Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz schwartz #27 üzenetére

    A Keplerhez sem feltétlen szükséges ez, bár a konkrét implementáció még nem tiszta. Az AMD-nél tudni, hogy egy nagyon hackelt megoldást alkalmaz erre. Működik mindenen, de csak GCN architektúrán gyors, és az is számít, hogy AMD-e a proci mellette. Intelen a normál memóriakezelés aktív. Sajnos ezek a dolgok még hackek mellett is brutálisan kötődnek a platformhoz. Épp ezért nagyon gyenge még a funkcionalitás is. Valamire nagyon jó, de ennél a GPU sokkal többet tud. Ugyanez lesz a Keplernél. Ott is lehetnek funkciók, de korlátozottan, ahogy az AMD-nél is. Ezeket egyelőre nem lehet jobban megoldani.
    A GPU-k virtuális memória kezeléséhez egyrészt erős OS támogatás kell (szerencsére erre a Win 8 ráhasal valamennyire), ám akkor is csak platformon belül fog működni az összes funkció. Ezeket gyűjti össze az AMD a HSA alá, de ez csak akkor kap teljes funkcionalítást, ha az APU is HSA kompatibilis. Az NV majd a CUDA-ba építi ezeket be, és szintén akkor lesznek teljesek a funkciók, ha az APU is CUDA kompatibilis. Intel procival természetesen menni fognak a VGA-k, de nem kapsz meg minden szolgáltatást.
    Most egyelőre mindegy lesz a dolog. A Doom 4 lesz olyan játék, ami PRT-re épít, de platform nélkül sem vészes a PRT sebessége kiindulva a Leo demó teljesítményéből. Ha erre az irányra komolyan ráfeküdnek, akkor nem a VT-d-t és az IOMMU-t kell nézni, hanem konkrétan a gyártók vegyítését kell kerülni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák