Új hozzászólás Aktív témák
-
Loretto
veterán
Sajnos ez mindig is elő fog fordulni minden ebben a szegmensben gyártott termék esetében. Ártól függetlenül ( garanciális dolgokra nem térnék, annak ilyen szempontból a gyártáshoz semmi köze).
Alapvetően gyártsanak a világon bárhol a Samsungnak is biztos vannak specifikációi, amiknek meg kellene hogy feleljenek a terméknek a gyártás során. Ebben mind kozmetikai mind funkcionális ellenőrző állomások benne vannak a megfelelő irányelvekkel. Ha esetleg átengedik a minőségellenőrök akkor abból valószínűleg majd reklamáció lesz és utánanéznek ki auditált, szóval azért van a gyártás felé feedback.
A hibátlan termék intézménye sosem lesz, mert vagy akkora ciklusidő lenne egy termék ellenőrzése, hogy képtelenség lenne kiszolgálni a vevői igényeket (időben), vagy akár a fajlagos ár nőne.
Persze ez az end usert nem érdekli, csak hogy jót kapjon.Soirée...
-
myckie2
őstag
Akkor miért nem vitted be garanciába? Szállításkor is meghibásodhatnak az elektromos eszközök, mert egyáltalán nem kesztyűs kézzel bánnak velük. Bár nem írtad le, hogy milyen problémád volt ezért nem akarok hülyeséget mondani.
U.I és ahogyan már írták előttem, nem szidni kell az ilyen cégeket, mert ha nem lenne máshol nem igazán tudnának dolgozni.
[ Szerkesztve ]