Új hozzászólás Aktív témák
-
Silentfrog
veterán
Én is úgy tudtam,hogy azoknál a szolgáltatóknál akiknél vannak ügyintéző,ott az idei évtől kötelező 5 percen belül kapcsolni valakit akivel tud az ember beszélni.
A bizonyíték erre,hogy a Vodafonnál eddig 20-90 perc volt átlagban mire felvette egy ügyintéző,az év eleje óta már csak 10-30 percet kell várni az munkatársukra.
Ritka díjcsomagom van vagy 10 éve lezárták és sok a bajom vele,gondolom nagyon meg akarják már szüntetni,és így akarnak rávenni arra,hogy magamtól váltsak másik csomagra.
Ezért tudom ennyire,hogy mennyi a várakozási idő![ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
mint ahogy Pali is mondta, nincs. a jogszabály azt tartalmazza, hogy tegyen meg mindent érte, ami elvárható.
ennél sokkal erősebb szabály, amit az nmhh vár el, hogy a hívások 80%-át 60 másodpercen belül kell fogadni és ennek teljesülését mérni kell.a "tegyen meg mindent érte, ami elvárható" nem jelenti azt, hogy akkora telefonos ügyfélszolgálatot kell üzemeltetnie, ami nagyobb leállás esetén is bírja a terhelést. az ilyeneket sosem csúcsterhelésre méretezik, mint ahogy a mobilhálózatokat sem a szilveszteri sms és hívás túlterhelésre.
tehát az, hogy leáll egy városban az internet és ettől felborul az ügyfélszolgálat, nem sért jogszabályt. lehet tenni ellene, gép hangbemondással például.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Milyen program, ami...?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Stellar Blade
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Fotók, videók mobillal
- Xbox tulajok OFF topicja
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...