Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tamás88

    őstag

    LOGOUT blog

    Nevet nem mondanék, mert rögtön felismernék, hogy melyik cégről van szó, ami miatt pórul is járhatok. No mindegy jött az új év, és úgy gondolta, hogy egy kicsit felújítja. Igen ám, de azon kívül, hogy kicsit túlbonyolította, még teljesen optimalizálatlan volt, így ennek következményében nagyon lassan lehetett valamint egyes részében egyáltalán nem lehetett dolgozni. Jó pár vállalkozás használta a cég különböző moduljait, így sokan el akarták érni az ügyfélszolgálatot. Ahelyett, hogy normálisan megcsinálták volna, inkább olyan szabályzatot hoztak létre, amit még a Telekom, Telenor, vagy bármely szolgáltató sem tenné meg, még ha lehetne is akkor sem. Pontosabban megmondták az ügyfélszolgálatosoknak, hogy minden ügyféllel 5 percig foglalkozhatnak, utána mindenképpen bontaniuk kell, még akkor is, ha az ügyfél nem tudta teljesen elmondani a problémát, mert annyira összetett. Szóval, addig, amíg ez nem történik meg, addig örülni kell.

Új hozzászólás Aktív témák