Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _balázs_

    csendes tag

    válasz Angel18 #6 üzenetére

    Hello, a fogyasztóvédelem fórumán próbáltátok?[link] Nagyon segítőkészek,viszont a műszaki cikkeknél sokszor a hivatalos szervek sem tehetnek sokat,de megmondhatják mit tudsz tenni.

  • opr

    veterán

    válasz Angel18 #6 üzenetére

    Üdv!
    Az a baj, hogy abszolute úgy tűnik, mintha be lett volna verve a kijelző. Anno én is szervízben dolgoztam, és ha megláttunk egy ilyen hibát, azonnal user error-ra gyanakodtunk. Persze ha nem egyedi jelenség, az mindjárt más :)

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • atom87

    aktív tag

    válasz Angel18 #6 üzenetére

    Üdv!

    Ehhez az ASUS szerviz/garancia dologhoz szeretnék hozzáfűzni pár gondolatot:

    3 éve fősuli kezdés Pécsett, Mérnök Infó szakon, első félév vége felé akkor még sulinetre sikerült megvenni a kiszemelt ASUS notebook-ot. 2 év gari, most járt le novemberben. Már új korában sem lehetett vele CD-t írni, mert üresen adta ki a CD-lemezeket. Látszólag elkészült a lemez, kidobta de közben mégsem volt rajta semmi adat(nem szimulációs írás volt). DVD-t simán írt. Meg már olvasni is alig tudott bármilyen lemezt a gari vége felé. Így eldöntöttem, kicseréltetem, ha tudom az optikai meghajtót.
    Nah lényeg annyi, bevittem a notebookstore-ba hogy ez és az a probléma, garanciálisan meg lehetne-e oldani a cserét? Készségesen mondták, hogy megoldható. Adtak egy tel számot, ami a magyarországi szerviz száma volt, ezen kellett megbeszélnem hogyan, s miként játszódik le a szervizelés.
    Fel is hívtam, mondták garancia futár eljön érte, elviszi fel Pestre, kicserélik a meghajtót, majd vissza is hozza a futár, kb 2 hét alatt. Óóó mondom az kicsit sok egy meghajtó csere miatt, nem lehetne-e az, hogy a futáros ember kicseréli aztán csókolom(merthogy a futáros állítólag hozzáértő ember ASUS-éknál, nem "sima" futár)?? Válasz: NEM! Mindenképp fel kell vitetni. Én megköszöntem a fáradalmat, elbúcsúztam és kinyomtam a telót.

    Szerény személyemnek minden napos használatra kell a gép, nehezen tudok érvényesülni nélküle és a 2 hét kiesés nem fér bele. Lehet hülyének néznek páran emiatt, de inkább vettem egy meghajtót és kicseréltem otthon. Ja igen és nem notebookstore-ban vettem a meghajtót,mert ott dupla annyiért kínálták, mint egy mezei számtech boltban...

    Jó meg szép, hogy házhoz jönnek a gépért, neked gyakorlatilag nem kell menned sehova. De nem mindenkinek jó az, hogy 2 hetet kellene várnia egy ODD cserére.

    Nekem ez a személyes tapasztalatom velük.

    Szép napot!

    Kawasaki z1000

  • NovaBlue

    aktív tag

    válasz Angel18 #6 üzenetére

    sztem fogyasztóvédelmi felügyelőségre tessék szépen betelefonálni és ott is tájékozódni mert ilyen ninsc, hogy a te károdra javitják csak meg!

    Én tuti odamennék személyesen és mondanám h mutassák meg magyarázzák el, hogy mit merre meddig!

    Engem baxxz szét az ideg az ilyen köxxög hozzáálás miatt amúgy a tanulság
    SENKI SEM FOGLAKOZIK A VÁSÁRLÓVAL
    és DAS IST UNGRAN ennyi

  • Versus

    senior tag

    válasz Angel18 #6 üzenetére

    Én több mint 70 ezer forintot buktam az Asus Hungary hasonló garanciális hozzáállásán.
    Ha nem túl off akkor leírom.

