Új hozzászólás Aktív témák
-
Ayg0
senior tag
válasz eFeMeR74 #150 üzenetére
Az az első kerék tényleg nagyon passzentos, de legalább nem veri szét oldalra a sarat köpeny barázdája.
Nekem az orosz/ukrán(?) letámasztós megoldás jobban tetszik. Nem szép, de erősebb, és könyebb pótolni az elemeit, ha valamelyik része törik. A spanyol 3D nyomtatott kiegészítőkkel kapcsolatban fenntartásaim vannak... Már vettem spanyolból egy ilyet, amikor nagyon lötyögött a kormány, de befürödtem vele. Full merev műanyag, az első úton eltörte a kormányrúd.
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
eFeMeR74
senior tag
Az nem semmi én azt hittem szilikonból van. A kormány alá nem is szabad műanyagot rakni😃 persze hogy eltört. Lehet kapni szilikonból is, de egy olcsó dekor gumiból kivágsz az is tökéletes lesz. A kormánynál a fém a fémmel megoldás felejthető persze hogy kikopik😃Nem is értem miért nincs hozzá gyárilag megoldás😃 Akár egy vékony gumibetéttel megoldhatták volna😃
Hamár úgyis tömör gumit akarsz a régi belső tömlödet szétvághatod az tökéletes lesz a.kormányhoz😃[ Szerkesztve ]
MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
mekkGyver
aktív tag
Üdv. Gondolkodom egy elektromos roller vásárlásán. A napokban sokat olvasgattam a témában, mivel még sosem rollereztem, viszont a súlyom 100kg felett van, ezért eddig eszembe se jutott volna a roller vásárlás, ha nem találok rá egy tesztvideóra. A munkába járás nekem napi 5-6km, arra pont ideális lenne. Eleinte a súlyom miatt a nagyobbakat nézegettem (3-4 savas akksis), de a paraméterek alapján amit nyernék a teljesítményen, azt buknám a plusz súlyon, és akkor még az irodába se lenne kellemes felcipelni a 40kg-os rollert.
Szóval most ott tartok, hogy már az utánzatokat és a Kugoo-t is kizártam (pedig az elvileg erősebb), csak pár tisztázatlan kérdésem maradt.
Először is mekkora a lényegi különbség az M365 sima és a Pro között? Javítottak a nyitó mechanikán, vagy a gumik minőségén? Azt tudom, hogy erősebb motor, nagyobb akku, kijelző... de sík úton annyira a sebesség nem lenne szempont, inkább az, hogy "masszívabb" legyen. Még ami fontos, hogy a nyáron már használni szeretném, van arra esély, hogy külföldről expessz, vagy itthon már kapható lesz a Pro mostanában?Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
Ayg0
senior tag
válasz eFeMeR74 #152 üzenetére
A kormányrúd és a villa közé én sem értem, hogy nincs gyárilag valami surlódást tompító szilikon- vagy gumilap. Az is ugyanúgy elkopna a rengeteg úthibától, és újat kellene venni, de legalább nem amortizálódna le 1-2 hónap aktív használattól a 100E Ft-os roller irányítószerkezete. (kötve hiszem, hogy Kínában csak patent utak lennének)
Nem akarok tömör gumit, tubeless-en gondolkodok. De példa szerint a 10x2-es is alig fér rá, tubeless-ből meg csak 10x3-as láttam eddig.
mekkGyver
Elsősorban a műszaki paraméterein javítottak (nagyobb akku, nagyobb teljesítményű, és jobb dinamikájú motor), de az akku miatt hosszabb, szélesebb, pár cm-el magasabb lett váz, és kicsivel szélesebb kormány is, illetve nagyobb féktárcsa, de elvileg nem lett jobb a fékhatás. A lecsukó mechanika ugyanaz, talán a nyelv kicsit hosszabb, de sajnos ez nem orvosolja a kialakításból fakadó hibákat. (pár hét/hónap használat után lötyögő kormányszerkezet)
A roller publikált teljesítményét 60kg-os teszalannyal mérték, ergo 100kg+ tömeggel jelentős csökkenéssel számolj az előbbi adatokhoz képest, sőt szerintem a Pro max terhelhetősége is 100kg.Ha szeretsz bütykölni/javítgatni, és nem jelent gondot a vételáron felül az önköltséges javítás, akkor külföldről is megveheted. Ha nem, akkor a hazai kisker forgalmazásig szerintem engedd el, mert biztosan lesznek hibái, így szervizeltetni is kell.
