Új hozzászólás Aktív témák

  • Ayg0

    senior tag

    válasz eFeMeR74 #152 üzenetére

    A kormányrúd és a villa közé én sem értem, hogy nincs gyárilag valami surlódást tompító szilikon- vagy gumilap. Az is ugyanúgy elkopna a rengeteg úthibától, és újat kellene venni, de legalább nem amortizálódna le 1-2 hónap aktív használattól a 100E Ft-os roller irányítószerkezete. (kötve hiszem, hogy Kínában csak patent utak lennének)

    Nem akarok tömör gumit, tubeless-en gondolkodok. De példa szerint a 10x2-es is alig fér rá, tubeless-ből meg csak 10x3-as láttam eddig.

    mekkGyver

    Elsősorban a műszaki paraméterein javítottak (nagyobb akku, nagyobb teljesítményű, és jobb dinamikájú motor), de az akku miatt hosszabb, szélesebb, pár cm-el magasabb lett váz, és kicsivel szélesebb kormány is, illetve nagyobb féktárcsa, de elvileg nem lett jobb a fékhatás. A lecsukó mechanika ugyanaz, talán a nyelv kicsit hosszabb, de sajnos ez nem orvosolja a kialakításból fakadó hibákat. (pár hét/hónap használat után lötyögő kormányszerkezet)
    A roller publikált teljesítményét 60kg-os teszalannyal mérték, ergo 100kg+ tömeggel jelentős csökkenéssel számolj az előbbi adatokhoz képest, sőt szerintem a Pro max terhelhetősége is 100kg.

    Ha szeretsz bütykölni/javítgatni, és nem jelent gondot a vételáron felül az önköltséges javítás, akkor külföldről is megveheted. Ha nem, akkor a hazai kisker forgalmazásig szerintem engedd el, mert biztosan lesznek hibái, így szervizeltetni is kell.

    [ Szerkesztve ]

    "A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."

Új hozzászólás Aktív témák