Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    A T-home se jobb. Volt hogy be se tudtam jelenteni a hibát hétvégén, mert nem ment a telefonvonal se, hiszen VOIP, aztán mikor lett net, a telefon nem jött vissza. Próbáltam a netes hibabejelentést, jelszó resetet és sehogy se ment. beírtam az adataimat, kattintottam és újra betöltötte az oldalt. Aztán kiderült, hogy se firefox, se safari, se opera, se chrome alatt nem működik a honlapjuknak ez a legfontosabb része, csak IE alatt...és tudják hogy hibás, de nem érdekli őket, legalábbis én fél év múlva újra belefutottam ebbe, szóval nem foglalkoztak a témával.

    A humán ügyfélszolgálatuk/backoffice se jobb:

    1. Kértem egy HD csomagot a T ponton ...azt mondták hogy cserélni kell egy beltérimet HD-sra
    2. 2 nap múlva hívnak, hogy valami nem kerek, mert 4 beltéri szerepel a nevemen, de csak 3 lehetne (sat TV). Elmagyaráztam, hogy a meglévő 3 beltérimből kell 1-et cserélni HD-sra, szóval 3 van és 3 lesz a csere után.
    3. Egy hét múlva rájuk kérdeztem...várjak még.
    4. Két hét múlva érdeklődtem, várjak még (egyszer se vették a fáradtságot, hogy belenézzenek a gépbe, hogy hol akadt el a dolog.
    5. Négy hét után erőszakos voltam és megnézték a gépben is és kiderült, hogy valaki a háttérben stornózta a rendelésem hetekkel azelőtt. Újra kell indítanom a rendelést.
    6. Kb. 1 hét múlva kijött két szerelő és hozta az új beltérit AMI PONT OLYAN VOLT MINT A MEGLÉVŐ. A lényeg az, hogy nem kellett cserélni beltérit, mert HD-s volt mind a három régi (persze kicserélték a papírozás miatt) Gyakorlatilag pár óra alatt aktiválhatták volna a kártyámon a HD csomagot műholdon keresztül, ehelyett 5 vagy 6 hétig várom kellett a semmire.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák