Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Aprósólyom #103 üzenetére

    "Legdurvább esetem, mikor zebrán áthaladva a megállóból érkező, még csak gyórsító villamos lecsörög. Miközben a villamosnak is elsőbségadási kötelezettsége van."

    A kötött pályán közlekedő járműveknek mindenkivel szemben elsőbbségük van. Azon egyszerű tény okán, hogy a féktávolságuk nagyon hosszú.

    "...kollégával értek egyet. Egy tesztüzemben lévő eszközről beszélünk. Tehát legfeljebb arra kaphatott jogot, hogy közúti forgalomban tesztelljék."z

    Nem értem mivel nem értesz egyet a hozzászólásomban.
    A jármű, egy vezetés segítő rendszerrel szerelt autó volt. Ez nem igényel semmilyen extra forgalomba helyezési előírást. Száz százalékban a vezető felelőssége a jármű vezetése.

    Hogy érthetőbb legyen. Én olyan helyem lakom, ahol a tesztjárművek minden nap úton vannak.
    A teljesen új konstrukciókat, első körben 40 km/óra sebesség korlátozással engedik forgalomba.
    Ha csak új motort tesztelnek, akkor nincs korlátozás.
    Az önvezető járművel tesztelésére nincs korlátozás. Egy hosszabb autópálya szakaszon megengedett a tesztjárművek segítésére speciális táblák kihelyezése. Ennyi. Minden forgalmi esemény felelőssége a járművet vezető személyt terheli.

    Ha, majd az önvezető járművek eljutnak arra a szintre, hogy jogosítvány nélkül képesek közlekedni, nem előírt útvonalon, akkor cserélődik a felelősség. A vezető helyett a gyártó vállalja majd a közlekedésben felmerülő felelősséget.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák