Új hozzászólás Aktív témák
-
.Szaki.
addikt
válasz GreenGoblin #3 üzenetére
Igen, a VW-csoport most nem szerepel annyira jól ezen a téren.
Látszik, hogy ki honnan jött.
A Tesla remek szoftvereket csinál, ott a kocsik minőségével vannak elég komoly problémák (lerepülő tető Model S és Model Y esetében, Model 3 betört oldalsó üvegei, illetve a facelift előtt nem lett megoldva a hátsó vízelvezetés, így letépte a hátsó lökhárítót), a nagy múltú, nagy nevű gyártóknál pedig a szoftver táján vannak hatalmas hiányosságok.
Én ezért szajkózom, hogy Musknak addig amíg nem durran ki az elképesztően felfújt lufija, kéne vennie egy nagy múltú márkát, hogy ezt a két komponenst lehetőleg össze tudja gyúrni és tényleg készüljenek tökéletes elektromos autók.
-
Noukoum
veterán
válasz GreenGoblin #11 üzenetére
Tesztelők jellemzően tesztautót vezetnek, nagyon korán. Ráadásul népszerű is emiatt belerúgni. Nyilván nem tesla szint (ami szintén nem tökéletes) de picit túlzásnak érzem amit emiatt kap az autó.
Értem.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
ShadowX
őstag
válasz GreenGoblin #8 üzenetére
A bazári műanyag belső amerikai sajátosság. Még a drága autókat is képesek olyan gagyi fröccsöntött belsővel adni, hogy csak lestem. Nekik ezek szerint nincs igényük arra, mint egy európainak. Csakhogy más gyártóknak is beletört már ebbe a bicskája és az itteni piacokon kénytelenek voltak kiadni az itteni igényeknek is megfelelő belsőt.
-
k-adi
nagyúr
válasz GreenGoblin #13 üzenetére
" tesztautónál ezek normálisak"
szerinte igen.
tudod.. majd frissül... vagy nemés akkor még ott a csomó műanyag, stb. és az ára.. de akinek "elektromos golf" kell.. hát vegye.
[ Szerkesztve ]
-
.Szaki.
addikt
válasz GreenGoblin #33 üzenetére
Batai a #4-es hozzászólásomra reagált. Olvasd el azt is, majd a #30 és #31-est és csapó kettő.
-
.Szaki.
addikt
válasz GreenGoblin #35 üzenetére
Akkor nem értem a problémád. Te az aktuális időszakról beszélsz, amikor jelentős felár van a belsőégésű és az elektromos autók közt, ez tény. De az Euro normák miatt (lásd Euro 7 elvárások) olyan szinten fognak drágulni záros határidőn belül a belsőégésűek, hogy éveken belül nagyjából az elektromos autók árszintjére fognak jutni ők is. Nézd meg már most a Suzukik pl mennyivel lettek drágábbak. Akkor pedig nem sok minden fog szólni a belsőégésűek mellett. Mondom ezt benzinvérűként.
-
.Szaki.
addikt
válasz GreenGoblin #37 üzenetére
Továbbra sem értem, hogy ha téged nem érdekel a jövő, csak a jelen, akkor miért reagálsz egy feltételezett jövővel kapcsolatos hozzászólásra, úgy, mintha a jelenről írtam volna, de te tudod.
Egyébként meg nyilván senki nem lát bele a távoli jövőbe, de a múlt és a jelen dolgaiból azért ki lehet egy bizonyos megközelítőleges irányt következtetni, úgy 5-10 évvel előre. Aztán vagy bejön, vagy nem.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz GreenGoblin #33 üzenetére
Azért fizetnek majd ki sok-sok millióval többet mert nem lesz más választásuk. Mert ha lennének 1.0 benzines kisautók 3millióért mint néhány éve akkor kb. senki sem venné ma azok villanyos megfelelőjét dupla áron. Mire megtérülne a kezdeti többlet befektetés és elkezdene spórolni vele az ember addigra pont lecserélik az autót egy újra. Ha a terméked önmagában élet és piacképtelen nyírd ki a konkurenciát, hogy átvedd tőle a piacot. Lényegében ez történik. A környezetvédelemre hivatkozva ráerőltetik az emberekre az elektromos autót ha kell neki ha nem. Eszi nem eszi nem lesz más. Az, hogy mi lesz azokkal akiknek nincs pénze elektromos autóra vagy az autózási szokásaikat nem lehet lefedni egy elektromos autóval az senkit sem érdekel. Ezek az emberek más lehetőség híján majd járnak továbbra is az ezer éves környezetszennyező autóikkal mert nem engedhetik meg maguknak egy használt elektromos vásárlását sem. Mondhatják a zsákfaluban épp csak valahogy megélő gipsz jakabnak, hogy öcsém dobd már ki a húsz éves félmilliót érő környezetszennyező autódat és vegyél végre 6x annyiért egy használt elektromosat ha nincs neki miből. Nincsenek kétségeim, hogy idővel jön majd valami idióta tömörülés és elkezdi baszogatni őket és eszüket vesztve az öreg autókkal járókra kiszabandó büntetőadóért visítoznak majd. Valahogy ilyenkor rendre kivész az emberekből a szociális érzékenység de az bezzeg az qrva fontos volt az eu döntéshozóknak, hogy mekkora görbülete lehet egy uborkának vagy, hogy a halak csak téglalap alakú akváriumba tehetőek mert a gömbakváriumban tartani őket állatkínzás.
-
Noukoum
veterán
válasz GreenGoblin #48 üzenetére
Panaszkodni mindenki tud, ahelyett linkeld be konkrét a tesztet és vessünk rá egy pillantást.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz GreenGoblin #51 üzenetére
Hát kezdjük azzal hogy te beszéltél erről a “tesztről”, szóval nagyon nem nekem kéne tudni melyről van szó. Pofátlan hozzáállás a részedről.
Másrészt pont az van a videóban amit mindenki tud. Nincs kész a szoftver, úgy adták ki az autót. Neki néhány funkció nem működik, másnak igen. És mondja is hogy ezután feltolják rá a következő frissítést és reméli hogy ezzel megjavulnak neki a gondjai. Szóval nem igazán értem mit szeretnél ezzel most mondani.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz GreenGoblin #54 üzenetére
Nem kell annak tartanod. Az autógyártók már csak ilyenek, szeretik elhallgatni a dolgokat.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Eredeti játékok OFF topik
- Milyen processzort vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Tudományos Pandémia Klub
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- További aktív témák...