Új hozzászólás Aktív témák
-
Rez_Grof
őstag
válasz sing1ep1ayer #16 üzenetére
A trolibuszokban van akkumlárot vész esetére illetve van dizel aggregátoros is.
hu.wikipedia.org/wiki/Ganz_Solaris_TrollinoA bus station is where a bus stops. A train station where a train stops. On my desk, I have a work station....
-
kekegsm
őstag
válasz sing1ep1ayer #16 üzenetére
metro az tényleg drága....
De egy kábelt belefektetni az aszfaltba nem annyira veszélyes pénzben, időben és munkában.
Írországba kiépítettek egy követőrendszert abba a pár tízkilométernyi autópályájukba, veszélyes szállítmányok/járőrautók/stb érzékelésére, meg forgalmi viszonyokat elemeznek vele, meg ilyesmi. Persze ott nem áramot vesznek fel, hanem csak mágneses mezőt mérnek.
Ott csak simán belevágtak az aszfaltba a marha nagy flex-el, a résbe belehúzták a kábelt, amjd kitöltötték a rést aszfaltal. Lenyűgőzően gyorsan haladtak, naponta szerintem egy kilométert is ment egy brigád. Pedig az Írországban nagy szó, nem kapkodós fajták...
Lépj ki, lépj be, próbáld meg újra...
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fujifilm X
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Windows 11
- Vodafone mobilszolgáltatások
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- PHP programozás
- Cyberpunk 2077
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...