Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz FireFox1996 #4 üzenetére

    Kicsit kilóg a környezetből, pláne a háttérben lévő cukrosbácsi-furgont is figyelembe véve. :DDD

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    Szerintem nagyon optimisták ezek a "még 10év" becslések. Ilyen komplex rendszerek fejlesztésénél/tesztelésénél csak úgy pörögnek az évek, mire egyáltalán odáig eljutnak, hogy érdemes elgondolkozni az engedélyek (kereskedelmi forgalmi, nem teszt!) beszerzésén. Szerintem csak eddig eljutni lesz alsóhangon vagy 5év, de simán lehet, hogy 10 is.
    Ezek után jön a jogászok háborúja, mire kitalálják mikor ki a felelős miért az még vagy 3 év.
    Ezek után ki kell jönni az első ilyen járművekkel, ami nyilván csak az abszolút felsőkategória lesz (meg esetleg fuvarozás, bár ott még ezer kérdés bejön), már csak a berendezés árát figyelembe véve is, valószínűleg az első 3-4 modellciklusban ráadásul csak beikszelhető extraként.
    Mire ez lemegy a nyugati középkategóriába (audi a4, bmw3, merci c, lexus gs, stb) mint opcionális extra csak az még vagy 3 év az első felsőkat modelltől számítva.

    Innentől lehet úgy kezelni, mint megszokott dolog a forgalomban, de ez összesen szvsz lesz vagy 20év.
    Aztán remélem nem lesz igazam, mert minél hamarabb elterjed, annál jobb. Jó lenne, ha pár OT járműtől eltekinteve ~40év múlva csak teljesen automata autók járnák az utakat.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz NoMagix #11 üzenetére