[ Szerkesztve ]
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
mekkGyver
aktív tag
Köszönöm. Hát akkor aszt hiszem marad a régebbi verzió. Külföldről - ahogy nézem - vagy 2 hónap, mire megjönne. A sima M365-öt hol érdemes megvenni, ahol valóban van is raktáron, és jó az ára? Az árgépen az olcsóbbak mind fehér színűek, bár lehet, hogy csak a fotó.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
Jól értelmezem, hogy EZ nem csak a Prohoz jó, hanem a régihet is?
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
Ayg0
senior tag
válasz mekkGyver #155 üzenetére
Vásárlásban nem tudok segíteni. (az egyémet aprón vettem)
Lényeg, hogy magyar kisker gar legyen rá, és magyar nyelvű jótállási jegyet is kapj hozzá.Jól értelmezed, jó hozzá. Nem nagy ördöngősség kicserélni, de a működtetése firmware módosítást igényel, ami garanciavesztéssel járhat, és úgy vettem észre, hogy a magyar szervíz rendszerint keresi a fogást, hátha talál valamit amibe belekapaszkodva kihúzhatja magát a vállalt jótállás alól. Ergo ha újonnan veszed a rollert, én 1 évig nem kockáztatnék vele, utána meg úgy is minden a te felelősséged lesz.
Egyébként szerintem nem nagy durranás a cucc. A okostelefonnal sokkal informatívabb képet kapsz az rollerről az M365 Tools app-ot használva, és ehhez nem kell módosítani semmit, csak egy mobiltartót kell beszerezni a kormányra.[ Szerkesztve ]
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
mekkGyver
aktív tag
Én nem kockáztatnám a telefont, hogy lepotyogjon, na meg a Note8-hoz ledview tokom van, azt le kéne róla mindig feszegetni. Bár van olyan telóm is, ami rajta maradhat. Legfeljebb bekötöm fixre a töltését
A garancia kevésbé izgat, hogy az miatt ne nyúljak hozzá. Persze 1-2 hetet várnék vele, addig a nagyobb hibáknak ki kell derülnie. Egyébként sem szeretek várni, ha hetekre be kellene adni szervizbe, akkor inkább megveszem, ami kell hozzá, ehhez úgyis kapni mindent.Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
Ayg0
senior tag
válasz mekkGyver #158 üzenetére
Nagyon pöpec, csavaros rögzítésű, alu mobiltelefon konzolt lehet hozzá venni GUB márkanév alatt párezer forintért. Abból semmilyen telefon nem esik ki. : )
Ha nem izgat a garanciavesztés, akkor Pro-t is nyugodtan rendelhetsz külföldről. Felárért többnyire minden nagyobb shopban választható az egy hetes szállítási mód is, amit FEDeX/UPS, vagy hasonló méretű cég bonyolít le.
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
mekkGyver
aktív tag
A héten megyek a rollerért. Bontatlan, garanciás 115-ért 2 tartalék gumival. Persze nem pro, de már rendeltem hozzá pro kijelzőt 15$-ért, meg sárvédő merevítőt és pót akasztó sapkát.
- Milyen vastag gumit érdemes az összecsukóba rakni, ha még új? 3 méret van: 0,6 0,8 és 1,2 mm.
- Esővédő kijelző "sapka" van valakinek? Mennyire vállalható?
- Van még valami, amit érdemes venni, hogy nagyjából megőrizzem az állapotát?Fém akkufedélen még gondolkodom.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
Ayg0
senior tag
válasz mekkGyver #160 üzenetére
Mivel zsír új, szerintem elég a legvékonyabb. Nem feszegetni/tágítani akarod az összecsukót, hanem csökkenteni a fémfelületek súrlódásából adódó kopást.
A legjobb állapotmegörző faktort te tudod hozzáadni: kerüld a kátyukat, fekvőrendőröket, patkákat, föld/salakos/murvás/egyenlőtlen felületű utakat (remélem semmit nem hagytam ki ), tehát minden olyan rizikófaktort, amitől rengéscsillapító híján a legcsekélyebb mértékben is "kileng" a kormányrúd.
De ha nagyon venni akarsz rá valamit: 10" gumikat, és valami jobb defektgátló folyadékot.
Ha normálisan használod a rollert, a gyári fenéklemezre sem lesz gondod, ergo az a fémlap csak felesleges plusz súly.
[ Szerkesztve ]
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
Ayg0
senior tag
Komplett új rollert, vagy csak elektronikát kaptál?
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
mekkGyver
aktív tag
Megvolt az első utam az M365-tel. Még szoknom kell az érzést, de összességében tetszik. Annyi negatív egyelőre (kerékpárhoz képest), hogy minden apró kavicsot nagyon megérezni. Olyan, mint amikor a bicikli kereke lapos, és a felnit éri az úthiba. A másik, hogy ezt ilyen nehéz pontos értékre felpumpálni, vagy én csinálok rosszul valamit? A hátsóból kiáll a szelep, az még ok. De az elsőre rá kell a toldatot csavarni. Ha felfújom az előírt 3bar-ra, mire letekerem a toldatot, már csak 2 van benne. Ilyen pici keréknél egy másodperc alatt leenged. Most felfújtam 4-re, így kb. 3-ra engedett le. A defektérzékenysége miatt, na meg a 100 feletti súlyom miatt kritikusnak gondolom a guminyomást.
Még azt is szoknom kell, hogy mindenki megmosolyog, aki meglátja a rollert...
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
Szoftveres modot egyből megcsináltam, mert éreztem rajta, hogy bír ez többet is. Lényegesen jobb lett. Indulásnál elpörög a kerék! Kicsit megszenvedtem vele, pedig egyszerűnek tűnt előtte. Van 1-2 apróság amit nem írnak le a neten, na meg - mint kiderült - az 1.5.1-es szoftver sem jó kiindulási alap. Ha valakit érdekel, majd írok egy gyors tutorialt, amíg friss a dolog.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
Megtaláltam a megoldást a pumpálásra.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
Ayg0
senior tag
válasz mekkGyver #165 üzenetére
Nem véletlen a max 100kg-s terhelhetőség, ha nem ideális a guminyomás, a defektet is könnyebben összeszeded.
A toldót meg csak annyira csavard rá, ahol már épp benyomja a szeleptűt. Értelmetlen csontig rátekerni (azért amit leírtál), még ha adott is a lehetőség. Egyébként egyszerűbb venni hozzá egy normális extendert, aminek mindkét végén szelep van: pl ezt
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
mekkGyver
aktív tag
Gyerekeim ismerkedtek a rollerrel, nagyon tetszik nekik, próbálgatták, hogy indul / gyorsul rövid távon, majd előkerült a hagyományos roller is és rendeztünk lábhajtás vs xiaomi gyorsulási versenyt is. (Nem volt győztes rövid távon.) Nagyjából 20 percet voltunk kinn az utcán vele, és kb. 5km volt az össz. táv. Két kellemetlen tapasztalat, ami a tuningnak köszönhető (CFW_W szoftver):
- Az 5km használat levitte az aksitöltöttséget 60%-ra.
- Olyan forró lett a motor, hogy szinte égetett. Hideg vízzel locsolgattam óvatosan, hogy minél előbb lehűljön. Remélem nem égtek meg a tekercsek.Tanulság: Oka van annak, hogy lekorlátozták a motorteljesítményt . A gyorsulgatást kerülni kell tuning szoftverrel. Ezek után figyelni fogom a melegedést, és ha kell, visszaveszek a max. teljesítményből.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
eFeMeR74
senior tag
válasz mekkGyver #169 üzenetére
Nem véletlen piros a cfw soft az 850-1000w teljesítmény nem ajánlott kategória, ha hosszabb távra tervezel a rolleral😃 Nem is értem miért azt raktad fel. A saját igényed szerint is csinálhatsz😃 egy 250w motorból ne akarj 1000w csinálni. Bőven elég a 650-750w ha mindenképpen húzni akarod😃
Én a Botoxot ajánlom hozzá😃
[link]MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
mekkGyver
aktív tag
válasz eFeMeR74 #170 üzenetére
Nem a sima CFW-t raktam fel, hanem a CFW_W-t, amire azt írják, hogy max 850W. Ezt ajánlják legtöbb helyen. Egyébként sejtettem, hogy sok ez a motornak, és úgy terveztem, hogy majd figyelem a melegedést, csak nem gondoltam, hogy ilyen kis gyorsulások is ennyire megterhelik, na meg kicsit bele is feledkeztem.
Szerencsére lehet saját paraméterekkel "főzni", így most visszavettem 32000-re, meg megpróbálom a Rollerplausch-féle szoftot is.Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
eFeMeR74
senior tag
válasz mekkGyver #171 üzenetére
Nem apróztad el😃 a 32000 a min ami alá nem javasolt menni😃😁. De ha jót akarsz magadnak és a rollnak akkor 38000-48000 közötti értékeket használsz vagy meghagyod a gyári 51000😁. Főleg, ha 100+ súlyal használod szegényt🤗
[link][ Szerkesztve ]
MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
mekkGyver
aktív tag
válasz eFeMeR74 #172 üzenetére
A tuning arról szól, hogy megpróbálod a legtöbbet kihozni a cuccból, amit csak lehetséges. De ha át is nézed azt a táblázatot, amit belinkeltél, akkor látod, hogy van a sima CFW (max 1000W), és van a CFW_W (max 850W), ami "akkor ajánlott, ha CFW-vel túlságosan melegszik a motor". Azért raktam fel ezt, mert ez azt sugallja, hogy ezzel nem melegszik annyira. Ez a 27877 érték. Ehhez viszonyítva a 32000 lehet nagyjából a 750W csúcsteljesítmény. Mint írtam extrém gyorsulgatás miatt melegedett annyira, normál munkába járás alatt messze nem kap ekkora löketeket elvileg (2-3km sík terep). De figyelni fogom, és még veszek vissza, ha úgy ítélem meg, hogy sok. És éppen a 100+ súly miatt kell az extra kakaó!
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
Na, ma mentem vele 2x5km-t egyhuzamban. Odafelé kicsit lejt, visszafelé (értelemszerűen) enyhe emelkedő. 32000-es beállítással. Még csak langyos sem lett a motor egyik irányban sem. Úgyhogy nálam marad ez a beállítás egyelőre. Még annyit csináltam, hogy a ECO sebességet levettem 7-re, hogy a 6 éves fiam is tudja kicsit próbálgatni anélkül, hogy elszállna vele.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
eFeMeR74
senior tag
A fogyi nagyban függ a súlytól. De a Botox tuning az amivel 0 károsodási tényezővel számolhatsz hosszútávon.
Kb 5-10km rövidűl a hatótáv sík terepen.
Ha valaki csak sík terepen használja a rollert nyugodtan állíthatja 32000 érték felett, de jelentősen.csökkenhet a hatótáv akár a felére is.😃
Én mondjuk 650w felett nem ajánlom használni😃Ha megnézed a legtöbb tuning nem is megy nagyon fölé.MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
Anthony001
senior tag
Sziasztok!
Gondolkodom elektromos roller vásárlásán, és az lenne a kérdésem, hogyha pl. itthon valamelyik webshopban veszek egy sima M365-öt, akkor később ki tudom cserélni rajta a kijelző panelt? Láttam, hogy van lehetőség a PRO verzió paneljét felapplikálni viszonylag egyszerűen, plusz egy firmware frissítés.
Vagy ezt az itthon vásárolt rollerekkel nem lehet megoldani?
Köszönöm szépen!
-
mekkGyver
aktív tag
válasz Anthony001 #177 üzenetére
Bármelyiken ki lehet cserélni, de a garancia ugrik. Egyébként nem a Pro paneljét lehet (olcsón) kínából rendelni, hanem egy utángyártott panelt, de állítólag ugyanolyan jó. Nekem kb 1 hét múlva jön meg, majd leírom a tapasztalatokat.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
Ayg0
senior tag
válasz eFeMeR74 #176 üzenetére
Ebben az akkunak kedvező külső hőmérsékletben gyárival kihozom belőle a 20km-es távot. És néhány plusz km/h megfelezi? Akkor nem lesz tuning, ha ennyire aránytalan a hatótáv veszteség. Nem éri meg, hogy aztán nekem kelljen tolni...
[ Szerkesztve ]
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
kobandi
csendes tag
Sziasztok,
Érdeklődnék,hogy valaki használja e a rollert hosszabb távra (napi 2*20 km) vagy erre már érdemesebb más megoldást keresni?
Előre is köszönöm!
Üdv, -
Ayg0
senior tag
Pont így használom, és szerintem egyértelműen keress mást. Ilyen igénybevétel mellett hamar leamortizálódik a kormány lock, és ekkora távot kényelmetlen végigállni rajta, mert nagyon keskeny a pad része, konkrétan lemerevedik az egyik lábam, mert kénytelen vagyok kifelé fordítani a lábfejet, hogy mindkettővel ráférjek.
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
mekkGyver
aktív tag
válasz Anthony001 #179 üzenetére
Elméletben minden egységbe vissza lehet tölteni a gyári szoftvert, ráadásul a Mi App erőlteti is a frissítést a legújabbra. Az más kérdés, hogy tárol-e valami "logot", ami alapján vissza lehet nézni, hogy mi volt rajta eddig. Ha én írnám a szoftverét, akkor lenne ilyen.
Fizikailag nem kell módosítani semmit, de a kijelzőt is ki lehet úgy cserélni, hogy probléma esetén észrevétlenül vissza lehessen tenni. De az alsó deknin lévő matricát is kis ügyességgel le lehet sérülés nélkül szedni, ha valamit alul kéne mókolni.Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
válasz Anthony001 #184 üzenetére
Mindenképpen.
Tegnap meg nekiálltam egy régi mobilt rászerkeszteni a rollerre. Nem bírom kivárni, amíg megérkezik a kijelző, na meg úgyis lesz új fedlap, hát ráragasztottam kétoldalas ragasztóval. A mobilba beforrasztott kábelt át akartam vezetni a rollerbe, hogy folyamatosan töltse, úgy, hogy ne látszódjon semmi vezeték. A dashboard 4 eres bejövő csatlakozóján az első láb az 5V, a második az akkutól jön. Első körben megpróbáltam az akkufeszből DC konverterrel csinálni 5 voltot a töltéshez, de sajnos az valami ellenálláson keresztül jöhet az akksitól, mert terhelésre leesik 2-3V-ra. Aztán próbaképpen rákötöttem a dash 5V-jára, de (ahogy sejtettem) az sem bírja a 0,5-1A töltőáramot, és leesik 3-4V-ra. Aztán gondoltam levezetékelem a BMS-hez a kormányban, de akkor jöttem rá, hogy a kormánycsuklónál ki kellene vezetni, az meg hogy nézne ki, úgyhogy most csak lóg az usb kábel (azaz rá van tekerve a bowdenre), esténként majd rádugom töltőre azt is. Majd teszek fel fotót, hogy milyen lett.Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
maj-viktor
őstag
Sziasztok!
Elektronikus hiba esetén van bevált szerviz hely!?
Hazai importőr? Wayteq?
Vagy valaki foglalkozik ilyennel errefelé!?JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
mekkGyver
aktív tag
válasz maj-viktor #187 üzenetére
Már nem garis? Merrefelé?
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
válasz maj-viktor #189 üzenetére
Természetesen!? Akkor nem.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
Anthony001
senior tag
Sziasztok!
Tegnap megvettem a M365-öt, és azt tapasztaltam, hogy ferde a kormány a kerékhez képest. Amikor nekiálltam volna kilazítani a csavarokat, az egyiknek a menete elnyíródott, pedig semmi rendelleneset nem csináltam vele.
Mit gondoltok, ezt vissza lehet így vinni?Köszi
-
eFeMeR74
senior tag
Kiváncsiságból rendeltem aliról kemény 370 Ft 3 db szilikon rezgés csillapítót. Na ilyet kellene gyárilag is hozzá adni😃
Nem is értem miért nem ilyet néztél hozzá A spanyol csoda 3 D műanyagnak a példa szerint sok értelme és haszna nincs😃 [kép]MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
thomasa
senior tag
a fejem, amikor 1 hónapot várok a belsőre, összerakom, és akkor is ereszt. Külsőt is cseréltem, nem abban volt a hiba, vagy eleve lyukasan jött, vagy a felrakáskor csíptem véletlen oda, már nem derül ki. Azt hiszem eljött az idő kipróbálni a szilikonos módszert, amit a kolléga is javasolt korábban. Kínszenvedés ez a fel-le rakás.
[ Szerkesztve ]
-
Ayg0
senior tag
Én is a napokban cseréltem tömlőt az elsőn, alaphangon 3/4-1 óra vér-verejtékes meló... : )
Rezgéscsillapított, tömörgumi kerék nem lenne jobb, mint a sziló? Az utóbbi elég kókány megoldásnak tűnik. Alapból nem ilyen, folyamatos terhelésre fejlesztették ki az anyagot, ergo közúti közlekedés okozta igénybevételnek kitenni a szilót úgy, hogy te vagy a járművön az élő próbaba... Bátor dolog!
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
Zoo123
senior tag
Gumileszedő pl ez erősen ajánlott, úgy nem tart 10 percig sem.
-1. Kiengeded a tömlőből a levegőt, kézzel rányomod a felnire hogy teljesen lapos legyen.
-2. A gumi pereme alá benyúlsz 1 gumileszedő műanyaggal és átugrasztod a gumii peremét a felnin, majd benyúlsz a gumi pereme alá a 2. gumileszedő műanyaggal és így haladsz körbe egyszerre legalább 2 gumilszedőt használva. Csak elsőre nehéz leszedni, sokadik alkalommal már könnyebb!
-3. Az új belső gumit vastagon szórd be hintőporral összerakás előtt, legyen benne valamennyi levegő is hogy ne tekeredjen meg.
-4. A külső gumiba rakd bele a belsőt és először a szelepnél igazítsd rá a felnire, majd óvatosan tömködd bele a belsőt a felnibe miközben a gumileszedő műanyag(ok)al feszítsed be a felni pereme alá a külsőt.-Bónusztipp: használhatsz gyorskötözőt hogy ahol már benne van a felniben a gumi onnan már ne ugorjon ki míg körbeérsz.
Még 2 első gumi defekt és repül bele a sziló!
Valaki próbálta már hogy milyen a szilóval töltött gumi ezen a rolleren?''Nem vagyok komplett őrült... pár darab még hiányzik!''
-
Ayg0
senior tag
A Dechatlon-os leszedőt próbáltad már? Szerintem jobb a kialakítása, mert szélesebb, a száron lévő bevágásnak köszönhetően pedig bele tud kapaszkodni a felni peremébe, és rugalmasabb is. Mondjuk így is csak a leszedésnél éreztem előnyét, a felrakás szvsz ugyanolyan macerás mindegyik műanyag kanállal, mert rövid az erőkar.
