- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
trufa12
addikt
Hát ez sok hardcore gamernek nagy öröm lenne !!!
Igen nehéz játék volt az első, én csak ki próbáltam de tetszett pedig inkább a könnyedebb műfajt kedvelem. De ennek a résznek neki ugranék azóta úgyis fejlődtemAz élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
-
Tim82
nagyúr
Nem volt az annyira nehéz, ráadásul végig lehetett úgy vinni, hogy talán 3 vagy 4 alkalommal kellett csak harcolni a teljes játékmenet folyamán. Persze, angoltudás kellett hozzá magyarítás hiányában, meg rá kellett érezni a világ logikájára.
A hangulata meg máig utolérhetetlen. Én évente egyszer még mindig előveszem és végigjátszom, mert annyira jó SZEREPjáték.
Részemről várós, remélem, mérsékelt gépigénye lesz.
[ Szerkesztve ]
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
Tim82
nagyúr
Rémlik, hogy 2005-2007 körül az RPG.hu-s srácok (Petrus-ék) csinálták, de akkor még meglehetősen work in progress-státuszban volt.
Mondjuk annyira tudok azért angolul, hogy nem kellett várnom lélegzetvisszafojtva a magyarításra.
[ Szerkesztve ]
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
Máig emlékszem, mekkora hangulata volt annak a résznek ahol a főszereplő és csapata (Morte-t is beleértve) a Pillar of Skulls-nál volt...
Hangualatilag nem semmi játék volt az biztos, bár mivel én a Baldurs Gate-ekkel már játszottam akkor, ezért nekem a harcrendszere kevésbé tettszett, az én végigjátszásomban nem alakultak ki olyan epikus csaták mint egy BG2-SoA-ban vagy ToB-ban.
Ennek ellenére máig az egyik legnagyobb játékélményemnek tartom.
J.
-
GypsFulvus2
őstag
Én meg elkövettem azt a hibát, hogy először a Tormenttel játszottam. Így aztán a Baldur"s Gate mindíg is kicsit laposnak, unalmasabbnak tűnt utána (elnézést a szentségtörésért ). Számomra mindig is ez marad a videojátékok Istencsászára. Sújtsa örök átok azokat, akik felvásárolták a Planescape univerzum jogait, megakadályozzák a folytatást, hogy az égvilágon semmit se kezdjenek vele.
Nem tudom ez a project mennyire lesz / lehet hű az eredeti Torment szellemiségéhez, hiszen egy ennyire komoly tartalmú játékot manapság kinek lehetne eladni? Pár hozzánk hasonló fanatikusnak?"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Tim82
nagyúr
válasz GypsFulvus2 #6 üzenetére
Én BG-vel játszottam előbb, meg Icewind Dale-lel (a Torment-et szereztem meg utoljára, mivel akkor még nem volt újrakiadás, éveken át vadásztam egy eredeti kiadásra), de ettől függetlenül is jobban bejött a "hentelősebb" Black Isle-játékoknál.
Leginkább nem akartam bazi nagy félkövér pluszegyet írni, csak azért született meg a fenti mondat.
Szerintem azért van egy nem is annyira kicsi rajongótábor, amelyre építhetnek.
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
frame>24
addikt
válasz GypsFulvus2 #6 üzenetére
Az első két mondatoddal teljesen egyezően jártam én is.
De azért látszik, hogy a ritkábban "látható" arcok egyből hogy megjelennek mindig, mikor Torment van.
Mondjuk én már teljesen otthagytam szegíny rpg-ket, mert nem volt semmi igazán érdemleges az elmúlt jópár évben. (kivéve talán a The Void-ot - de az meg nem is klasszikus rpg)[ Szerkesztve ]
▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
GypsFulvus2
őstag
Hát, remélem igazatok lesz. Meg hogy összejön valami ebből a tervezett Qiuckstarter gyűjtögetésből.
Addig is vess egy pillantást erre. Nagyon pici, pár fős törpecég csinálta, ezért aztán vannak korlátai (pl. társak szintlépéseit nem tudod szabályozni), de nekem bejött.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
ldave
félisten
válasz GypsFulvus2 #6 üzenetére
Sajnos nem tudom, hogy a Planescape jogokkal mi a helyzet, de gondolom a Wizards of the Coast-nál vannak azok is. Lehet, hogy túl sokat kértek a használatért, amit egy indie stúdió nem tud megfizetni, emiatt kerestek egy új világot helyszínnek.
A Slime draws near! Command?
-
GypsFulvus2
őstag
Igen, most találtam ezt a cikket. Ennek alapján ők ülnek rajta. Ahogy nézegetem a forrásokat, az utolsó Planescape témájú publikációjuk is a múlt évezredben volt. Xarjanak modron-kockákat.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
CriticalHit
őstag
Az RPG remélhetőleg igazi folytatása.
Az a történet a halandóség elvesztéséról és a visszaszerzési vágyról...
Micsoda dialógusok és választási lehetőségek...
Emlékezetes karakterek, azok a beszólások...
8 befejezési lehetőség, ahol a legjobbat csak akkor érheted el, ha intelligens és karizmatikus vagy...
Szégyen, hogy azóta sem született akkora RPG, mint a Planescape: Torment ( talán csak a BG 2 és a Fallout 2 )
Black IsleYesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
A BG2 lehet hogy hentelősebb volt, de a sztori és a részletek ott is nagyon ki voltak dolgozva és a hentelés nem ment a játék rovására (sőtt), mert a harcrendszer lehetőséget adott epikus (játékidőben, megállításokkal) 5-10 perces harcokra ahol néhol vesztett helyzetből fordított a játékos, mennyire kellett pl izgulni, hogy a csata közepén végrehajtott feltámasztás varázslat ne szakadjon /ne szakítsa meg az ellenfél/ meg stb stb. Izgulhattunk, hogy az ellenséges magas szintű varázsló varázslata időben meg legyen szakítva, mielőtt pl egy dúrva varázslatot bedobhatna (Banshee üvöltése, imprisonment stb ilyenekre emlékszem). Nagyon izgalmas, nagyon feszült csatákat tudott a BG2 produkálni, (főleg, ha két clerikkel/priesttel játszottál /pl Anomen+Viconia/)
Mekkora brutális harcok voltak azok....
Máig a BG2-t tartom a legnagyobb játékélményemnek. 3x Végigtóltam, bár a Watchers Keep valahogy mindig kimaradt.. -
trufa12
addikt
Hát én próbáltam még ice windalet de nekem ezek túl nehezek sajnálom is hogy ilyen béna vagyok !
mert nagyszerű játékoknak tartom mind, csak sajnos nincs kivel játszani mert mind bénák vagyunk erre fele, így maradnak az ilyen egyszerű hentelős szarok amiben nem kell sok mindenre figyelni csak hogy legyen elég élet meg mana -.-De legalább én beismerem hogy én vagyok a béna hozzá , és nem a játék a rossz , mint sok más ember mikor fikázza hogy ez rossz az rossz . régi -.- stb
mégis a 90 es évek óta nem készült 1 értelmes játék
mint pl még a dungeon keeper is maga műfajába ,, most itt az Impire de hát az is ... végtelenül le 1szerűsített 1 valami ...ott volt pl még a heroes is ..stratégiai játékok között -.- hát mi lett belőle .... jó nem mondom hogy rossz amit itt a magyar srácok összehoztak de azért a régi .. a 3omig ugyebár klasszikus és felejthetetlen hiába csúnya akkor is a zenék , meg az egész , pont a régies kinézete ami hab a tortán...
[ Szerkesztve ]
Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
-
-
GypsFulvus2
őstag
A Planescape Torment végigjátszható úgy, hogy alig kell benne harcolni. Sőt, igazából úgy a jó, mert egy csomó küldetésrészről, lehetőségről lemarad az ember, ha a "gyorsabb megoldást" választja. Abban a játékban az Intelligence, Wisdom, és a Charisma a legfontosabb attributumok. Az Icewind Dale viszont már nemcsak a Tormentnél, hanem a Baldur's Gate-nél is több harcot tartalmaz; ez a játék már erősen h&s irányultságú volt. Szóval ha csak a harc volt a problémád, attól még a Tormentet nyugodtan kipróbálhatod. Ott az angol szövegértés jelenthetett problémát, mivel a szövege az átlagos angol fölötti, irodalmi stílusú volt, de mióta elkészült a nagyon igényes magyarítás, már ez sem gond.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
trufa12
addikt
válasz GypsFulvus2 #16 üzenetére
rendben lehet majd teszek egy próbát.
Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
-
ldave
félisten
Elindult a Kickstarter kampány, pár óra alatt összegyűlt a kért összeg fele
A Slime draws near! Command?
-
ldave
félisten
válasz GypsFulvus2 #20 üzenetére
Jaja, durva, látszik, hogy van igény rendes, klasszikus PC-s rpg-re, hiába akarják elhitetni a kiadók a játékosokkal, hogy nem Én a 45 dolcsis csomagot vettem, Wasteland 2 anno kimaradt, így az is meglesz.
Azért durva, hogy a 10000 dolláros csomagból eladtak már 5-öt
[ Szerkesztve ]
A Slime draws near! Command?
-
GypsFulvus2
őstag
Igen, sokszor gondolkodtam már rajta, hogy vajon tényleg az igények sűllyednek ilyen gyorsan, és csak a hulladékra van igény, vagy csak ezt sulykolják azok, akik hulladékon kívül mást nem tudnak kitermelni magukból?
Közben el is érték az elsődleges célt. Ha így halad a dolog továbbra is, akkor talán még több embert fel tudnak venni, és hamarabb el is készülhet.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
ldave
félisten
válasz GypsFulvus2 #22 üzenetére
Brutál
Ahogy olvasom maguk a készítők se hiszik el, hogy 6 óra alatt összejött a majdnem 1 milla dollár
A Slime draws near! Command?
-
-
GypsFulvus2
őstag
Közben az 1,5 millás kibővített célt is elérték.
'For many years we have wanted to get back to making this style of RPG but it appeared that the market was going everywhere but that direction. Almost every article and new game was focused on being an MMO, multi-player or micro-transition based. This wasn’t our style and we couldn’t generate interest in the classical narrative type of RPG that we all grew up making and playing."
- Ők is azt hitték, amit én, hogy nincs erre igazán igény, "nem ebbe az irányba tart a piac". Csakhogy én most már úgy látom, hogy ezt a "piacot" szánt szándékkal és erősen manipulálják, minden létező média felhasználásával. E piac legerősebb, legtöbb forrással bíró tartalomkészítői olyan módon manipulálják a fogyasztókat, hogy a nekik legmegfelelőbb, legkevesebb munkával és befektetéssel legtöbb profitot termelő irányzatokat válasszák. Gyakran azért, mert nincs is más választás, nem állítanak elő más terméket ezeken kívül. Azután pedig azt mondják ,;azért, mert nincs rá igény". Ez a szűk 1 nap alatt összegyűlt 1,5 millió USD azt bizonyítja: hazudnak. Van igény az intelligens emberek által intelligens emberek számára készített, mély történet elmesélő, igényes tartalmú single player játékokra is.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
trufa12
addikt
Viszont ha 900 k ból akartak neki vágni és lassan 2 millánál járnak, akkor le lehetne lőni és már kezdeni is hozzá... még 29 nap ennyi erővel akkor össze szednek még 20 millát -.- és zsebre vágják .... ennek meg így semmi értelme . ha 900 elég lett volna akkor 2 millánál akár meg is állhatnának .
Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
-
ldave
félisten
Egyáltalán nem mindegy mennyi lesz a végösszeg, ha több pénz gyűlik össze, akkor több lehetőségük van a fejlesztőknek, ezért vannak a "strech goal"-ok: több terület, több szereplő, aprólékosabb látvány és hasonlók. Egyelőre még úgyis csak a látvány- és történetelemeken kezdenek el dolgozni, hisz ezek az alkotók szabadultak fel a Wasteland 2 fejlesztői közül, ott az ő munkájuk már nagyrészt kész van.
Nem hiszem, hogy zsebre vágnák a pénzt, azzal csak maguk alatt vágnák a fát...
A Slime draws near! Command?
-
GypsFulvus2
őstag
A Kickstarter oldalon az updates-ra kattintva láthatod azokat a pontosan megfogalmazott strech goal-okat, amelyek a megnövekedett pénzösszeggel végrehajthatók. Megnevezik pontosan kiket, és milyen feladatokkal fognak felvenni a projecthez, ha elérik az 1,5 illetve 2,0 milla USD-t. Összefoglalva:kibővített karaktergenerálás, kibővített sztori több helyszínnel, több zene, új csapattag.
A munkának pedig már jó ideje nekikezdtek.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
trufa12
addikt
válasz GypsFulvus2 #28 üzenetére
Hát úgy legyen .
Csak manapság ugyebár mindig ez van mindenki fűt fát ígér és az anyját képes eladni több pénzért... sajnos ezek a tapasztalataimAz élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
-
-
ldave
félisten
Megvan a 2 millás cél is.
A Slime draws near! Command?
-
ldave
félisten
Pörögnek a dolgok A 2 milliós célt is elérte a kampány (hosszabb történet, új területek, több zene, új csapattag), közben pedig a 2.5 és 3 milliós célt is kitették. Ha így haladnak, akkor meglesznek azok is.
A játék weboldalára pedig feltettek két jól kinéző háttérképet, mindenféle felbontásban letölthető.
A Slime draws near! Command?
-
GypsFulvus2
őstag
Hmmm, azért remélem nem szállnak el, és nem mindenféle gyorsheggesztett ötlettel töltik fel a várakozásokat meghaladó keretet. Most már inkább élettelibb világ, alaposan kidolgozott NPC-k, kifinomultabb AI kéne, mint még tovább bővített sztori, vagy egy 8.-X. companion.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
válasz GypsFulvus2 #33 üzenetére
A mindig élveztem a karakterek közötti interrakciót (románc, cívódás vagy egyszerű megjegyzések) annyival élvezetesebbé teszi ez a csapatos RPG-ket mint a magányos bolyongás. Remélem ebbe is kerül bőven...
J.
-
GypsFulvus2
őstag
Az alapjátékban 4 társ lett volna, a kibővített céllal bekerült egy ötödik, ám a 2,5 millánál egy hatodik, 3 millánál meg egy hetedik is be van tervezve. Erre mondtam, hogy ez már szerintem felesleges, ez ilyen DAO meg Mass Effect divat, hogy van egy rahedli, redundáns társad, aztán nem tudsz köztük választani, mert végül is nem társasutazásra mész... 6., 7., meg X. társ helyett inkább az első öt közötti interakciót, a történetet, az AI-t kéne hegeszteni. Szerintem.
Amúgy most már alaposan lelassult a pénzmag folyása, 2,4-nél járnak, lehet, hogy a 3 milla nem fog összejönni.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Ringman
nagyúr
válasz GypsFulvus2 #35 üzenetére
a ps tormentben is 7 db volt.
-
Tim82
nagyúr
Ja-ja és mindegyiknél elég jól megoldották azt, hogy érdekes személyiséggel, háttértörténettel rendelkezzen. (Én mondjuk Vhailort soha nem vettem fel, helyette mindig Nordom került a csapatba.)
[ Szerkesztve ]
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
Tim82
nagyúr
Nekem még oldschool 4:3 notim van, mint fő gép.
