlékszem, hogy GTA-ban sem volt egyszerű vezetés közben lövöldözni, plusz a ló még mozog is le-fel
[ Szerkesztve ]
-
Mike
veterán
sajnos emiatt nem lehet az egész térképet becsónakázni
plusz az alacsony hidak ami alatt csónakkal át nem mész csak kenuval, azzal is trükközve
mondjuk azt sem értem hogy a börtönszigetre miért nem engednek átmenni, illetve délen csomó rész megvan normálisan.
de a gta az isten a kicseszett Rockstarnál, sok jóra nem számítok az rdr2-ben -
Mike
veterán
ird meg nekik feedbackbe
de így, hogy miért fáj nekeik
azt is hogy fél éve nincs semmi
én is fogok nekik írninaja, meg 5 percet repülsz sugárhajtású repülőgéppel a tenger felett amikor lezuhasz (ilyen szempontból nincs különbség, az is megöl, csak nem olyan hamar). itt meg van olyan rész, pl. Thieflanding mellett ha nem közvetlenül a part mellett mész, azonnal süllyedsz el.
ugyanakkor azt meg megcsináltűk, hogy van vadvizi evezls, meg sodrásssal szemben alig haladsz, szóval van is vmi meg nem is.
[ Szerkesztve ]
-
negyven2
veterán
Ez a dolog, hogy nem tudsz elmenni akárhová amit látsz, már az RDR (2010) idején is megvolt. Ráadásul ott, még a regionális felosztás volt, vagyis sztoriban nem mehettél el akárhová, amíg el nem értél egy bizonyos pontra a történetben. Plusz ott ha vízbe mentél egyből meghaltál (még multiban is).
Ugye szemben a GTA-val itt nem egy "elszigetelt" sziget-en van a helyszín, hanem amerika kontinentális részén. Így viszont kellet rá módszer, hogy ne tudj akárhová elmenni, de azt is muszáj volt megcsinálni, hogy ne nagy semmi legyen a határ. Ezért van a térkép széle körüli rész nagyon (szinte a játéktérrel megegyező), minőségbe megcsinálva. Mexikó (Nuevo Paraíso) is elér részletes, de ott azért már látszik az elnagyoltság apróbb jele. Hiányzó települések amiket azért messziről lehetne látni, ráadásul ezeket RDR1-ben látni is lehet ő New Austin-bó (Nosalida, Las Hermanas) az az egy ami meg látszik (El Presidio), az meg csak abból a szögből tűnik jónak, amit innen lehet látni. Maga a térkép texturálisan alatta marad minőségben, a játszható területhez képest (kövek, kaktuszok gyengébb felbontásúak, sőt ez utóbbinál hiányoznak a tüskék is), illetve állatvilág sincs (szemben a térkép szélén lévő elérhetetlen területek).
És akkor még ott vannak azok a dolgok amiket megváltoztattak az eredeti RDR-hez képest (és itt nem arról van szó, hogy rengeteg az olyan épület, amibe ott be lehet menni, itt meg nem). Hiányzik az a 3 híd (1 gyalog,2 vasúti) is ami összeköti a a játékteret Mexikóval. Plusz az egyéb település, farm bővülések, de ezek egy része az Epilugusban látszik (bár így is vannak olyan dolgok akik kicsit ellentmondassak a RDR1 sztorijával).
Vagyis lényegében benne vannak ezek a dolgok, de csak, hogy legyen valami a távolban. Mivel itt még nincs igazán repülés, így gyalogosan könnyebb elzárni játékterületeket, főleg azért mert igazából ott nincs semmi. Ezt eleve vagy úgy csinálják meg, hogy nem éred a magasság miatt, vagy csúszós leejtőket csinálsz (amiket azért sok helyen túlzásba vittek nem csak a térkép szélén), vagy a vízen lévő "halálhatár". Hogy terveznek-e térkép bővítést azt nem tudni Maradtak bent olyan helyszín információk, amik a térképen kívüli helyeket jelölnek, de ez nagy valószínűséggel elvetett dolgok (reménykedők szerint viszont jövőbeli bővítés jelei).
