Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • interstate76

    addikt

    válasz Carasc0 #50 üzenetére

    A Commandos az egyik kedvenc játékom (azon a gépen is fent van, amiről most pötyögök): okos, izgalmas, kihívást jelentő játék, ami annyira lekötött, amíg annakidején a végére nem értem, hogy függőnek éreztem magam. :D

    (#54) Menthirist Mindenkinél szempont a belbecs ÉS a kinézet is. A lényeg a súlyozáson van, hogy kinél mi élvez prioritást. Én mindig az ÉLMÉNY szót emelem ki, ha játékról beszélünk, és a kinézet szerintem kb. fél órás élményt ad, ha nagyon szép egy játék. Rácsodálkozhatsz 2 héttel később is, hogy milyen szépen csillog a nap a 200 méterre lévő irodaház 48. emeletének ablakán, de nem emiatt játszol vele 2 évvel később is néhanap.

    Szerénységem szubjektív megállapítása: 55" méretű TV-n 3-4 méterről játszva nagyon messze van a döntő szemponttól az, hogy 1080 vagy 720p-ben fut egy játék (a konzol vs PC témához pedig csak annyit, hogy összehasonlíthatatlanul nagyobb élmény ott fifázni vagy autókázni, mint PC-n volt valaha is - mondom ezt úgy, hogy a mai napig RBR-fan vagyok, utóbbi game fent is van a laptopomon). De a 24" méretű monitoromon 1 méterről játszva is sokadrangú dolognak tartom, hogy 720 vagy 1080p.

    [ Szerkesztve ]

    téglalap, Amerika, hangszóró, hétfő... továbbá eladó Xiaomi Mi 12T Pro, Teclast P26T tablet és PS4 játékok (Far Cry 4, Heavy Rain & Beyond Two Souls, Prey, The Evil Within 2)

  • cskamacska

    addikt

    válasz Carasc0 #50 üzenetére

    "Vannak olyan játékok, amelyek a mai napig a figyelem középpontjába kerülnek, már csak a nevük említésekor is. Pl. STALKER, FEAR, Starcraft, Warcraft 2, Battlefield 1942. Az első 2-t még én is előveszem mert annyira jó élményt ad, hogy cseszek arra hogy a grafikai élmény totál elavult."

    Jó hogy felhoztad ezeket, mert megjelenésekor _mindegyik_ a kor grafikai/technikai élvonalába tartozott.(még a Warcraft II is, C&C sem volt szebb DOS VGA módban, és ezekhez képest vizuális orgazmus volt a Starcraft Win95/98 alatt)

    Az hogy egyes multi játékoknál a közösség, vagy a kihívás miatt kevésbé kap hangsúlyt a technikai kiválóság, az nem jelenti azt hogy ne lenne összességében még így is elég fontos.

    Ami általában kimarad a "teszkógazdaságos nextgen vs GPCMR" vitákból, hogy a Wii U amin egyébként tradíciókból/kényszerből fakadóan tényleg a játékmenetre gyúrnak amennyire telik, ott pénzügyileg ez nem annyira kifizetődő. Már csak azért sem, mert még sok teszkógazdaságos nextgen hívő szerint is van egy szint amit meg kell ütni, a Wii U pedig nem teszi. Nos így van ez a hardkór pécésekkel is, csak egyszerűen az elvárások magasabbak.

    más

    Zanik: "Sőt, lefogadom több játékos játszik ma 1080p alatt (hahó, mobiljátékok!), mint felette!"
    Sub 1080p elterjedtségére a mobilokat felhozni eléggé necces, mikor az 1440-es felbontás a futótűzként terjed a felső, 1080 a középkategóriás telefonoknál, 1-2 év múlva a mobiloknál teljesen minimum lesz az 1080p játék, mikor a teszkógazdaságos nextgen konzoloknál a 720p lesz az átlagos. :P (pontosabban nem, mert a Quantum Break szerű átméretezés miatt dinamikus lesz, na de érted)

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

Új hozzászólás Aktív témák