Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    válasz Chapel #1 üzenetére

    Igen,szerintem is konkrétan ronda a padló.Olyan mintha valami nyálka réteget ráhúztak volna csak hogy csilloghasson.Komolyan nem értem hogy mai minőségű leképzés mellett hogy gondolták hogy ettől bármelyik játékos hanyat vágja magát.Van néhány felület amin királyul néz ki,de nem a leképzésen kellene maszturbálni.Ha nulla/minimális FPS igénye lenne,akkor mondhatnánk hogy hozzá adott értéket képvisel,de a játékélményen akkor se javítana semmit.Részemről tele a tököm a mindenféle leképzés javító hülyeséggel mikor a fizika a béka feneke alatt van.PL a sérülésmodellezés:Quantum Break-be se volt semmiféle sebesülés,lövésnyom az enemy soldier-okon.Trailer alapján itt sincs,holott réges rég alapnak kéne lenni minden játékba.És nem a Control az egyedüli cím ami ezt nélkülözi.Jó ha az AAA játékok 50% van,pedig semmilyen technológiai akadálya nincs,2004-es Far Cry-ba tökéletes működött.Far Cry 3-4 re sikerült elcseszni, valamilyen oknál fogva 90% nem jelenik meg a lövésnyom,időnként nem hogy előre inkább vissza felé fejlődünk.Egyébként tetszik a játék,Quantum Break is tetszett,csak elszomorít mennyire megállt a fejlődés.

    [ Szerkesztve ]

  • kikikirly

    senior tag

    válasz aginor #3 üzenetére

    PhysX nem volt túltolva egyik játékba sem.
    Te melyik játékba láttad erőltetettnek?

  • kikikirly

    senior tag

    válasz aginor #5 üzenetére

    Igen de volt még csempe feljövetel,illetve falak is látványosabban törtek a hozzáadott particle debris miatt.
    [link]

    Nekem egyébként a repkedő papírdarabok is bejöttek.Megnézed a CPU-s fizikával dolgozó játékokat pl R6 Siege, papírdarabok szépen lebegnek a levegőbe viszont a talajtól néhány centire eltűnnek a semmibe,mert nincs ütközés detektálás(vagy minek hívják).És abba se vagyok biztos hogy az örvénylés valós fizikán alapulna,inkább tűnik fix effektnek mert kb mindig ugyanúgy mozognak a levegőbe.Ezzel együtt jól néz ki,viszont a részletességből egyértelműen levesz az ütközés detektálás hiánya.Arról nem beszélve hogy a valóságba se tűnik el a papír a semmibe.

    Sajnos a Batman: Arkham Knight-ba már csak papir és Smoke PhysX van, Particle és debris eltűnt,addig reszelték UE 3-at hogy valami inkompatibilitás léphetett fel, kivágták a többi PhysX elemet a kukába azt jóccakát. Önmagába ez a két effekt tényleg nem sokat ér. :R
    Nekem nem konkrétan a PhysX hiányzik a játékokból.Tán jobb is lenne ha nem valamelyik VGA gyártó szállitja o úgy is közbejönnek a mindenféle érdekek,ezt a PhysX-nél is láthattuk,nem csoda sokra vitte.
    Mostanra nyiltá tették,de mindenki azzal jön hogy majd Vulcan meg DX12 alatt a sok magos CPU-k sokkal több szimulációt el fognak bírni mint a GPU.Unreal Engine 4 techdemón kivűl ebből még semmit nem láttunk.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák