Új hozzászólás Aktív témák

  • peterk

    senior tag

    válasz Воланд #10 üzenetére

    Ha jól emlékszem az ombudsmant is megjárta egyszer ez a kérdés, mert a törvényben csak annyi van, hogy a szolgáltatónak bizonyos idővel előre az előfizető tudomására kell hoznia a változást, amit az előfizető bizonyos időhatáron belül elutasíthat. Az viszont nem volt megszabva, hogy a tudomásra hozás milyen formában történjen. Hasonló probléma van egyébként az autó kötelező biztosításokkal is, ahol a legutóbbi változások után a biztosítások lejárta nem az év végére esik, így az ügyfél simán elfelejtheti, hogy mikor válthat biztosítót, ha erről nem kap értesítést.

    Ez szerintem nem a szolgáltatók sara, ők csak kihasználják a törvény adta kereteket, ahogy minden profitérdekelt vállalkozás teszi/tenné. A szabályozást kellene úgy módosítani - akár egy egyszerű miniszteri rendelet is elég lenne -, hogy a szolgáltatónak olyan kommunikációs csatornát kell választania, ami biztosan elér az előfizetőhöz. (sms, postai levél, stb.)

    Aki hisz a parajelenségekben, emelje fel a kezem!

Új hozzászólás Aktív témák