Új hozzászólás Aktív témák

  • bokrosolajos

    őstag

    Ma már UTÁLOM A T-MOBILE-t

    Soha más szolgáltatóm nem volt, még a Westel óta náluk vagyok... De amit az utóbbi 2-3 évben mutatnak a hűség politikájukkal elképesztő. Még az Aranykártyával is csak a gond van, nem küldik automatikusan, neked kell utána járni, ha fél év után megkapod, kiderül, hogy kódot is kell igényelni. Webshopból 4x rendeltem, mindegyik alkalommal egy héten belül visszaírtak, hogy sajnos ÉPP NINCS. Ha feliratkoztam értesítőre, jött az E-mail, hogy beléphetek van. Beléptem, kiírták, hogy sajnos MÁR NINCS.
    egyszerűen semmit nem tudtam rendelni az elmúlt egy év alatt, bármit szerettem volna.

    Ahogy látjuk,hirtelen, átlag +10 ezer forinttal megdrágultak a készülékárak. Egyáltalán semmi értelme bármire hűséget aláírni (nekem sincs), mikor független készüléket ugyanennyiért is kapni

    Én már csak azt várom, hogy legyen egy új szolgáltató a piacon. és akkor végre SZEVASZ T ;]

Új hozzászólás Aktív témák