    Régóta hardcore Asus user vagyok ,szó szerint milliókat öltem a márkába mind céges ,mind privát használatra.Két éve az aktuális gépcserénél egy méregdrága Workstation alaplapot vettem hogy biztosan stabil és megbízható legyen a gépem.
    Na ebben az alaplapban elkezdtek megsülni a márkás ramok szépen sorban,mindig ugyanabban a slotban.Lap kiszerel ,nagykerbe elküld a pontos hibajelenséggel majd jött is a válasz hogy nem cserélik garanciában merthogy és most tessék kapaszkodni ,a vga sínen levő rögzítő műanyag pöcök vége le van törve! Egyrészt mi köze van annak a ram foglalathoz ? Másrészt mennyiben befolyásolja ez a hibátlan működést ?!

    Mivel kellett a gép fogtam magam ,beültem az autóba és kitekertem az SCS-ben levő Ditech-be ,ahol megvettem a jelenlegi alaplapomat majd a szerviz ablakhoz álltam az utoljára megsült és ott vásárolt ramjaimmal.A sráctól megkérdeztem hogy mivel az alaplap tette tönkre a ramot van-e valami ötlete mire kivette a kezemből,megnézte hogy nincs külsérelmi nyom majd szó nélkül a kezembe nyomta az új garnitúrát és mosolyogva kellemes ünnepeket kívánt!

    Hozzátenném hogy a PH fóromon vásárolt és ugyanígy járt ramot az itteni bazáros kolléga szintén kicserélte pedig őt is tájékoztattam a hiba okáról,igaz a csere 2 hétig tartott de mivel nem én tettem szívességet ez így is maximálisan korrekt !

    Akkor megfogadtam hogy soha többet nem veszek idehaza drága fogyasztási cikket annak ellenére hogy nem vagyok az osztrák nép nagy barátja.

    Persze az eskümet megszegtem mikor a barátnőm meglátta az első 900-as Eee-t a MM-ban de az (lekopogom) hibátlanul üzemel nála azóta is.

    Premium Vintage

  • Szanya

    tag

    válasz Angel18 #6 üzenetére

    Szerintem a fogyasztóvédőket jobb már az elején bevonni, hogy egyből a megfelelő irányba induljon az ügy. Különben esetleg utólag a hibás döntéseid korrigálására mehet el az erőfeszítések nagy része.

    ''Szanya csak egy van.''

  • voyi

    aktív tag

    válasz Angel18 #6 üzenetére

    Amit tudok javasolni, hogy egy harmadik fél általi hivatalos szakvéleményt kérjetek azzal kapcsolatban, ahol precízen megvizsgálják hogy nem külső behatásként érte a netbookod a kár. Majd ezzel a papírral fordulj a fogyasztóvédelemhez és pereld be az asust,mivel bizonyítottan (szakvélemény által) nem te okoztad szándékosan a hibát. Abban az esetben, ha ezek ellenére is tartja magát az szerviz az álláspontjához,miszerint nem garanciálisan javítja ki, akkor szándékos megtévesztés és csalás miatt feljelentheted az asus szervizét, mivel jogszabálysértést követett el, nembeszélve arról,hogy megszegte az ászf-et is a garanciális feltételekre vonatkozóan. Ha mákod van, és mégis arra az álláspontra jutnak a szervizesek,hogy kijavítják garanciálisan, nincs gond.

    sajnos a per viszont sokáig elhúzódhat,de véleményem szerint ez az egyetlen járható útja annak, hogy tisztázd a helyzetet, ha semmiképp se javítja garanciálisan a szerviz a meghibásodott terméket. peren meg ott lesz a részletes szakmai vélemény fotókkal mindennel együtt, ami bizonyítani fogja, hogy rendeltetésszerűen volt használva a netbookod.

    kívánok neked sok sikert és remélem tudtam segíteni valamelyest :R

    Aláírás

Új hozzászólás Aktív témák