Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • borg25

    senior tag

    válasz Dare2Live #27 üzenetére

    Viszont az ÜBER-nél az értékeléssel vissza is lehetett élni. Lepontoztad a taxist mert azt mondta, hogy ez egy nemdohányzó autó és ne gyújts rá, az ugyanúgy 1 pont, mintha végéig azt érezted volna, hogy itt fogsz meghalni mert úgy vezet.
    A taxis maffiára nem az über a megoldás.
    A taxinál a törvényi szabályozás miatt kapsz egy csomó olyan szolgáltatást amire nem is gondolnál: pl évente vizsgáztatás, hogy működjön a fék, ha annak működnie kell. Gondolom van kötelező felelősségbiztosítás, hogyha karambol történik, és bármi maradandó sérülést szenvedsz akkor ne egy fillér nélkül kelljen élned. Oké, polgári peres úton elperelhetsz mindent a sofőrtől, ha van neki, és neked vannak éveid míg lesz egy jogerős döntés.
    Megbízhatóság: Semmi se garantálja, hogy nem egy taxisgyilkos ül be melléd. Ha amatőr vagy, akkor nem érdekel: nem kötsz rá biztosítást, nem készíted fel rá az utasteret, hogyha gond lenne, akkor védjen, vagy egyből tudj bárkit értesíteni, ne csak másnap reggel tűnjön fel a családodnak, hogy nem értél haza. Ezek költségek. Amin lehet spórolni, de nem biztos, hogy akarsz, vagy örülsz annak, hogy az árverseny miatt le kell róla mondanod.
    Másik oldalról is jó, ha tudod, hogy a sofőr megbízható, és nem fog visszaélni azzal, hogy 18 vagy, lány, részeg aki másnap semmire se fog emlékezni.

    CB rádiót és a diszpécser központot tényleg ki lehetne szedni a törvényből, a mobil és applikációk korában nem szükségesek, feleslegesen növelik az árat.

    A lényeg, hogy az über nem csak az adóelkerülési stratégia miatt tud olcsóbb lenni, vagy mert piaci verseny van, és nem kartelezik.

  • Béééla

    őstag

    válasz Dare2Live #27 üzenetére

    Igen, de a máig működő konkurensnél is van értékelés és az be tudta tartani a szabályokat.
    Ráadásul nem lehetetlen hogy idővel lecsorog ez az értékelős rendszer a sima taxikhoz is.

    Bélabá

Új hozzászólás Aktív témák