- DIGI internet
- Cisco vizsgák (CCNA, CCNP, CCIE)
- Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
- Vírusirtó topic
- Milyen NAS-t vegyek?
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
Új hozzászólás Aktív témák
-
nemlehet
őstag
Én értem a lényegét. Én erős elfogultságot érzek a részedről, szerinted ez tök jó dolog ezért mindenki aki nem találja praktikusnak felhasználói szempontból az csak rosszul informált lehet.
Ez a kulcs, ahogy te is írod, hogy olcsóbb. A Telekomnak. A felhasználónak ez nem olcsóbb, mert nem csökken az előfizetői díja ettől, ellenben sokkal macerásabb lesz az ügyintézés. Én akárhányszor próbáltam hívni csak egy felesleges lépés volt számomra.
Én értem, hogy a managerek maguk alá vizelnek a sok megspórolt service desk költségtől, de szerintem az ügyfelek 99% nem akar AI asszisztenst telefonon (írásban még szó-szó).
Amíg nem tud megfelelően interpretálni addig ez mindig szálka lesz az ügyfelek szemében, hiába olcsó a cégnek. Engem nem érdekel, hogy a Telekom jól jár-e vagy sem, nem vagyok részvényes. Engem az érdekel, hogy a nyűgömet gyorsan, hatékonyan tudjam elintézni és ebben egyelőre az alulfizetett félhülye beszívott másnapos egyetemista a service desken magasan ver bármilyen AI-t. (ami amúgy marhára nem AI, egy egyszerű mintaelemzésen/hiszterézisen keresztül generált döntésfát követ)
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI internet
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Cisco vizsgák (CCNA, CCNP, CCIE)
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Elektromos autók - motorok
- SörcsaPH!
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs