Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz Carasc0 #48 üzenetére

    "Az igények nőnek, a lemondási készség rohamosan csökken"
    Egyre több ember egyre többet invesztál ebbe az egészbe, mivel azt várják hogy egyre kevésbé kelljen megalkudniuk, egyre kevesebb dologról kelljen lemondaniuk. Többet adnak hogy cserébe többet kapjanak. Többet fizetnek hogy cserébe kevesebb kompromisszumot kelljen kötniük. Hogy mások megkötik, azzal senkinek sincs semmi baja (ezért is mennek sokan konzolra), de ez akkor is egy saját döntés. A kompromisszum mint kihaló fogalom? Hahó, évek óta nincs más CSAK kompromisszum.

    "a mai játékok nem olyan minőségben jelennek meg mint régen"
    Ez nézőpont kérdése. Mint fejlesztő, magam is tisztában vagyok azzal hogy ha egy rendszer 10x, 100x összetettebb, ott 10x, 100x nagyobb eséllyel fordulnak elő hibák. Mert nézzünk csak meg egy mai modern játékot, soha ennyi effekt, ennyire élethű kinézet, ennyire nyitott világ, ennyire szerteágazó tevékenység nem volt adott. Maga a szabályrendszer hiába van egyszerűsítve pl egy Dragon Age Inquisition esetén, ilyen szintű történet, ilyen sokféle módon befolyásolható társak, ilyen látvány stb messze túl mutat azon, amit a régi nagyok mutattak. Igen, a Baldurs Gate 2-nek iszonyatos nagy és szövevényes története volt, a szabályrendszert pedig egy az egyben átkódolták az AD&D könyvekből, de sokkal kevésbé fogott meg akár Imoen akár Minsc, mint Cassandra vagy Blackwall. És akkor még nem beszéltünk a Witcher 3 szintről.

    " 15 éve még évente 50-80%-al gyorsabb gépre lehetett cserélni a régit. "
    Ez egyrészt messze nem volt így (különösen nem processzorok terén), másrészt pedig mint minden új technológiánál persze hogy nagyobb ütemben lehetett kezdetben haladni, mint most. Tudod most már az eddig technológia alapján pár év múlva a fizikai határokat fogjuk döngetni. De épp ezért dolgoznak más technológiákon, amivel ez kibővíthető. De ez volt akkor is, amikor kezdett egyre nehezebb elérni óriási órajeleket, lettek helyettük a többmagos processzorok, most meg már ott tartunk hogy akinek pénze van, akár 20 thread-es intel procit is vehet magának.

    "Ja hogy lassú a fejlődés? Felháborító.... "
    Hát az hogy a hiper-szuper új konzol generáció még mindig nem bírja bevállalni a fullhd 60 fps-t, az hogy gigabites belső hálózaton még mindig 720p 30 fps-sel akarna stream-elni, az minden csak nem lassú fejlődés. Az visszafejlődés. Ezek azok a konzolok amik papíron (ha csak be nem jön a ps4k) még további sok sok évig meghatározzák a "fejlődés" ütemét.

    Zanik: Miért ne lehetnének sikeresek a nem mainstream címek is? Mindenki másféle. Mindenki mást akar. A minecraft olcsó volt, és legózós élményt nyújtott. Egyszerű és könnyű. Iszonyatos sok gyerek függött rá (igen, felnőttek is, de a környeztemben elsősorban gyerekek között terjedt). És megint mondom, olcsó volt. De ezek nem a nagy volumenű, komoly történettel rendelkező összetett játékok, mint amit Carasc0 is hiányol manapság.

    "Hisz a grafika (vagy azon belül a felbontás) csupán csak egyetlen, fontos(!), de nem kizárólagos összetevője egy jó játéknak"
    Ezt senki sem cáfolta. Én sem írtam egyetlen szóval sem azt, hogy csak és kizárólag a grafika a lényeges. Pont abban a hsz-ben amire válaszoltál, írtam hogy "kell a sebesség, AMELLETT !!!!!! hogy a játéknak is jónak kell lennie". Mert a rocket league sem csúnya játék, pörgős és gyors, ahogy annak lennie kell. Most gondold el, ekkora siker lett volna ha 800x600 a maximuma és mondjuk megy 20-25 fps-t? szinte sportágként játszanák, ha ilyen lenne?

    Viszont továbbra is indie és hasonló címeket hasonlítotok nagy volumenű játékokhoz. Egy minecraft nem egy Witcher 3. Egy rocket league nem egy Dragon Age Inquisition. Egy Fez nem egy GTA 5. Ez olyan mintha az Uncharted 4-et hasonlítanátok a Flappy Bird-höz. Pedig az utóbbi is nagy siker volt.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák