Új hozzászólás Aktív témák
-
pelenka35
őstag
Agility, Endurance ékszereket jobban dobják a bossok,mert eddig még egyetlen egyet se kaptam pwdig pár veteran dungeonon már túl vagyok.
Gamertag:Rob3rt75
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Pont errol beszeltunk mi is a minap, hogy kvazi a szinteknek semmi ertelme sincs mar, eppen ki is lehetett volna teljesen szedni az egesz jatekbol. Az XP rendszer maradt volna, abbol "megveszed" champion pontjaidal es fejleszted/huzod a skilljeidet es kepessegeidet, mint most.
-
donki
aktív tag
válasz Piszkos-Fred #703 üzenetére
Hát igen. Az xp rendszernek nincs értelme, sőt olyan anomáliákhoz vezet, hogy amikor szintet lépek, egyre csak gyengülök, mert kevésbé erősre konvertál a rendszer. Lehet, hogy egy adott szörnyet már nem is tudok megölni, ha lépek pár szintet. Erős túlzással azt is mondhatnám, hogy end game contentet csak 10. szint alatt lehet csinálni. Ami persze túlzás, de azért érzékelteti a rendszer alapvető hibáját.
-
pelenka35
őstag
a skillek animációjának szakításáról hol találok infot? (jó lenne megtanulni).
Gamertag:Rob3rt75
-
donki
aktív tag
válasz pelenka35 #705 üzenetére
Egész pontosan mit akarsz tudni?
[guide]Bevezetőként elmondanám, hogy sajnos az animáció hosszúsága egyes játékokban kritikus kérdés, hiszen ha más animációja van a férfi-női karakternek illetve más animációja van mondjuk egy játszható polip fajnak meg egy humanoidnak, akkor előfordulhat, hogy valamelyik nem/faj kombináció esetén az animáció kicsivel is tovább tart mint egy másiknál és akkor ott a dps máris alacsonyabb.
Szigorúan az ESO-ra koncentrálva azt tudom mondani, hogy van egy globális cooldown, aminél gyakrabban nem lehet skilleket, pontosabban tevékenységet aktiválni, de a tevékenység animációjának hossza ennél többnyire nagyobb, ráadásul a sebzés nem feltétlenül az animáció végén jelentkezik.A globális cooldown hosszát nem tudom pontosan, de elképzelhető, hogy ez a terheltségtől függően dinamikusan változik, más játékokban legalábbis így van. Tegyük fel, hogy 0.8 másodperc a cooldown.
Játéktechnikailag az lenne az optimális, hogy amikor aktiválsz egy skillt 0.8 másodpercenként, akkor ha instant a skill, azonnal leadná a sebzést, majd csinálna valami mozgást, de 0.8 másodperc múlva az új skill aktiváláskor egy új sebzéssel egy új mozgás történne. Grafikailag az eredmény nem lenne szemet gyönyörködtető, az egyik mozdulatsor közepéből visszaugranál a kezdeti állapotba és elkezdenél egy másik mozdulatsort.
Ezért aztán nem így működik. De valamennyi lehetőség mégis van a kezedben, hogy így működjön.
Van egy prioritás rendszer:attack, skill, dodge roll and weapon swap, block, ezekkel prioritási sorrendben meg tudod szakítani az animációt, ezzel dps növekedést elérve. Azért tudod megtenni, mert más játékokkal ellentétben a GCD nem teljesen globális, hanem típusonként saját GCD van. LA után azonnal tudsz skillt használni, utána swap-ot, utána block-ot.
A leges legfontosabb a Light Attack/skill egymásba fűzése, mert attack nélkül nem jön az ultimate pont.
Sajnos ebben a játékban nincs céltábla, amin dps-t tudsz parsolni, és még combat log sincs, ezeket addonnal kell megoldanod. További probléma, hogy a grafika nem túlságosan szabható testre, a skillek idióta villogó fényei nagyobb csapatban egy hatalmas fehér gömböt eredményeznek a képernyő közepén, amiből még azt sem tudod kihámozni, hogy te hol állsz, nemhogy azt, hogy a mozdulatsorod hol tart, ezért aztán magányosan kell készség szinten begyakorolnod, hogy LA/skill, LA/skill, figyelembe véve a latency-t.
Ha channeled skillt használsz, lehetőség van a skill elindítása után lenyomni a bal egér gombot, majd a skill végén felengedve egyszerre sebzel heavy attack + skill sebzéssel. Ennek elsősorban pvp-ben lehet jelentősége, amikor egy pillanatnyi magas sebzés többet ér, mint az egyenletes, kiszámítható dps.
Aoe sebzés esetén lehetőség van a skillt block-kal megszakítani megfelelő ütemben (latencyt figyelembe véve, de épp csak pillanatra lenyomva a block-ot, hogy annak az animációja ne tartson sokáig), ekkor jelentősen megnőhet a sebzésed, persze a stamina/mana is gyorsabban fogy.
Amúgy meg "eso animation cancelling"-re rákeresve végtelen mennyiségű információ van.[ Szerkesztve ]
-
donki
aktív tag
1 nap alatt 6 crash és összesen vagy egy órányi loading screen. Ez a játék szerintem visszafejlődik.
-
LoLarim
tag
Nekem 2,5 éve szinte hibátlanul fut a játék. A faji bónuszoknak csak akkor van jelentősége ha endgame tartalmakat nyomsz, ami ma 3 veterán triálban és a veterán arénában kimerül. Azzal sem árt tisztában lenni, hogy ESO-ban a pve az szinte csak a DPS-ről szól, melynek a lényege, hogyha nagy a DPS akkor minden sokkal gyorsabban hal meg, tehát a moboknak sokkal kevesebb idejük van leölni téged. Szerencsére ma már nagyon sok video van, hogy az adott patchben az adott cast-hoz mi az optimális set és skill kombináció. Ami viszont fontos, hogy sokszor könnyebb megszerezni a megfelelő seteket mint megtanulni rendesen dpselni. És itt jön be az ESO nehézsége, mert nem elég, hogy meg van a fasza setted és bent vannak a barodon a megfelelő skillek, tudnod kell a megfelelő rotát, és tudnod kell a skilleket megfelelően szakítani, amihez kell a megfelelő ütemérzék is. Ezen dolgok elsajátításához sok idő kell és türelem, de pont ez az ami elválasztja a jó playert az átlagos playerttől.
A Pvpről meg annyi, hogy szerintem sokat javult a lag a kezdetek óta. Természetesen főidőben nem trueflame szerveren kell a pvpt nyomni, mert azon annyi ember van fent, hogy lagos, de azurán egész jó pvpék szoktak lenni (ott viszont arra kell figyelni, hogy champion pontok hiánya miatt olyan settet kell összetenni, amelyben jobb a magicka/stamina menedzsment). PvP meg nehezebb is mint a PvE, szóval oda még több gyakorlás, tapasztalat és kitartás szükséges. Ma már annyiban könnyebb, hogy lehet duelezni, ahol sok különböző setupot ki lehet próbálni tét nélkül.
-
Bicskás
tag
Szép napot !
Van vakinél eladó lila heavy sabatons of Trainee srácok ?
Nem találom sehol
Mely városok céh kereskedőinél érdemes lecsekkolni, hogy miújság ?
Jah és a csatabárd szintén érdekelne, íjam és buzogányom van, de pallos és csatabárd drop rate gondolom alacsonyabb, hisz csizma, csatabárd eddig sehol.
Üdv: Bicskás
Egyébként az ilyen endgame dolgokhoz elmebeteg mennyiségeket kell játszani, szerintem kevés ember képes erre.
Nekem már a group dungeon bossoknál is gáz, hogy ugyanolyan, kutya, macska, sátán mittudomén csak amíg a többinek száz élete van addig neki ötezer, grindy mondja az amcsi, nem tudom van e rá jó magyar kifejezés, de én spec hamar belefásulok, kiégek, utálom mindet, teljesítésük után gép kikapcs, könyv kézbe vesz, agy kikapcsol, szem pihentet ( nagyon gyakran azt sem látom mit csinálok a stroboszkópos bossfightok után mindig káprázik a szemem ) abnormálisan erős lett sok boss a szabad ég alatt megtalálhatók között is, Craglorn bossok vicckategóriásak félisten szintű játékosok ölik le tizenöten negyed óra alatt, miezmár ? Mire jó ez ? Nonszensz.
Ja és a Khajjit amúgy nem túl szimpatikus népség, de az építészetükbe teljesen belehabarodtam, csodaszép épületeik vannak.
Mégvalami, tervezek orkot indítani, mit lehet illetve érdemes velük kezdeni ? ( hülye kérdés tudom, bármkiből lehet bármi, de érdekelne, hogy mit javasoltok… )
Pénzszerzést ki, hogy oldja meg, illetve ha van sok, mire költi ?
