Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • aginor

    addikt

    válasz Chapel #1 üzenetére

    Láthatóan túl van tolva az effekt, hogy jól látható legyen a különbség. Volt már ilyen korábban is (pl: phisx). Nekem ezzel az RTX-el az a bajom (bár az eredmény még így is nagyon tetszik), hogy a 2k-s monitoromon 2080 alatt lényegében semmi nem adna játszható sebességet ha bekapcsolom, így inkább egyelőre elfelejtettem a fenébe. :C
    Állítólag az AMD-nek van valami ötlete, hogy hogyan lehet a teljesítmény és a látvány között egy értelmes, de már élvezhető kompromisszumot kialakítani. Azt nem tudom, hogy ez hardver specifikus lesz vagy csak valami szoftveres buhera. Ha utóbbi, akkor valószínűleg nyílt forráskódú lesz, így az Nvidia kártyákkal is működhet ha a gyártó és/vagy a szoftverfejlesztő foglalkozik vele. :U

    Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

  • aginor

    addikt

    válasz kikikirly #4 üzenetére

    Kapásból eszembe jut a korabeli Batman. A játékélményhez nem adott hozzá semmit (mondjuk nem is ez volt a célja), cserébe őrültmód repkedtek a papírok, ha jól emlékszem. :)

    Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

  • aginor

    addikt

    válasz kikikirly #6 üzenetére

    Szerintem viszont pár helyen eléggé irrealisztikus a megvalósítása, pl a köpeny már a gondolattól is lebeg. Valljuk be, az egész phisx egy nagy blöff volt, hogy a semmivel egyesek sok pénzt keressenek. Ettől még jó lehetett volna, de a halálát maga az Nvidia okozta azáltal, hogy zárttá tette a rendszert és csak a saját termékükön működött. Később persze, amikor már látszott, hogy ez a vonat elment, akkor nyitottak, de már nem volt hová. Addigra sokkal népszerűbb lett a konkurens Havok. Az, hogy mostanra nincs értelmes megvalósítása a játékbeli fizikának, ugyanolyan kissé érthetetlen anomália, mint az, hogy a hangnak sincs. Mindkettőhöz rendelkezésre állnak a szükséges nyílt forráskódú eszközök, de a programozók valamiért egyikkel sem igazán foglalkoznak. A hanggal talán azért mert azt nehéz demózni a látvánnyal ellentétben, de a fizikának lenne értelme, pláne olyan módon, ami a játékmenetre is hatással van, és nem csak puszta látványelem. Ha megnézzük, akkor a játékipar lényegében évek óta egy helyben topog, nincs semmi lényeges fejlődés, leszámítva a látványt.

    Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

  • aginor

    addikt

    válasz Ragnar_ #7 üzenetére

    Persze, hogy van, mert most ez a divat és haladni kell vele, mert aki lemarad, az kimarad. :)
    Úgy értettem, hogy a múltkor megszellőztette egy állítólagos AMD mérnök, hogy ők találtak valami megoldást arra, hogy a teljesítmény ne legyen ennyire a béka segge alatt és a nyáron mutatnak is belőle valamit, és majd jól le fog esni az állunk (mondjuk a leírásból úgy tűnt, hogy az ő hardverük kell, hozzá vagy minimum ajánlott). Jó lenne, mert a mostani felállásban nem véletlen, hogy nem mennek annyira az RTX kártyák. Annyira nem, hogy részben ez is az oka annak, hogy a 1660 szériát piacra dobták. FullHD felett már a 2060 sem elég semmire, ha be van kapcsolva sugárkövetés, ami elég kiábrándító. Ettől függetlenül ez egy fontos lépés, de egyelőre még kiforratlan és jelentős gyakorlati haszna a jelenben nincs. Tippre kell még olyan 2-3 generáció, mire a középkategóriában is széleskörűen elérhető lesz, szigorúan teljesítmény alapján.

    Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

Új hozzászólás Aktív témák