Kidolgozottság, elérhetőség szempontjából Mexikó lenne a legesélyesebb, egy bővítésre, de azért már most is elég nagy a map, viszont fontosabb az, hogy akkor azt a területet, egyrészt meg kell tölteni tartalommal (és még Online-ban, New Austin is elég szegényes ebből a szempontból), másrészt pedig meg kell oldani az összeköttetést úgy, hogy az ne mondjon ellent a két játék sztorijának (RDR2-ben még sztori végén sincs összeköttetést pedig az 9 évvel az Online után van, RDR1 elején pedig 1911-ben sincs meg a teljes összeköttetés).
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
Nem tudjuk, hogy pontosan miért nem kaptuk meg áprilisi update-et még mindig. Vagyis de, a vírus miatt, de ez csak részben fedheti a valóságot. Amit már írtam, hogy sokak szerint nem tudták felvenni a Mo.Cap. felvételeket és így nem tudják kiadni. Ugye a többi játéktól előtéren ami frissült a karantén alatt, azért nem nagyon voltak olyan szintű Motion Capture-el bedigitalizált, arcok, mozgások, mint itt RDO-ban az átvezető cinematic-ok esetében. Mivel az ezzel foglakozó stúdiók, de leginkább a színészek jó ideig elérhetetlenek voltak (vagy még mindig azok), és ezt otthonról elég nehéz megcsinálni, ezért ez a teória hihető lenne.
Viszont ez azt is jelenti, hogy az ilyen dolgokat egyrészt nem előre gyártják, le, másrészt meg ez esetben ez úgy nézne ki, hogy ezeket az utolsó pillanatban veszik fel. Mindkettő eset eléggé gáz egy Rockstar Games-re nézve.De a legfontosabb dolog, hogy bár nem volt Mo.Cap. elérés, de ettől függetlenül 7 hónap alatt azért bug javítást lehetett volna csinálni, illetve a Mo.Cap.-et nélkülöző tartalom bővítésre. De erre se voltak hajnalodók, csak beérték a tuneable-ön keresztüli frissítésekre, ami a már bent lévő asset-et használja fel újra, mint pl. a limitált ruhák újra behozása, már meglévő PvP játékmódok kisebb átalakítása, a sokak számára már felesleges akciós bab konzervek berakása. Vagyis minden olyan dolog amit szerveroldalról is mg tudnak oldani. Ami minimális pozitívum (de dicséret nem jár érte) az az, hogy legalább pár, a szerverszintű bugot valamennyire sikerült javítani (és mellé behozni újakat is ) mint pl. az állatvilág bizonyos szintű helyrerakása, vagy küldetés, tábor bug "megszüntetését".
De ez amúgy tipikus Rockstar hozzá állás, hogy bugfix-et is, a legtöbbször csak tartalmi update esetén adnak ki. Ott volt pl. alapvetően az assited ami-et használókat érintő GTAO hiba, ami a Arena War-os frissítéssel bejött hiba, hogy az OP MKII-ön lévő játékosokat nem lehetett a földről, fegyverrel befogni (kivéve a követős rakétákat). Elég szépen terrorizálták is a OP-sok a játékosokat konzolon. Ezt a hibát csak a Casino update-el javították (7 hónap!).
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
szTotyy
őstag
Farkasfalka ellen még mindig a leghasznosabb - nálam - a láb. Amíg az egyiket rúgom, addig nem ugrik rám a többi, csak nézik illedelmesen. 10/10 győzelem.
(#8128) SamS20: revolverek közül én még ajánlanám a LeMat revolvert. Dupla csövű, a második csövében egy sörétes lőszer van. (..bár azt lehet, hogy 14-es rankkal nem tudod még megvenni. Egyébként meg vegyél meg mindent, ha már ingyen van. Később a táborodban le tudod rakni amit nem használsz.)
[ Szerkesztve ]
-
negyven2
veterán
Mivel én a GameS*ar-t az IGN-el (igen, a hazai és a külföldit is), az Online Gaming újságírás pöcegödrének tartom, így nem nagyon szoktam olvasni őket.
Viszont maga az hír, hogy kivágtak belőle vagy 5 órányi tartalmat az nem újdonság, mivel ezt még a 2018-as megjelenés előtt nyilatkozták.Amúgy nem csak itt, de rengeteg más játék esetében is sok a leszinkronizált, leanimált jelenet amit végül nem használnak fel. Plusz még ott van az ehhez kapcsolódó küldetések, lehetőségek. Pl. a GTA V esetében volt lehetőség lovaglásra, volt benne lovagolós küldetés is. Vagy ott volt olyan időszak, amikor még tervbe volt a Casino-hoz kapcsolódó küldetés, de azt is kivágták. Ez utóbbi anyagból viszont sok elem visszaköszönt a Casino Update esetében. Sőt, a legtöbb az Online DLC egy része, lényegében kivágott (pontosabban elvetett), sztori elem felhasználásával készült.
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
Az az érdekesség, ahogy olvasom a Reddit-et, vagy a GTAForums-ot, hogy korántsem már biztos az a állítás, hogy modder van az időjárás, napszak változás mögött. PC-n simán benne van, hogy valami más, szinkronizációs, vagy valami a PC-s kiadásból fakadó, egyedi hiba van e-mögött ugyanis ilyen konzolon nincs. Néha van olyan, hogy ha pl. Showdown-ból lépek ki, és ott nappal volt akkor pár pillanatig a Free Roam-ban nappal lesz, majd visszavált azonnal éjszakába (csak egy éles példa rá), de ez nagyon ritka bug.
Mike: Ezért írom mindig, hogy attól függ, hogy ki milyen játékstílus szerint játszik az RDO-val. én bevállalom a váltogatásokat. Maximum 10-15sec az egész művelet, de cserébe kicsit egyszerűbbe lesz számomra az adott játékmód.
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
Az elég egyértelmű, hogy ott van valaki aki mókásnak hiszi ezt az egészet... De ettől függetlenül tapasztaltak olyat, hogy elviekben nem volt modder, nem voltak modder lobby-ban, és mégis egész nap eset az eső, vagy másképp (de ugyan úgy 48perc/nap szerint) járt az idő.
szTotyy: én ezt az dolgot a kártyákra értem főleg, mert ugye fegyvert tudsz a játszmák előtt állítani, vagy küldetés előtt a lovon.
Mike: PS-en még mindig megvan ez a hiba ? Mert itt Xbox-on hónapok óta nem futottam bele ebbe. Itt aránylag helyreállt az állatvilág spawnolása (mondjuk 25-26 fő felett nehezebben rakja be őket, de ott se ritka már), a tábort is "mindig" leteszi (ha oda kérem a belépést akkor van hogy tábor nélkül, vagy más táborába rak le, de ekkor egyből le tudom tettetni).
A Sztori fegyverelrakás pedig ott le is van írva, hogy ez így működik (szerintem is h*lyeség de ez van).
Egyébként itt is megvan az a big mint GTA esetében, hogy ha nem Free Roam-ban vagy akkor visszarakja az összes fegyvered a lóra. Plusz még a Monnshine óta it lévő bugok ez ügyben:
- Dupla pisztoly, revolver esetén csak az egyik van nálad, ha lóra szállsz akkor visszaadja a másikat is (vissza rakhatod).
- Ha küldetés közben meghalsz akkor elveszi megint a fegyvert, plusz szereti ilyenkor a löszereket egy részét is is elvenni (nagyon jó csak robbanó lőszerrel menni ilyenkor )
- Showdown esetén az első halálig csak egy pisztoly, revolver van nálad.
- Free Roam Event esetén nincs nálad a másik pisztoly, revolver és nem is tudod visszarakni sehogy.[ Szerkesztve ]
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
Ha már Daily Challeneg...
Nos visszavonom azt, a Rockstar Games nem csinál semmi érdemleges javítást a játékkal immár 7 hónapja. Ugy néz ki, hogy a több ezer alkalmazottal rendelkező cég valószínűleg munkaórák millióin keresztül végre sikerült az egyik legrosszabb Game Braking hibát kijavítani a játékban!
Most már ha a Daily Challenge, hogy adjál el távolra, vagy közelre 2 eladást, azt most már ismét kettő külön eladást kell csinálni, mert nem adja meg egyre! Ezzel a javítással végre befoltozták azt a Gold glitchet aminek köszönhetően a max. 10-20 perc helyet csak max. 20-40 perc között kapod meg a nagyon ritka és nagyon értékes 0.2-0.5 aranyat és a hozzá jár 200XP-t!
De a viccet félretéve, ez így egy nagyon röhejes bugajavítás, mert ennél milliónyi sokkal komolyabb van. Még olyan értelemben is, amit a R* szerint money/gold/xp exploit. Most komolyan ez volt az a legsúlyosabb hiba a játékba? Spórolták az emberek 20 percnyi játékidőt? Az, hogy még mindig van God mode glitch, az, hogy a Camp nem véd meg attól, hogy leöljenek, az, hogy a parley bugos, és bár te nem tudod a támadókat megsebezni, de ők igen, vagy a trader glitch?
Amúgy poénnak veszem az egészet, csak a hozzáállásuk miatt írtam most ennyit, mert ez így ebben a formban röhej.
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
Ez legalább tavaly szeptember óta bugos. Vannak olyanok akiknek mind a mai napig él tavaly május óta a streak-jük, vannak akik csak úgy elbukjak (én is a tavaly szeptemberi frissítés után buktam el egyszer, de kopp-kopp, azóta szerencsére még megvan pedig volt, hogy csak egy db-ot csináltam meg).
Írhatsz a supportnak, de nem fognak semmit se tenni, max. kapsz 5 aranyat egyszer azt kész.A katalógus problémával még nem találkoztam, de legközelebb próbáld meg a webes katalógusból rendelni a dolgokat.
leírom,de gondolom ez egyértelmű, és nem erre gondoltál, de a postai és a tábori lerakat egy és ugyan az. Csak a táborból nem tudod elküldeni Nazarnak a cuccokat. Van, hogy nem veszi ki dolgokat pedig hiányod van belőle, ilyenkor újra kell indítani a játékot, mert bebugolt (ez a hiba konzolon is megvan).
Mike: Mert poénnak szántam, függetlenül attól, hogy már megszokhattam a R* ilyenfajta "javításait", illetve lehet, hogy csak nekem adta be így.
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
Már pár hete belefutottam én ebbe a hírbe (külföldi oldalak, reddit), viszont én nem találkoztam még ilyen játékosokkal RDO-ban. Viszont még most is találkoztam UFO-val GTAO-ban, de RDO-ban talán mintha egyszer láttam volna egy ilyen játékost egy PvP meccsen.
Amúgy ma megint Game Pass huszárok kötekedtek 4-es posse 7-31-es szintig, de összesen kaptak vagy 120 kill-t. Én csináltam volna dolgom, de folyamatosan jöttek rám, ugyhogy nem az ő napjuk volt (parley-t meg szoktam nyomni, most meg főként nem igazán mert bugos)
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
-
-
p a s s e r
őstag
erre én is kiváncsi vagyok... kell study-zni, meg kaptam legendary animal mapet, de ennél jóval komplexebbnek tűnik...
ha nem rohanta le velem együtt 10 ember strawberry-t, akkor egy sem... dugó volt...[ Szerkesztve ]
beszéljünk másról! filmekről, képekről... semmit a lényegről, csak jelenségekről...
-
Warzoz
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- World of Tanks - MMO
- nVidia tulajok OFF topikja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- PlayStation 5
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen