Legfrissebb anyagok
IT café témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen switch-et vegyek?
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- Sweet.tv - internetes TV
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Synology NAS
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
GAMEPOD.hu témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
Silentfrog
veterán
Én is úgy tudtam,hogy azoknál a szolgáltatóknál akiknél vannak ügyintéző,ott az idei évtől kötelező 5 percen belül kapcsolni valakit akivel tud az ember beszélni.
A bizonyíték erre,hogy a Vodafonnál eddig 20-90 perc volt átlagban mire felvette egy ügyintéző,az év eleje óta már csak 10-30 percet kell várni az munkatársukra.
Ritka díjcsomagom van vagy 10 éve lezárták és sok a bajom vele,gondolom nagyon meg akarják már szüntetni,és így akarnak rávenni arra,hogy magamtól váltsak másik csomagra.
Ezért tudom ennyire,hogy mennyi a várakozási idő![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések