- ArchiCAD és Artlantis topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- VPN topic
- Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
- YouTube
- Microsoft Office és Office 365 topic
- TP-LINK routerek
- Milyen switch-et vegyek?
- Aliexpress tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
válasz Crafter32 #43 üzenetére
"Szerintem pont az a baj önvézető autókkal, hogy ha baj van akkor mindenki mossa kezeit."
A cikkben szereplő autók NEM önvezetők, pont ezért van az, hogy moshatják a kezeiket (bizonyos határokon belül, tegyük hozzá).
"Belerohan vagy el tudja kapni a kormányt mérlegelve, hogy szántóföld vagy inkább árokban landoljon az autó? Ilyet biztosan nem tud és inkább a halált fogja választani."
Megkérdezhetem, hogy honnan ez a bizonyosság? Főleg, hogy ténylegesen használatra kész önvezető autó még egyáltalán nem is létezik, de azt már biztosan tudod, hogy teljesen kézenfekvő eseteket biztosan nem kezelnek le a fejlesztők.
DRM is theft
-
fairi
addikt
válasz Crafter32 #43 üzenetére
Felelősség kérdése az igazi probléma csak jelenleg.
" Lehet meg tud állni időben és nem téved, mint egy ember, de mi van ha a fékút hosszabb az ütközés helyénél? "
emberi vezetővel is nagyon veszélyes tud lenni. Még mindig vannak a kocsisok akik imádják kicentizni bekanyarodás esetén zebrán zöld jelzésnél hogy pont az gyalogos előtt át tud iszkolni vagy centizni hogy pont mögötte,és nem vár a biztonságos távolságra mert ő siet rossz napja van, vagy egyszerűen szereti ezt csinálni, vagy mobilozik. Egyik rosszul számolt és elsodorta az anyámat, én el tudta ugrani anyámnak a manőver nem sikerült.Emberek biztonságos vezetését is sok minden befolyásolja,balesetekből látszik nagyon is.
" De legalább meg van a lehetősége az embernek a cselekvésre viszont a mai önvezető autót magára hagyjuk nincs."
azt se biztos az ember hozza a jobb döntést,és ő is okozhatja a balesetet a felülírással. Pl erre van is példa.Mikor igazi tesztje kezdődik az önvezető autóknak akkor lehet igazán okos lenni, ki is a jobb. Sokszor az emberi vezetőbe se biztos érdemesebb megbízni gyalogosként mint majd ezekbe a kocsikba.