Backpack upgrade / Bank inventory upgrade, esetleg páncél, vagy fegyver, vagy a famegmunkálás, tímármunka, alkímia, vagy a kovácsolás fejlesztésére fordítjátok a megszerzett játékbeli pénzeteket ?
[ Szerkesztve ]
-
LoLarim
tag
Hello!
Trainee set jó, de szerintem kifejezetten pvpés set. Ne a ruha színével foglalkozz, hanem a szintjével, mert ha találsz 160 CP-és zöld ruhát azt utólag pillanatok alatt felhúzód lilára. Ha használsz ilyen setet, akkor arra figyelj, hogy fegyvert nem szabad használni, mert minden fegyver váltásánál le fog esni a statod. Ahol érdemes körbenézned: Craglorn központ, Reaper's March központ és Deshaan központ.
Az elég szubjektív, hogy kinek mit jelent sok játékidő, de szerintem ha bent vagy egy jó csapatban, akkor sokkal gyorsabban meg lehet tanulni játszani. Szerintem a group dungeonok kifejezetten könnyűek még a veterán hardok (kivéve a két új dungeon). Ha van elég dps és jó csapat, akkor ezeken csak átszaladunk.
Ork az egy klasszikus staminás karakter. Ha pvp-re szánod, akkor szerintem stam sorc pve-re meg mindegy, ha nem nyomsz endgame tartalmat.
Nekem a bevételem java része az a napi craftokból jön. 5 karakterrel csinálom az alcemy-t, blacksmithinget, clothingot, woodworkinget és az enchantingot.
-
wjbhbdux
veterán
Steamen ingyen játszható a hét végéig
/s
-
Weper
tag
válasz Piszkos-Fred #716 üzenetére
Köszönöm a választ!
-
pelenka35
őstag
Hali.
A passív skill ha ki van húzva akkor is aktív ha nincs kinn a báron egy hozzá tartozó skill?Gamertag:Rob3rt75
-
Weper
tag
válasz pelenka35 #718 üzenetére
Általában igen. De vannak kivételek, pl. az íj skilljei között van olyan passzív képesség, ami csak akkor aktív, ha íj van a kezedben.
A skill leírásában benne vannak a megkötések, hogy mikor aktív vagy mikor nem aktív. Ha nincs semmi megkötés, akkor mindig aktív.[ Szerkesztve ]
-
LoLarim
tag
Új gép vásárláslásában gondolkodom és nem tudom melyik CPU az ideális vétel az ESOhoz. Két procin gondolkodom:
- i5 6600K; 4 magos és jól húzható
- i7 6700; 4 mag + hyper threading és nem húzható.Kérdés, hogy az ESO támogatja-e a hyper threading technológiát és az i7-től várható-e teljesítménynövekedés PvP terülten?
-
Weper
tag
Mekkora a max. Champion Point?
-
pelenka35
őstag
561
Gamertag:Rob3rt75
-
WD40
aktív tag
Sziasztok,
akadt egy kis gond a játékkal. Megy stabil 30-50fps környékén (városban persze kevesebb), de néha gondol egyet és lemegy 13-20 környékére. Ezt a legkihaltabb helyeken random is képes eljátszani. Ha kilépek a karakterválasztó képernyőre, majd vissza a játékba, újra megvan a rendes sebesség ugyanazon a helyen! Ez valami bug, vagy nem szereti a gépemet (lásd az adataimnál)?
(ui.: tudom, gyenge a proci, de szerintem az nem indokolja a random belassulást)Az analog világ utolsó (?) harcosa.
-
Necc
addikt
Mindegy hany % a memoriahasznalat, kuld meg rendesen virtualis memoriaval, 4GB swap az semmi! Hasznaltam olyan programot ami memoria hasznalatnak ~50%-ot jelzett a feladatkezelo, de 25GB swap fajl alatt egyszeruen allandoan osszeomlott a program 2-3 ora hasznalat utan egyertelmuen memoriahiany miatt.
Yo momma's so FAT she can save files bigger than 4GB!
-
LoLarim
tag
Sziasztok!
A profilomban található konfiggal tolom az ESO-t és a CPU és a GPU kihasználtságai is 40% körül alakul, miközben vannak FPS dropok. Ha PvP-én belemegyek egy nagyobb harcban, akkor az FPS esésekor a GPU kihasználtsága is leesik 20%-ra.
Tudtok erre a problémára vmi megoldást?
-
L_ajos
őstag
Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!
1.5 év kihagyás után, végre rendeződött háttérrel, előfizetőként végre lehorgonyoztam a játéknál.
Nevem: @Foxxika - DC oldalon, Ork-ként és DK szakmával viselve keresném aktív, segítőkész, leendő barátaimatHa valaki tud ilyen Céhről vagy csak elölről kezdte és lenne kedve csatlakozni, üzenjen valahogy [#alien]
PSN felhasználó: Foxxika | Samsung S23 Ultra | Canon EOS 1300D Kit
-
-
Alucard1323
csendes tag
Hali
Tudnátok egy kis tippet adni.
Duelre kéne egy kis segítség.
Guildben lesz verseny milyen karival és build-el lehet érvényesülni ?
PvP buildek jók duelra is ?
-
Necc
addikt
válasz Alucard1323 #736 üzenetére
Ugyanaz amivel veteran maelstormot is viszed. Ami ott hatasos az duelben is az, esetleg minimalis valtoztatassal (pl. pvp specifikusabb szettek).
Yo momma's so FAT she can save files bigger than 4GB!
-
Necc
addikt
válasz Alucard1323 #738 üzenetére
Nézd, nem azt írtam hogy kompletten 1 az 1-ben ugyanazt használd és ugyanúgy csináld mint maelstorm-ban is, például én biztos nem mennék PvP-zni komplett light armour-ban mint ahogy teszem azt PvE-ben, illetve én is más skilleket használok solo PvP-ben (már amikor nagyritkán csinálok olyat) mint az arénában, hanem azt, hogy ami hatásos az arénában, azaz úgy viszel be nagy sebzést hogy közben nem dobod fel a talpad, az hatásos PvP-ben, és csak ott változtass egy keveset, ahol kell.
Razor caltrops-t nem írnám le olyan hamar, sok PvP-s használja nálunk duelekben is.
[ Szerkesztve ]
Yo momma's so FAT she can save files bigger than 4GB!
-
Alucard1323
csendes tag
Azt tudja valaki véletlenül ha csak az alap játék van meg és megveszem a gold-ot a meglevő account-ra lehet up-olni (megmaradjon minden és 1-4 dlc-is meglegyen) ?
-
Necc
addikt
válasz Alucard1323 #740 üzenetére
Semmi sem adja meg neked a DLC-t, csak:
1) Megveszed a DLC-t crown-ért.
2) Előfizetsz a játékra, amíg az előfizetésed él, az összes DLC-t (jelen és jövőbeli) eléred.Sokan csinálják azt, hogy előfizetnek a játékra pár hónapot, majd az előfizetésükért kapott crown-okból (1500/hó) megveszik a DLC-ket, így előfizetés nélkül is elérik a tartalmat.
Yo momma's so FAT she can save files bigger than 4GB!
-
duvi
nagyúr
Ahogy Alucard1323 kolléga is említette, a Gold Edition az alapjátékon felül tartalmazza a DLC-ket is. Jogos a kérdése, hogy ez új játékként aktiválódik, vagy rá lehet regisztrálni egy meglévő accountra is?
-
Piszkos-Fred
aktív tag
-
duvi
nagyúr
válasz Piszkos-Fred #743 üzenetére
Köszi az infót! Crown Store megvan, csak a Gold ráaktválás nem volt tiszta.
-
matyi012345
őstag
Üdv mindenkinek!
A következő BUG-ba futottam bele a játék során és nem találom a megoldást. Esbern a Sky Haven Temple-be lépve elrakja a fáklyát és kb. egy helyben toporzékol, nem megy oda Alduin's Wall-hoz. Néha előjön egy "flame atronach" de nem tudom miért. Találkoztam már Esbern-buggal, de legtöbbször a hangot és az ajtót említik, erre nem találtam még jó leírást.
-
pelenka35
őstag
Gamertag:Rob3rt75
-
whitezo88
nagyúr
Hi! Jól látom, hogy még mindig nincs trial a játékhoz? Morrowind jön és kedvet kaptam hogy egyáltalán megnézzem magamnak de így...
Új hozzászólás Aktív témák
- Playstation PS VR2 GARANCIÁLIS
- Eladó kerregő Lian Li Trinity II Performance AIO 360mm!
- Latitude 5520 15.6" FHD IPS i5-1145G7 Iris Xe G7 16GB 512GB NVMe WIFI 6 gar
- GAMER PC - RTX 2060 6GB - RYZEN 5 4500 - 16GB DDR4 RAM - 240GB SSD - 500GB HDD
- Új iPhone 14 Pro 256GB deep purple gyári független 6 hó gari