A motorokhoz használt, ~30cm hosszú, fém leszedővel gyerekjáték lenne, de az biztos lepattintja/megkarcolja a festéket, ahogy YT videókban is látni a végeredményt... : )A bónusztipp elméletben nem rossz, de gyakorlatban semmi hasznát nem vettem: csak a hátsó keréknél használható, és ha olyan merev a köpeny, mint az enyémen, akkor a gyorskötöző szorításából is kiszökik a már beszenvedett perem, miközben a többi részével szenvedsz. : )
[ Szerkesztve ]
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
nagyj74
senior tag
Üdv mindenkinek!
Mai nap csatlakozom Hozzátok. -
Anthony001
senior tag
Sziasztok!
Ha olyan típusú defektről beszélünk, amikor a külső elnyírja a belsőt, ezzel kapcsolatosan van valami tapasztalat, hogy ez kb. hány km után következik be?
Tegnap vettem slime-ot, és a bringaboltos srác mondta, hogy eléggé sok ilyen defekttel érkeznek.Köszi
-
eFeMeR74
senior tag
Valakinek van Yesway urban XM125 rollere ami egy az egyben M365 csak 80.000Ft És kapható MOon
Esetleg tapasztalat? Én nem mondanám meg a 2 rolleről melyik melyik
[link]MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
nagyj74
senior tag
Sziasztok!
Miért van az, hogy ha a home alkalmazással párosítom a rollert, a következő bekapcsolásnál már se kép, se hang, csak default-ként látom az eszközt? -
Ayg0
senior tag
válasz eFeMeR74 #205 üzenetére
Akku kapacitása: 5Ah
Ennél beszédesebb adat nem is kell. Aliex-ről beszerezhető, noname akksi van benne. Ha tényleg 25km/h a vége (ami szerintem kozmetikázott érték), akkor az a hatótávon is meglátszik, azaz jó ha alulról karcolja a 10km-t. Tudom, mert az M365 előtt nekem is volt egy ilyesmi.
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
takacsbotond
őstag
Sziasztok! Menet közben lehet tölteni a rollert powerbankról?
Próbáltad már kikapcsolni-bekapcsolni?
-
nagyj74
senior tag
válasz takacsbotond #211 üzenetére
Szia, úgy tudom, hogy nem.
Keress rá FB csoportra, ott van egy tag, aki tud választ adni.[ Szerkesztve ]
-
thomasa
senior tag
Szegeden keresek olyan helyet, akik kicserélik a belsőt. Akinek van konkrét tapasztalata, kérem írjon. Tudom, megoldható házilag, de nem szeretném elbénázni, inkább fizetek.
-
eFeMeR74
senior tag
válasz takacsbotond #211 üzenetére
Mókolással bizti. Van aki plusz akkupakkot tesz rá. Annak nagyobb értelme van. Csak szerintem nem szép megoldás a fellépön + kistáska az akkunak Aki teheti minnél nagyobb akkupackos rollert vegyen. A pro 12800 is kevésnek bizonyult nekem igaz 26km elment velem sport módban 120kg val. A simánál ez kb 15km lett volna.
MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
harylmu
őstag
Sziasztok. Pesten tudtok helyet, ahol első kereket cserélnek? Kilyukadt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- Hardcore café
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Elemlámpa, zseblámpa
- Peugeot, Citroën topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- Casehouse.hu - Iphone Samsung Xiaomi Apple Watch Airpods tartozékok
- MOBIL/ Okostelefon Fotós & Videós tartozékok -Állványok, Mikrofonok, Vlog RigCage, SelfieBot, Gimbal
- iPad Air 1 alkatrésznek eladó
- BONTATLAN mophie powerstation pro XL (2022), 25K mAh, 3x USB-C -2 év gari-
- Apple Airtag új, bontatlan és tokok - Darabra is 1db/11eFT 2db/21eFT 3db/31eFT