Emlékeim szerint egy-két éve a BG első részénél próbálkoztam widescreen moddal, de elég csúnyán nézett ki, így hagytam a fenébe.
[ Szerkesztve ]
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
Tim82
nagyúr
Munkahelyi gépről vagyok, így sajnos le van tiltva a gog.com, majd otthon ránézek. De rémlik amúgy valami régebbi mod, ami pont ugyanezt hozta (komplett BG a BG II engine-jével), de azt még eléggé béta/bug-os verzióban láttam.
Amúgy annyi volt a gond nálam, hogy elvileg állított felbontást a BG1-en is a widescreen mod, gyakorlatban meglehetősen durván pixeles volt. Úgyhogy vállat vontam és a 24" WUXGA helyett folytattam a játékot a 14,1" SXGA+-on, ahol nem volt gond a megjelenítéssel.
[ Szerkesztve ]
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
GypsFulvus2
őstag
Én sem vettem fel Vhailort soha, számomra annyira taszító, primitív gyökér volt a belépője és a személyisége... Szóval őt sosem volt alkalmam megismerni, meg hát nagyon a vége felé bukkan fel. Szóval őt nem tekintve hat személyiség, igen. Bár Ignusért sem lelkesedtem túlzottan.
A technikai részét illetően a GOG-os Planescape jól fut a 16:10-es monitoromon, nem pixeles, szóval gondolom optimalizálták. A BG-ről nem tudok nyilatkozni, azt régebben megpróbáltam újrajátszani TUTU-val, de állandóan fagyott, így aztán félbehagytam."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Tim82
nagyúr
válasz GypsFulvus2 #43 üzenetére
megpróbáltam újrajátszani TUTU-val
Köszi, ezt kerestem.
A technikai részét illetően a GOG-os Planescape jól fut a 16:10-es monitoromon
Nekem még régi, CD lemezes, eredeti kiadásokban van meg mindegyik Infinity Engine-os játék, így már nem venném meg őket újra digitálisan, még a 16:10-re való optimalizáltság kedvéért sem.
Bár Ignusért sem lelkesedtem túlzottan
Ő mondjuk egy pszichopata, de azért tanulni lehetett tőle.
[ Szerkesztve ]
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
GypsFulvus2
őstag
Nálam a TUTU-val ez a probléma jelentkezett, és nem is találtam rá választ sehol sem.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Ringman
nagyúr
válasz GypsFulvus2 #45 üzenetére
ez nem a tutu, hanem a weidu.
a gog-os link szerintem gog-független, a fixpack vsz. elég a régi cd-s verzióhoz is.
szerk:
viszont a weidu-mentes mentett bg1 állás nem fog működni.[ Szerkesztve ]
-
Tim82
nagyúr
válasz GypsFulvus2 #45 üzenetére
Sajnos, ebben én sem tudnék segíteni, nagyon régen (legalább 6-7 éve) próbálkoztam a TuTu-val.
WeiDU modokat használtam (meg a The Darkest Day-t is), de már évek óta elég nekem a teljesen vanilla játék is. Nem kihívás miatt játszom, hanem nosztalgiából.ű
Ringman: lehet, hogy Weimer szárnyai alá vette a project-et, de eredetileg igenis a TuTu mod volt a "mindent-egyben-BGII-motorral" mod, és semmi köze nem volt a Weimer-féle mod-okhoz.
[ Szerkesztve ]
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
Tim82
nagyúr
Ringman: never mind, szvsz félreértettem a mondatodat, elnézést.
[ Szerkesztve ]
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
dabadab
titán
Tegnap lattam, hogy lesz uj Torment, amirol tudtam, hogy annak idejen nagyon hype-oltak es linuxos verziot is igertek, igy gyorsan kickstartoltam, aztan most, hogy igy emlitettetek a GOG-ot, kenytelen voltam megvenni az eredetit es nekiallni vegigjatszani - hat tenyleg nem az a hentelos jatek
DRM is theft
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest