Új hozzászólás Aktív témák
-
bugylee
tag
válasz Piszkos-Fred #349 üzenetére
mert a tartalom 90%-a singleplay stílusra lett megcsinálva.
Ebben van igazság, csak az a baj, hogy az első veterán rang után minden ismétlődik, méghozzá kétszer. Ez miatt meg ugye izzadtságszagú lesz a játék. Normális buildekkel pedig a group insták és néhány boss kivételével minden simán szólózható.
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Én azért nem vagyok jó példa, mert imádom a játékot, de egy maxos karakterem sincs, mert mindig elfogy a lendület VR szintek környékén és inkább hagyom a picsába az egészet, aztán majd x hónap múlva kezdem új karakterrel elölről, más szövetségben, nulláról.
Mint TES játék nagyon bejött az ESO, mint mmo, hát nagyon nem, lásd a fentebbi követelményrendszereket, mint fő ok.
-
Piszkos-Fred
aktív tag
A jelenlegi VR rendszer és a többi szövetség "vendégjátéka" kombináció a lehető legnagyobb hiba volt, amit fejlesztő hozhat. Tudjuk az okokat, nem így volt tervezve, szeparált területek lettek volna frakciónként, áthatolhatatlan falakkal, stb., de utólag mindenki bánja már, hogy ez így alkult és sírtak, hogy az első megoldás ne legyen. Most tessék, mehetsz mindenfelé, lehetsz hazaáruló, stb. úgy, hogy az első terv miatt mind a három frakció területén a feladatok azonosak - a mechanika és stílus is
-
Running
tag
válasz Piszkos-Fred #349 üzenetére
Amit te szeretnél Fred, az egy álom mmo terén. Még egy félig kötött rendszert sem képesek normálisan kibalanszolni, nem egy olyat, amit te is szeretnél. Nagyon szép dolog volt hogy single TES játékban képes voltál bármit használni, mivel más ott nem zavart, teljesen mindegy volt mekkora idiótaság, más játékos nem volt a játékban. Ha bármelyik single TES játékot átültettek volna mmo-ra, sírtál volna, mert az összes tele volt ökörségekkel, csak senkit sem érdekelt. Lásd Morrowind ugrálás, falnak szaladgálás, hideban 40x szorzók sebzésre, meg a többi ökörségek.
Egyébként fordítsuk meg, ha a játékosok bármilyen ésszerűtlen buildekkel életképesek lennének, akkor a endgame területet kéne szétnerfelni, hogy akár pucéran is leguruljon tartalom light attack-al, de akkor meg a kiproccolt buildeseknek nincs kihívás.
Igazából a legegyszerűbb megoldás az lenne, ha minden endgame tartalomnak 4 nehézségi foka lenne, egy láma, egy normal, egy veterán, meg egy elit. Így mindenki megtalálná a magának megfelelőt.
(A veterán 1-14 között meg aki nem akarja végig questelni a területeket, kb 20 óra alatt fel lehet szintezni a karaktert.)/Egyébként meg a főkarimmal, lenyomtam mind az 1000 küldetést úgy, hogy a 95%-át el is olvastam. Kiproccoltam vele kb mindent ami lehetett. Nyilván semmi okom, 2x-5x ugyanezt megismételni./
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Tudom, hogy álom, de hát az ember úgy van vele, hogy ha valamelyik mmo valósíthatta volna, mert köti a tradíció, akkor az az ESO Mert szólózni bármi jó, szerencsére szabad a rendszer annyira, de ennyi. Lehetett volna ez általánosságban, bár hozzáteszem, még mindig több a szabadság, mint bármelyik másik mmoban a piacon. Csak nekem kevés, van hiányérzetem na.
TES-ek esetében egyetlen egy esetben sírtam, amikor megláttam az Oblivion facegen import rendszerét, mert az botrányos. Ennél még a Morrowind fix arcai is jobbak voltak a maguk 256x256 pixeles textúráikkal. Más bajom nem volt sosem... (hja, meg a zárfeltörés ugyanott)
Ami a több fajta/nehézségű endgame trialokat/arénákat illeti, jó lenne. WoW-ban is pörög a raidfinder, és nagyon sok embert boldoggá tesz, mert látta a kontentet, és kész. Aki meg akar progresszt meg versenyt, annak van guildrun, meg tovább fokozat. Ezt simán el tudnám itt is képzelni, sőt...
