Új hozzászólás Aktív témák

  • Hmura

    tag

    Újabb tapasztalatok.

    Ha kocsiban van a TAB, akkor nem célszerű leállításkor kikapcsolni,
    jobb üzlet készenléti üzemmódba átkapcsolni, mert akkor az indításkor
    10 másodpercen belül van indul és pontosan mutatja a pozíciót.
    Ehhez rajta kell hagyni a töltőn.

    Lehet módosítani az információ soron, hogy miket írjon ki, sőt a pozíciókat
    is meg lehet adni, hogy hová. Egy jól eldugott menüpontban ott van.
    Egy korlát van: egyidejűleg csak 4 infomációt tud kijelezni.

    Válaszható:
    sebesség
    célpontig idő
    célpontig távolság
    teljes távolság
    szög????
    idő
    meg még 5 dolog, aminek nincs értelme

    Este ismét teszteltem az akku kapacitását, és szomorúan konstatáltam,
    hogy tegnap meg 45 perc után sárga lett a töltésjelző zöld helyett.
    Viszont a GPS vevő be volt kapcsolva.

    A térkép sebességkorlátozás adatai helyenként ÖT ÉVNÉL IDŐSEBBEK.
    Konkrétan a Sopron-Balf útszakaszon 5 éve voltak azok a táblák kint,
    amit mutat.
    Az Eisenstadt-Klingenbach-Sopron határ szakaszon viszont minimum
    8 évesek az adatok, mert ott a 2004-es EU belépés előtti sebesség-
    korlátozásokat írja ki, amik a 2004-ben megváltoztak a határellenőrzés
    megszűnte miatt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák