Új hozzászólás Aktív témák
-
Geller72
veterán
"mozgásérzékelésre képes rendszer" - Ez valami olyasmi, mint a head tracking az FPV szemüvegeknél, drónos körökben?
-
Johnny_vT
senior tag
Gear VR tulaj vagyok és ennek az újdonságnak baromira örülök. Appokból és játékokból már így is temérdek van, de ezek minősége néha nem túl kiemelkedő. Az Oculus Go megjelenésével pozitív hozadékként az áruház is fel fog frissülni remélhetőleg
Más:
Minap voltam a Volkswagen múzeumban, ahol volt egy VR stand. Gondoltam kipróbálom, micsoda móka lehet ez. HTC Vive + a puszta kéz mozgásait figyelő érzékelő (amit a Vive elejére kell felhelyezni, nem ugrik be a neve) volt a hardver. Igazán meglepődtem a képminőségen, ugyanis a felbontás valami horribilisen ótvar volt.
Papíron ugye 2160x1200, a telefonom pedig 2960x1440, de összehasonlíthatatlan volt a múzeum az otthoni élménnyel. Ennyit számítana ez a különbség, vagy bénáztak valamit a beállítással? Vive még nem volt rajtam "normál" applikációkkal.Geller72: Nem tudom mire gondolhatott a szerző. Mivel kvázi Gear VR-ról van szó itt is (csak a "telefon" bele van építve a szemüvegbe), ezért szerintem ugyanaz a giroszkópos fejkövetés van a headset-ben. Ez már most is remekül működik, input lag egyáltalán nincs, a fej mozgatással körbenézés nagyon természetes és közvetlen. Külön királyság, hogy alapból jár a csomaghoz Gear VR kontroller (ami szintén giroszkópos).
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
a2d2
addikt
Tök jó lenne, ha nem lenne 50 euro felár a +32GB tárhelyért.
Amúgy nálunk is csak egy Gear VR van otthon egy S6-al, de az 10 perc után beszól hogy túlmelegedett a készülék szóval így nem túl nagy móka.
[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
BiP
nagyúr
Én S7-tel nyomom, és ha nem is 10 perc, de fél-1 óra után tuti szól, hogy túlmelegedett.
Meg állandóan eldobja a wifit VR alatt, ami rohadtul bosszantó.
(én 95-ért vettem, szóval 100 alatt volt )Amúgy én sem bánnám, ha javulna kicsit a Store kínálata. Mert sokminden van, de eddig nem sokminden kötött le rendesen.
Amiben meg leírás, képek alapján látok egy kis potenciált, az meg -túl azon, hogy fizetős- de drága is.[ Szerkesztve ]
-
bitblueduck
senior tag
eddig nem is gondoltam rá, de ez a tárhely bizonyos felhasználás esetén (video) elég harmatos tud lenni. pl a Felix & Paul Cirque du Soleil Experience kapásból 10-12 GB ha nem streamelni akarod wifiről. 2 ilyen app nem fér fel s7 32GB-re. 64GB már barátibb. meg egy SD slot is igazán lehetett volna.
An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
-
-
Johnny_vT
senior tag
A Minecraft-et most hétvégén vettem meg és baromi jó. Minden funkció és feature megvan benne, ami az eredeti PC-sben is. Egy baj volt, hogy kb. tíz perc hányinger után jöttem rá, hogy a körbefordulást jobban teszem, ha fizikailag csinálom, nem a kontrollert használva. Az oldalmozgásokat nem bírja a gyomrom Aztán miután felálltam a székből állva már zokszó nélkül letoltam további 45 percet
Ezen kívül az Ultrawings ami nagyon durva, immerzív élményt ad. Feltétlenül próbáljátok ki, elképesztően átjön rajta a repülés és a repülőgép mozgásának érzése. Egy-egy szűkebb fordulónál rendesen összeszorul a seggem is, pedig egy helyben ülök
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Ren Hoek
veterán
Ezek a VR szemüvegek annyira alacsony felbontásúak, hogy egy kalap sz.r az egész.
Mintha egy csirkehálót bámulnál. VR fejlesztő cimborám szerint is minimum 8K/ szem kéne.
Minimum Hololens PPI...azt is próbáltam, az elegendő már. igaz az meg egy aprócska FOV-ban tudja csak.
[ Szerkesztve ]
-
Tigerclaw
nagyúr
Egy ilyennel vajon lehet nézni filmeket? Nem valami VR filmre gondolok, hanem sima 2D-s mozifilmre, ahol mondjuk egy virtuális moziban ülök. Vajon egy 720p-s minőséget tud hozni ilyen esetben, vagy a screen door effekt lerontja a dolgot nagyon? Azért nem költenék rá ennyit sem ha csak VHS minőséget ad vissza FHD-s alapból.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Ren Hoek
veterán
válasz Tigerclaw #12 üzenetére
Teljesen esélytelen, annyira gyengusz a felbontás VR cinemához, hogy egy 800*600-as CRT-t idéz a cucc. Jó én hozzá vagyok szokva a 4K OLED-hez és telefonban is a tűélés PPI-hoz... de a VR cinema tipikusan olyan amihez sokkal nagyobb felbontás kéne, mint ami van... úgy számoltuk, FHD-hoz kéne 8K/szem... de legalább 4K/szem natív.
...de próbáld ki valahol, nekem a screen door effekt a halálom kb.
[ Szerkesztve ]
-
Szipó
tag
Egész korrekt az akksi idő, bár a Vive még mindig szimpatikusabb a kontrollerek miatt
Vissza a régi kezelőfelületet!
-
BiP
nagyúr
válasz Tigerclaw #12 üzenetére
Én Samsung Gear VR + Galaxy S7 (2560x1440) próbáltam.
Hááát. Tényleg kb. 720p minőség. Csak mivel nagyban nézed, ezért kjjön az alacsony felbontás hátránya.Mozifilmet nem néznék rajta, de ilyen tingli-tangli sorozatra, ahol nem szempont a képfelbontás, épp elég.
Próbáltam forma-1re is, nagyon nem jó, a feliratok szörnyűek az alacsony felbontás és a screendoor effektus miatt, hiába lehet jó nagyra növelni a "vásznat".
Ill. mivel mozog a képernyő (ahogy mozgatod a fejed), emiatt a képpontok sem mindig tökéletes rendezettségben vannak, ezért az aliasing is megjelenik. Mindez alacsony felbontásban nem az igazi.[ Szerkesztve ]
-
RPZ
tag
Az a nagyon jó hírem van, hogy két éven belül jönnek a használható VR cuccok.
Ez alatt azt kell érteni, h. meglesz a fél 16K, tahát a 8K szemenként.
Az Apple cucca a T288 ilyen lesz pl. ([link]) de biztos vagyok benne, h a Samu is kidobja a saját cuccát majd, mert már demóztak 1500 ppi-s kijelzőt is.Szóval 2020-ban robbani fog a VR piac.
Már várom, biztosan beruházok majd egy ilyen kütyüre. -
-
RPZ
tag
Hát igen, a mostani 4 mpxelnél (telefon felbontás) a 64 mpxel az épp 16x nagyobb, a cikk írja is, h "external processor box" plusz egy 60 GHZ-es wifi-t használnak majd ami 7Gbit átvitelére képes, így marad a normál méretű kütyü a fejünkön.
Más kérdés, h mennyire lesz az jó az agynak, ha egy 60 GHz-es izével sütögetjük majd órákon át .A legvégső, valóságtól töéletesen megkülönböztethetetlen képhez 16K kellene szemenként, tehát összesen 256 Mpx . Az majd 10 év múlva. Szerintem azt a 4x-ezést összehozzák majd.
Addigra már egész jó eredményeik lesznek a neuralinkes projekteknek, és amint el tudják érni a megfelelő néhány milliárd neuront, mehet is az a 256 Mpx-nyi képi infó bele az agyba egyenesen mondjuk 2040-től .
-
Tigerclaw
nagyúr
Erre azért nem mondanám, hogy jó hír. Egyrészt az még több év, másrészt az Apple azért annyit kérne, amennyiért nem érné meg megvenni. Láthatóan az Apple túltolja a kiegészítő kütyüinek az árát, figyelmen kívűl hagyva, hogy esetleg a konkurencia megoldása olcsóbb, jobb és már hamarabb megjelent a piacon mint az övék. Ráadásul nagyon nem szeretnek sokadikak lenni, így lehet hogy a VR fejlesztésük is csak patent trolling eszköz lesz, nem tényleges termék.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
RPZ
tag
válasz Tigerclaw #19 üzenetére
Nem hinném, h csak patent-trollkodnak. A pia és a drogok mellett, ez lesz a jövő legnagyobb önszedáló, a valóságtól menekülést ill. instant gratifikációt nyújtó megoldása. Emellett tanulásra, informálódásra, utazás-helyettesítésre stb... még ki tudja, h mire fogják használni.
A VR, ha használhatóvá válik, futótűzként terjed majd el. El tudnám képzelni, h a szutyok telefonjaiknál is nagyobb piacot tudnak eköré generálni Apple-ék.
Szóval ez nagyot fog szólni.
Először aranyáron, ezért lenne jó, ha a Samu is jönne a saját megoldásával, ill. követnék a többiek.
A tartalmi oldal is necces két darab 8K-s videóanyagot kellene rögzíteni, illetve terjeszteni. Már látom magam előtt a 200 GB-os torrentes pornófilm letöltéseket . -
#54625216
törölt tag
A videojáték ipar is 120*240 felbontással kezdődött a 8bites korszakban és 35 év kellett, mire eljutott a jelenlegi szintre.
Ha 1998-ban a betárcsázós internet idején azon vergődtünk volna, hogy ez így szar, és 100mbit alá nem adjuk, akkor várhattunk volna 15 évet, az mennyivel lett volna jobb? Na ugye.Ha így, ebben a formában nem érdekel a VR, az természetesen a Te dolgod, nyugodtan kimaradhatsz a VR korai szakaszából, de mi értelme nyilvánvalóan irreális igényeket megfogalmazni egy új technológiával kapcsolatban?
-
őstag
Ma kipróbáltam a cuccot. Nyilván nem négykáoled, de ha pl egy 4-6 órás busz/repülőútra mennék tuti ezen néznék filmet inkább mint mobilon/fejtámla kijelzőn.
Ugyan a pixelek valóban látszanak, de olyan mintha mozivásznat néznél, és a kivetített anyagon kívül csak sötétséget látsz.A tv-met tehát nem dobnám ki, de utazásnál instant win ezen filmezni.
Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...
-
s:zozo
aktív tag
Azt a régi VR-nak mondott technikát ne vessük össze a mostanival.
Most kezdődik el az amit én régen el képzeltem VR élményként.
A VFX-1 nagyon rossz élményt adott, Tényleg nagyon alacsony felbontás és a tér érzékelés sem működött.
Azt pedig ne felejtsük el, hogy most is már bele rakhatnának 4k-t szemenként, de milyen hardver kellene hozzá.
Az Oculus GO beszámolókat nézve a mozi élmény javulását emelték ki. -
himpike
aktív tag
Teljesen jó olyat olvasni hogy milyen jó lesz az ami még nincsen
A felbontás is mindegy ha az emberek fele még mindig beokádik tőle vagy szédül. Nem fog széles körben elterjedni ebben a formában. -
#54625216
törölt tag
A beokádás tartalom függő, azon múlik, hogy a játékost éri-e gyorsuló mozgás.
Egy fix kamerás platformer játékban pl. nincs se szédülés, se hányinger, mert a játékos nem érzékel gyorsulást, de ma már elég sok fps-ben is jól kiküszöbölték a rosszullétet okozó hatásokat.
A VR-ről általában pedig több millió eladott HMD után nyugodtan elmondható, hogy már elterjedt. -
Ren Hoek
veterán
válasz #54625216 #22 üzenetére
Amikor felveszel egy Hololenst azzal a PPI-al, majd egy Oculust, elhánynád magad Te is, hidd el. Akkora a különbség. Mondom, Hololensnek is van hibája, a kis FOV, de cserébe nagyon jó a felbontás.
Jelenleg ezek demó eszközök, és még nagyon gyerekcipő.
Ezeket nem én mondtam, hanem egy VR/AR szakember srác, aki benne van az elit fejlesztői körökben.
A megoldás, 8K/szem, pulillakövetés... és a rendszer csak az éleslátás helyén rendereli ki full felbontásban a jelenetet.
Ehhez még fejlődni kell, mert iszonyú kicsi input lag kell az eye tracking + renderhez.Teljesen felesleges 16K-t kirenderelni, mikor a szemed csak egy nagyon kis szögben lát élesen, és pásztáz folyamatosan.
Egyébként inkább AR... baromi érdekes, hogy ott van referencia pont a valóságban, és emiatt nem kell kicsi input lag sem. Egy VR szemüvegben már rég széthányod magad ha nem fullon pörög. Itt nem gond.
[ Szerkesztve ]
-
Johnny_vT
senior tag
válasz #54625216 #28 üzenetére
Saját tapasztalatom szerint kizárólag a vízszintes oldalirányú mozgás / forgás okoz rosszullétet. A fel-le inkább csak hullámvasutas, sokkal könnyebben megszokja az ember. Ez lehet, hogy függ a személytől is, de abban egyetértünk, hogy a fix vagy majdnem fix kamerás játékok/programok tök felhasználóbarátak tudnak lenni
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
#54625216
törölt tag
"Volt már rá 22 évük, hogy a VFX-1-ből killer megoldást faragjanak."
Most komolyan mi értelme belemenni ilyen buta demagógiába?
A mesterséges intelligenciának volt 60 éve, hogy valódi személyiséggel rendelkező, készséges szexrobotokat gyártsanak és hol tartanak? Talán 5 éven belül lesznek önvezető autók az utakon kísérleti jelleggel.
Az űrhajózásnak is volt 65 éve, hogy kolonizáljuk a Marsot és még mindig ott tart, hogy talán 25 éven belül elindul egy emberes küldetés.
És így tovább.
Ahhoz, hogy adott technológiák beérjenek sok más technológiának is fejlődnie kell és szükséges a megfelelő gazdasági környezet, ami biztosítja a felvevőpiacot és a fejlesztés költségeit, az ember azt gondolná, hogy ez mindenki számára evidencia. -
#54625216
törölt tag
válasz Johnny_vT #31 üzenetére
A gyorsulás okozza a hányingert. A szemed érzékeli a gyorulást, de az egyensúlyszerveid nem, így a szervezeted mérgezési tünetnek fogja fel az élményt és megpróbálja minél hamarabb kiüríteni a gyomortartalmat. Ez okozza a rosszullétet.
Ha a mozgás folyamatos, vagy egyáltalán nincs, vagy ha maga a tested irányítja a VR-beli mozgást (roomscale), akkor egyáltalán nincs émelygés.
Ez természetesen személy függő és alapvetően nem VR specifikus. Van, aki pl. rosszul lesz buszon, de autóban semmi baja, vagy nem bír haladási iránynak háttal ülni, ez ugyanaz a probléma.
Jellemzően pl. aki egy ralli VR szimulátorban rosszul lesz, az a való életben is rókázna egy ralli versenyző mellett. -
#54625216
törölt tag
A jövőbeli fejlődési irányokkal egyetértek, de ettől még miért gond, ha a technológia jelenleg ott tart ahol?
1996-ban egy 100Mhz Pentiummal és 8Mbyte rammal már egész jó dolgokat lehetett csinálni 640x480 felbontás mellett, akkor is fanyaloghattunk volna, hogy miért nem 4K 200fps, csak minek. -
Ren Hoek
veterán
válasz #54625216 #34 üzenetére
Vicces, mert mai napig játszok 800*600-as Dosbox játékokkal
Nincs ezzel semmi gond, csak nekem a Virtual Reality mást jelent. Nem akarok pixelrácsot bámulni... sajnos az igények felvitték a megjelenítők speckóit... Pl van egy alacsonyabb PPI kínai tabletem, és egyszerűen nem értem hogyan bírtam használni évekig.
Sajnos ha megszokod a jobbat, akkor nincs visszaút.
Ismétlem, nekem magával a ~400 PPI/szem dologgal van a bajom. Ha a tartalom Minecraft, az is jó, csak ne lássam a rácsot.
[ Szerkesztve ]
-
#54625216
törölt tag
Piaci szempontból a mostani irány mindenképpen sikeresebbnek tűnik, mintha még várnának 5-10 évet a tökéletes megoldásra.
Anno a PS3 volt az első bluray fullHD konzol, aminek a startja epic fail lett és kb. 2 év kellett, amíg rentábilis lett a gyártása. Ehhez képest a Nintendo Wii a maga SD felbontásával és gagyi grafikájával az első naptól kezdve hatalmas siker volt az új fajta játékélménynek köszönhetően.
Amikor laikusoknak mutogatom a VR-t ugyanazt tapasztalom, mint annak idején a Wii-vel. Perceken belül elmerülnek az élményben és halál nem érdekli őket a felbontás, fov, aliasing és hasonló technikai paraméterek.
Ahhoz, hogy egy technológia sikeres legyen nem kell a lehető legjobbnak lennie, csak elég jónak, hogy a technikai limitációk ne tegyék tönkre a laikus felhasználók számára az élményt.
A VR szvsz már túl van az "elég jó" szinten, csak ennek eléréséhez eddig drága PC hardver kellett. A Go és a hasonló önálló arm-os hmd-k ezen segíthetnek: a gyerek kipróbálja a vive-ot a minecraft show-n, otthon rinyál, hogy VR-t kér szülinapra és mostantól a szülő nem hajtja el a fenébe, hogy "apának nincs 400 ezer forintja a hülyeségeidre fiam", hanem egy kézi játékkonzol áráért megkapja a gyerek ajándékba. Nem roomscale, 90Hz, 4K, stb. de indulásnak bőven jó. -
Ren Hoek
veterán
válasz #54625216 #36 üzenetére
Persze, ezt mondom én is, nyomják ezerrel, hiszen úgy lehet csak fejlődni ha piacot csinálnak.
Egyelőre nekem még kezdetleges picit... és inkább az AR érdekel és ott is az ipari, medical alkalmazások.
Jön a Hololens 2 dupla akkora FOV-al, cimbimék megkapják idő előtt... na arra kíváncsi leszek.Egyébként mi is "VR fejlesztők" vagyunk kicsiben..., egereknek csinálunk VR kísérleti környezeteket agykutáshoz, szóval érdekel a téma
Viszont a Minecraftot nagyon kipróbálnám Pimax 8K-val. Kíváncsi lennék ott milyen.
[ Szerkesztve ]
-
s:zozo
aktív tag
A Minecraft-ban nem látod a pixelrácsot Az tök jó.
Nálam pl. pont az észrevehető pixelrács nem a legzavaróbb, de ezt el kell fogadni ennél az első bolti változatoknál. Remélem megéri a VR technika azt a fejlődést, hogy már szerintem, a következő változatoknál szinte nem fogod látni a rácsot. Jobb felbontással, optimalizáltabb lencsékkel és az erős hardvereknek köszönhetően el fog tűnni és még inkább várom a FOV szélesedését pl. -
Ren Hoek
veterán
Minecraftban voxelrács van
Amúgy Hololensben baromi jó lehet, hogy az asztalodon építesz valamit.
Mellesleg szerintem a kombinált eszközöké a jövő...
Hololens árnyékolóval = VR szemüveg.
Vagy lehajtható fekete palást, vagy egy sötétedő transzparens üveg, pl LCD réteg.Sajnos még pár évet kell várni egy 16K-s 200 fok látószögű FOV, Holoculusra
[ Szerkesztve ]
-
s:zozo
aktív tag
Imádom a technikát és ha lesz valami normális AR eszköz, meg veszem azt is. Bele tudom illeszteni az életembe .
"Sajnos még pár évet kell várni egy 16K-s 200 fok látószögű FOV, Holoculusra"
Én bízom már a következő generációban (kb. 1,5-2 év a tippem) Nem lesz tökéletes, de nagy ugrás lesz, hisz a most megszerzett tapasztalat sokat fog számítani, mind hardveres és szoftver téren is. -
Alchemist
addikt
válasz #54625216 #36 üzenetére
Mint kiderült, a környezetemben sem vagyok egyedül azzal, hogy a fotelben monitor előtt ülős (úgyis így dolgozom) és ujjakkal bizgetős játékok semmilyen technikai minőség és tartalom mellett nem hoznak lázba, ugyanakkor a Wii előtt még ma is szívesen ugrálok és hadonászok, illetve a SuperHot HTC Vive-on óriási partimágnes.
Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.
-
SunMount3r
nagyúr
Jól gondolom, hogy ez akkor nem kompatibilis a "nagy" PC-s VR játékokkal? A Oculus webstore-ban meg milyen színvonalú és mennyiségű lehet a kínálat? Akkor ez most egy önálló rendszerű "VR-es konzol" tulajdonképpen? Bár az az 1db kontroller kicsit árulkodó, mert ha jól látom 2db gomb van rajta összesen, így túl bonyolult játékokra nem számítok...
-
Johnny_vT
senior tag
válasz SunMount3r #43 üzenetére
Inkább a Gear VR-ral van rokonságban, mint a PC-vel, ez már a hardverből is sejthető.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz SunMount3r #43 üzenetére
Gondolom pont azok a VR játékok, alkalmazások futnak rajta, amik az androidos telefonokon.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
#54625216
törölt tag
válasz SunMount3r #43 üzenetére
Binárisan kompatibilis a gearVR-al, így alapból (majdnem) minden gearVR szoftver megy rajta.
A google playes, daydreames cuccokkal nem kompatibilis (mondjuk sokat nem is vesztesz velük).
Roomscale kontrollerek természetesen nem működnek (roomscale hiányában), de a samsung telefonnal kompatibilis bluetooth gamepadok, mint pl. az újab xbox one s kontrollerek (amikben már van bluetooth) párosíthatók vele és jópár játék használja is őket.
A Go kontrollerén amúgy 4 gomb van, elől a ravasz, felül pedig három, illetve a nagy gomb egy touch pad, ami négy irányba billenthető is. Egy jobb gamepadot nem helyettesít, de alapjáraton használható. -
Tigerclaw
nagyúr
Rendeltem volna most egy ilyet, de vásárláskor annyit ír vissza, hogy hiba történt, próbálja újra. Tök jó, hogy azt nem közli, hogy milyen hiba történt, szóval azt sem tudom, hogy mi a probléma. A kártya jó, pénz van rajta, a limit magasabb, a szállítási cím német. Talán problémás neki, hogy magyar kártyával fizetnék, bár az is euros számlához kötődik, de legalább írna értelmes hibaüzenetet.
Ráadásul az 1 euro-s próbahívás is sikeres volt, szóval nem értem a dolgot. Az Amazon.de -n meg 500 euro 269 helyett. Gondolom valami nyerészkedő kereskedő próbálkozik. Az ebay-ről inkább nem rendelnék.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
kiskuplung
őstag
válasz Tigerclaw #47 üzenetére
Igen, ez a Rift vásárlásnál is gond volt, hogy még akkor se nyelte be, ha PayPal-lal akartam fizetni, mert magyar volt a mögötte lévő kártya. Valóban nem túl felhasználóbarát
Én végül maradtam az amazon.de-s vásárlásnál, mikor pont annyiba került ott is, mint az Oculus store-ban. -
Tigerclaw
nagyúr
válasz kiskuplung #48 üzenetére
Valószínűleg meg kell várnom, míg az Amazon-on kapható lesz az Oculus-tól is hivatalosan. Addig legalább még olvasok pár tesztet és hátha elmegy a vásárlástól a kedvem. :-)
Valódi alternatívája mondjuk nem nagyon van, mert a többi jóval drágább.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
#54625216
törölt tag
válasz Tigerclaw #47 üzenetére
Én PayPal-al rendeltem osztrák eurós bankkártyával osztrák címre, azt bevette, pedig a PayPal account magyar címre van regisztrálva. (Meg is jött, a VR topikban van élménybeszámoló.)
Szvsz ha úgyis német címre kéred, akkor a legjobb valakit megkérni, hogy rendelje meg helyetted, Te pedig átküldöd a pénzt PayPal-al.
Az amazon.com-ról is lehet amúgy Magyarországra rendelni belőle (nem hisztizett a cím miatt), viszont úgy 245EUR árat írt ki.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- MSI H61M-P31/W8 LGA 1155 alaplap
- Teljesen új ASUS ZenBook UX325EA-KG666W (Intel i5 1135G7) laptop eladó (bontatlan+garanciás)
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Apple Smart Keyboard Folio 12.9" iPad Pro 3 / 4 / 5 generáció magyar
- Iphone 11 Pro Max Gold 64GB Független Gyári Új Állapot .
- iMac 2015 27" 5K Makulátlan, 16GB, 1TB Fusion Drive/Radeon R9 M380 2GB
- Univerzális 6x70-es alcantara/velúr 33cm-es kormány, leginkább szimulátorozáshoz.
- Samsung Galaxy S21 5G 128GB Phantom Black Eladó.