Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Aprósólyom #103 üzenetére
"Legdurvább esetem, mikor zebrán áthaladva a megállóból érkező, még csak gyórsító villamos lecsörög. Miközben a villamosnak is elsőbségadási kötelezettsége van."
A kötött pályán közlekedő járműveknek mindenkivel szemben elsőbbségük van. Azon egyszerű tény okán, hogy a féktávolságuk nagyon hosszú.
"...kollégával értek egyet. Egy tesztüzemben lévő eszközről beszélünk. Tehát legfeljebb arra kaphatott jogot, hogy közúti forgalomban tesztelljék."z
Nem értem mivel nem értesz egyet a hozzászólásomban.
A jármű, egy vezetés segítő rendszerrel szerelt autó volt. Ez nem igényel semmilyen extra forgalomba helyezési előírást. Száz százalékban a vezető felelőssége a jármű vezetése.Hogy érthetőbb legyen. Én olyan helyem lakom, ahol a tesztjárművek minden nap úton vannak.
A teljesen új konstrukciókat, első körben 40 km/óra sebesség korlátozással engedik forgalomba.
Ha csak új motort tesztelnek, akkor nincs korlátozás.
Az önvezető járművel tesztelésére nincs korlátozás. Egy hosszabb autópálya szakaszon megengedett a tesztjárművek segítésére speciális táblák kihelyezése. Ennyi. Minden forgalmi esemény felelőssége a járművet vezető személyt terheli.Ha, majd az önvezető járművek eljutnak arra a szintre, hogy jogosítvány nélkül képesek közlekedni, nem előírt útvonalon, akkor cserélődik a felelősség. A vezető helyett a gyártó vállalja majd a közlekedésben felmerülő felelősséget.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Mozgásban az F1 24
- Házimozi belépő szinten
- Formula-1
- Android szakmai topik
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Autós topik
- Gitáros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest