Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dqdb

    nagyúr

    válasz Pikkolo^^ #44 üzenetére

    Miért adja az első a 80%-át?
    [link]

    BlackSoft: Mondjuk éjjel 1kor, óránként elmegy egy autó, felesleges várni a zöldre, amikor sehol senki, ott átmegyek a piroson. Lejtőn jövök le, 30-as tábla van, nem fogok fékezni, 50+km/h-val legurulok.
    A szabály a napszaktól függetlenül is szabály. Mindkét példádban pont olyan szabályt hoztál fel, ami a biztonságodat növeli (és nem a betartása veszélyeztet), ezért pont ezeket illene betartani. Tudom, éreztem már hülyének magamat hajnalban tekerve a városban, de ez van.

    [ Szerkesztve ]

    tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek

  • dqdb

    nagyúr

    válasz bambano #64 üzenetére

    ez meg egy jó dolgozat, kár, hogy biciklizni nem tud, aki írta. ilyen szép mondat van benne: "μ < b/h esetén nem fordul elő bukás – ekkor ugyanis a kritikus lassulás erőltetésekor az első kerék fog megcsúszni." mert lehet, hogy az a fajta bukás, amikor átrepülsz a kormányon, nem fog előfordulni, ezt elismerem, de ha megcsúszik az első kerék, akkor másfajta pofáraesés szinte garantált.
    Nem olvastam el az egészet, csak a bevezetőjét, és azt is régen, ezért csak feltételezem, azzal az egyszerűsítéssel élt, hogy egyenes vonalban haladsz előre, és nem fordítod el a kormányt. Ekkor az első kerék csúszása tényleg csak a fékutat növeli, de elég ettől pár fok eltérés, akkor ahogyan írod, garantált a repülés. De az egész fékezési elmélet semmit sem ér, ha neked rendes féked van, és megállsz vele, amikor kell, majd az utánad érkező bringás letarol.

    Kesztyűbe integrált változat, amely gombnyomásra kapcsol be, sisakba integrált változat, amely gesztusokkal működtethető, amelyek ugyan látványosnak látványosak, de egyik sem tűnik számomra igazán életképesnek.

    tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek

  • dqdb

    nagyúr

    válasz DigitXT #113 üzenetére

    Valószínűleg azon termék kifejlesztését követően várható a megjelenése, ami enyhe áramütéssel jelzi a renitens autósnak, hogy most indexelnie kellett volna, de nem tette ;]

    Lehet az embereket kasztokra osztva egymás torkának esni, de szerintem felesleges, mert a hülyeség emberfüggő és nem járműfüggő. Megtörtént eset alapján kérdezném: amikor egy bringabolt felmatricázott autója húzza rád a kormányt, az vajon hülye bringás, hülye autós vagy csak szimplán egy hülye?

    Városban nem a bevezetőutakon felállított traffipaxszal kellene a bírságolást elintézni, hanem helyette ki kellene küldeni a rendőröket az utcára, és autóknál:
    * indexelés elmulasztása miatt,
    * utcasarokhoz/buszmegállóhoz/zebrához a KRESZ-ben megadottnál közelebb parkolás miatt
    * vészvillogós megállásnál szélső sávban/bringasávban
    * halványpiroson áthajtásnál
    * biztonságos oldaltávolság/követési távolság be nem tartása vagy előzés/bevágás miatt
    * az egy irányú utcában tolatásért és az iránnyal szemben haladásért (rendszeresen találkozom vele)
    osztogatni a csekkeket.

    Ugyanígy bringásoknak:
    * a piroson áthajtásért
    * a mobilozásért
    * másik bringás jobbról megelőzéséért
    * az egy irányú utcában az iránnyal szemben haladásért (persze, ha nincsen tábla)
    * világítás/prizmák/csengő hiánya miatt
    osztogatni a csekkeket.

    Csak ez így munka, maradt a sokkal egyszerűbb traffipax.

    [ Szerkesztve ]

    tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek

Új hozzászólás Aktív témák