Új hozzászólás Aktív témák
-
elekreg
tag
Sokan tudnának mesélni, de nem csak a Telekom, hanem pont úgy a Telenor és a Vodafone setében is, mert mindegyiknél vannak kevésbé és jobban hozzáértő ügyintézők, onnantól meg csak szerencse kérdése, hogy adott problémájával kihez kerül az ügyfél.
A Telekomnál az is valami, hogy most már legalább olcsóbb lett a mobilnet, piacvezetőként nincsenek rákényszerülve (sajnos), hogy a konkurens legolcsóbb ára alá menjenek, ráadásul még így is nőtt a 2017 harmadik negyedéves bevételük is: [link] -
elekreg
tag
A hálózati problémákkal pont fordítva vagyunk, pont ezért van jelen csak céges szinten a családban a Telenor és a Vodafone, nem annyira jók velük a tapasztalatok, előfordul néha, hogy a Telekomos magánról kell intézni a munkát is (a többihez képest, legjobban a Vodafone kásás, darabos beszélgetése szokott kiakasztani), részben ennek köszönheti a Telekom, hogy nem váltunk, a jobbért hajlandók vagyunk akár többet is fizetni kicsivel, ellenkező esetben nem nézném a több, mint 20 éves előfizetői múltat és lelépés lenne.
Nem vitás, sokallom kicsit a 10000 Ft-ot a korlátlan mobilnetért a Telekomnál, amikor ránézek néha a számlákra, de ha minden igaz, fog majd az (is) csökkenni, talán nem is olyan sokára.