Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _balázs_

    csendes tag

    válasz Angel18 #6 üzenetére

    Hello, a fogyasztóvédelem fórumán próbáltátok?[link] Nagyon segítőkészek,viszont a műszaki cikkeknél sokszor a hivatalos szervek sem tehetnek sokat,de megmondhatják mit tudsz tenni.

  • opr

    veterán

    válasz Angel18 #6 üzenetére

    Üdv!
    Az a baj, hogy abszolute úgy tűnik, mintha be lett volna verve a kijelző. Anno én is szervízben dolgoztam, és ha megláttunk egy ilyen hibát, azonnal user error-ra gyanakodtunk. Persze ha nem egyedi jelenség, az mindjárt más :)

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • atom87

    aktív tag

    válasz Angel18 #6 üzenetére

    Üdv!

    Ehhez az ASUS szerviz/garancia dologhoz szeretnék hozzáfűzni pár gondolatot:

    3 éve fősuli kezdés Pécsett, Mérnök Infó szakon, első félév vége felé akkor még sulinetre sikerült megvenni a kiszemelt ASUS notebook-ot. 2 év gari, most járt le novemberben. Már új korában sem lehetett vele CD-t írni, mert üresen adta ki a CD-lemezeket. Látszólag elkészült a lemez, kidobta de közben mégsem volt rajta semmi adat(nem szimulációs írás volt). DVD-t simán írt. Meg már olvasni is alig tudott bármilyen lemezt a gari vége felé. Így eldöntöttem, kicseréltetem, ha tudom az optikai meghajtót.
    Nah lényeg annyi, bevittem a notebookstore-ba hogy ez és az a probléma, garanciálisan meg lehetne-e oldani a cserét? Készségesen mondták, hogy megoldható. Adtak egy tel számot, ami a magyarországi szerviz száma volt, ezen kellett megbeszélnem hogyan, s miként játszódik le a szervizelés.