- Mesterséges intelligencia topik
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen NAS-t vegyek?
- DIGI internet
- Milyen routert?
- Windows 10
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nevet nem mondanék, mert rögtön felismernék, hogy melyik cégről van szó, ami miatt pórul is járhatok. No mindegy jött az új év, és úgy gondolta, hogy egy kicsit felújítja. Igen ám, de azon kívül, hogy kicsit túlbonyolította, még teljesen optimalizálatlan volt, így ennek következményében nagyon lassan lehetett valamint egyes részében egyáltalán nem lehetett dolgozni. Jó pár vállalkozás használta a cég különböző moduljait, így sokan el akarták érni az ügyfélszolgálatot. Ahelyett, hogy normálisan megcsinálták volna, inkább olyan szabályzatot hoztak létre, amit még a Telekom, Telenor, vagy bármely szolgáltató sem tenné meg, még ha lehetne is akkor sem. Pontosabban megmondták az ügyfélszolgálatosoknak, hogy minden ügyféllel 5 percig foglalkozhatnak, utána mindenképpen bontaniuk kell, még akkor is, ha az ügyfél nem tudta teljesen elmondani a problémát, mert annyira összetett. Szóval, addig, amíg ez nem történik meg, addig örülni kell.