[ Szerkesztve ]
-
Running
tag
Júniusban top 1. az ESO PS4 eladásokan: [link]
-
Running
tag
Imperial City #ESO DLC aug végén érkezik PC-re (szeptember közepén konzolra). Aki nem előfizető, annak 2500 Crownba fog kerülni a csomag.
Részletek a hivatalos oldalon, illetve hamarosan összefoglaljuk a fontosabb tudnivalókat.
Megjelenés: PC: Aug31, Xbox: Szept15, PS4: Szept16Egyéb infók itt: [link]
-
Running
tag
Az Imperial City is lagos lesz e kérdésre a két válasz:
There are improvements being made to the LOS checks and AE abilities in general that should help with the performance issues we pointed out in the ESO PVP 2015 update thread. Also just watched 120 bots fighting each other in Imperial City in 1 district (with 3 other districts loaded with 120 bots too) and any abilities shot off just fine.
The bots were casting a variety of abilities including AE's, also while fighting sweepers, base-pop and each other. They were clustered tightly so all of the combat resolutions had to be done in a single server cell which is the most strenuous. Now we aren't saying "huzzah! It's cured!" because this is just a single test and as we've stated, isn't a silver bullet as there are plenty of other scenarios we still need testing on.Mi kell, hogy a csatorna megnyíljon:
Elder scroll gates, Scroll Temples, Scrolls, Outposts, Resources and your home bases do not count towards "Access".
Aldmeri for example has the following "native" keeps:
Roebeck, Alessia, Fregyl, Black Boot, Bloodymayne, Brindle.Gyártás:
Hey @Robbmrp! There is one new Enchantment being added to the game with the Imperial City release (not a Trait.) Though it will be available only in Imperial City, players can sell it to anyone regardless of whether they have the Imperial City DLC game pack or not.
There will also be three new item sets you can craft via set-specific crafting stations in Imperial City. You do need to physically go to those special crafting stations in the Imperial City to craft the new sets.
We'll have more details about to share about both topics in the next week or two.Imperial Trialról:
We are working on more Trials for the future, just not as a part of Imperial City.Új materiálról:
The new materials are nowhere near as rare or difficult to obtain as Nirnhoned Trait materials. Though you don't obtain the new materials via crafting nodes, getting them through deconstruction is more comparable to other types of ingots. As you run around the Imperial City killing monsters, you'll get item drops like you would in a normal overland zone or dungeon. You can then deconstruct those for a chance to get the new materials.Meglévő dungeonokról:
Yes, all dungeons and pledges will be scaled to VR16. -
Running
tag
-
Madwe
nagyúr
válasz Piszkos-Fred #346 üzenetére
Ez mind szép és jó lenne, de:
egyrészt aki max lvlt elkezdte, az nem pályakezdő
másrészt viszont pvpben esélye nincs a másik ellenEz így most nem tűnik nagy gondnak, de játékosbázis szempontjából az lesz pár éven belül - miután mmo, nem csak rövidtávon kell nézni a rendszert s az egészet! mert aki 1 év múlva csatlakozik, annak esélye nem lesz a régi motorosokkal szemben! kell valami catch up rendszer ha ragaszkodnak ehez, mert ez így nem lesz okés... ha sok időt tolsz bele, legyen kicsivel jobb geared esetleg, de inkább csak szebb skinjeid, de nehogymár pvpben köze ne legyen a frissebb karaktereknek a tiedhez, illetve dungeonbe be se inveljék az újakat mert még nincs 2000 pontja a rendszerben...
-
Madwe
nagyúr
Igen, az eve remek példa erre, márcsak azért is, mert az a tipikus esete annak, amikor egy remek játék nem tud bővülni, pont emiatt... Van egy nagyon stabil bázisa ami kicsit fogyatkozik az évek alatt, de új embereket nem tud bevonni, mert erős pvp beállítottságú játék ahol sokkal jobb vagy, ha régebb óta tolod...
[ Szerkesztve ]
-
Piszkos-Fred
aktív tag
"nem csak rövidtávon kell nézni a rendszert s az egészet! mert aki 1 év múlva csatlakozik, annak esélye nem lesz a régi motorosokkal szemben!"
Hamar utol lehet erni a tobbieket, konnyen fel lehet zarkozni, ennyire azert nem nagy a szakadek. De van, es - #szeirntem - kell is egy ilyen szakadeknak lennie a frissen erkezett jatekosok es a regi motorosok kozott. Lekuzdheto, felszamolhato de mindenkeppen szukseges dolog ez, amely 2-3 het utan eltuntetheto, ha veszi a faradtsagot az illeto. Konnyen osszeszedheto annyi Champion Pont (es meg tovabbi konnyitesek is lesznek), hogy ne legyen gond a kesobbiekben. De ezert tennie kell.
Ami a geart es a kulonbseget illeti. Nincs PVE vagy PVP gear, minden enchant cserelheto majdnem mindegyik (de lehet hogy mindegyiken) szetten vagy magas szintu cuccon. Minden frissen dingelt jatekosnak ott a lehetoseg, hogy faja kis crafting gearrel kezdje a VR14-es endgame tartalmat, nem kell hozza mas, mint nemi nyersanyag, amelyet osszekukazott a VR szintek alatt. De ha nem tette meg, vagy nem foglalkozott a craftinggal, akkor ott a PVP. Sajnos sokan meg mindig 1v1-ben gondolkodnak, pedig nem kellene, nagyon ritka az 1v1. Egy felskalazott/vagy aranylag kozepes gearrel rendelkezo uj jatekos is be tud segiteni barmikor Cyrodiilban ugy, hogy a tetteiert kapott pontokbol par nap alatt feloltozik egy bizonyos szintu felszerelesbe. Mivel nincs kulonbseg PVE es PVP gear kozott, a cuccokat ugy szedi ossze es onnan, ahonnan nem szegyeli. Ha meg talal egy jo csapatot (mert vannak jo, nem elitista guildek) akkor meg ott a kanaan, mert ha tudja hasznalni a kasztjat/szerepet, akkor barmilyen szar cuccban is nagy segitsege lehet a dungeonba indulo csoportnak.
Ami a PUG dungeon inveket illeti, ezt embere valogatja, hogy ki kit invel, milyen feltetelekkel. Ez inkabb egy kozosseget jellemez, nem a jatekot. Sajnos a mini diktatorok ugy dontenek, ahogy akarnak, ez ellen nem tudsz mit tenni, ha van rajtad sapka, ha nincs, ha olyan napja van a leadernek, repulsz
De hogy legyen egy jo hir is a vegere: Brian Wheeler (pvp foguru a ZOS-nal) folyamatosan konzultal a jatekosokkal es a fejlesztoi csapataval es valoszinuleg lesznek olyan PVP kampanyok az ESO-ban, amelyekben maskent fognak mukodni a dolgok. Pl sanszos, hogy lesz olyan, ahol nem fog ervenyesulni egyetlen egy Champion Pont sem, csak a skill pontok es a skillek. Na ott nem lesz kulonbseg regi es uj jatekos kozott. Igaz, ez csak PVP, nem PVE.
-
donki
aktív tag
válasz Piszkos-Fred #364 üzenetére
Ez a champion point rendszer (vagy hasonló) számtalan játékban volt már, például DAOC-ban, és a vége, hogy a régieket nem lehet utolérni.
Összehasonlítás végett: ha mondjuk ma elkezdek teniszezni és kiállok egy olyannal, aki már három éve nap mint nap nyomja, akkor kikapok, ugye? Nem kell ezt tovább nehezíteni azzal, hogy az első 2 évben csak egy műanyag tányér lehet az ütőm. Az ellenfélnek abszolút nincs szüksége erre az előnyre. -
Piszkos-Fred
aktív tag
Meddig elony? Egy passzivra rakott CP pontok bizonyos mennyiseg felett mar csak tized vagy ezred %-ban merheto pluszt adnak, amit siman nevezhetunk lofsznak, mar bocsanat, vagyis nagyon kozel kerulhetsz azokhoz, akik ezt csinaljak evek ota. Hja, hogy meg kell picit dolgozni erte? Hat, akkor biztos velem van a gebasz, de fel sem merult bennem sosem, hogy frissen dingelt karakterrel ugyanarra leszek kepes, ugyanazt a gear kapjam, minden egyforma legyen azzal, mint aki fel eve meglepte ezt a szintet. Idovel igen, de azonnal? Nehogy mar a ket karakter kozotti kulonbseg csak egy csicsas skin legyen! Azert mar na...
De meg igy is, aki nem fakezu vagy ebayen vett accal jatszik, az siman tud ervenyesulni friss VR14-eskent is barki ellen (barmilyen PVE szituacioban is detto, max tobb odafigyeles kell es turelem), ne szalljunk mar el kerem. Tul van mar ez az egesz picit beszelve, ugy erzem.
[ Szerkesztve ]
-
Running
tag
Számít a csp, kb 10-20%-ot max, különbségtől függően, de a skill 3x ennyit számít. Ez igaz, pve-re és pvp-re különösen. A skillben szegény játékosok szeretnek takarózni ezzel, hogy a másik azért jobb, mert több a csp-je. Nem, nem csak azért jobb, hanem mert tud játszani, ismeri a karakterét, skilljeit és mindent, ameddig a másik játékosnak problémát okoz egy blokkolás, kitörés és aoe-ból kiállás.
Egy jó játékos 0 csp-vel is rommá ver bárkit, és ez pont jó ebben a játékban. -
bugylee
tag
V5 vagy 6 voltam már nem emlékszem, Banished Cellel próbálkoztunk páran. A többiek V1 és 5 között voltak és szívtunk rendesen. Aztán mindenki lépett és csupa V14 emberkék váltották őket. El is értünk az utolsó bossig, aztán ott megállt a tudomány. Legalább 20x futottunk neki és egy kivétellel minden alkalommal egyedül maradtam állva a végére. Komolyan mondom nem tudtam sírjak e v nevessek.
Híre ment a cseten, h folyamatosan lezúznak minket és jöttek a V14-es jelöltek ezerrel. Volt köztük minden féle-fajta class, mindenféle gear és persze szinte mindenki azzal magyarázta a bénázást, h skill reset után van, meg neki pvp a gearje, meg minden. Aztán éjjel kettő lett és mindenki elment. Az acsi nem lett meg - mondjuk bugos is volt a questem - de akkor is. Az, hogy veterán akármennyi vki még semmit nem jelent. Mert lehet 1-2 skill nincs kimaxolva, v nem über a gear, de az a tény, h ketten szarakodnak egy 150K hápés deadroth-tal és nem bírják lenyomni, az azért durva volt. -
1m1s
tag
Halló!
Kérdésem, melyik az a változata a játéknak, ami az összes tartalmat tartalmazza, illetve hol elérhető most a legolcsóbban?
Köszi! -
Running
tag
Két verzió van:
a) az ESO Tamriel Unlimited, amely tartalmaz mindent, kivéve az Imperial faj-t és pár bónuszt, pet, mount stb...
b) az ESO Tamriel Unlimited Imperial edition, ami tartalmazza a fentieketEgyébként a simát lehet upgradelni imperialra is a Crown Store-ból. A DLC (Imperial City) majd érkezik aug31-én, amelyet előfizetéssel simán tudsz alkalmazni, ha csak simán b2p-ben játszol, akkor meg 2500 koronáért tudod majd megvenni a Crown Store-ból, ha érdekel.
Árakat nem tudok és jó helyet sem.
-
1m1s
tag
Srácok, nagyon szépen köszönöm, be is ruháztam 10 fontért, ennyiért ajándék.
-
1m1s
tag
Pacit tényleg csak a store-ban lehet venni 900 crown-ért?
-
Running
tag
Nem, minden nagyvárosban van istálló, ahol aranyért is vásárolhatsz, valamint fejlesztheted a ride skilledet.
-
donki
aktív tag
"Egy jó játékos 0 csp-vel is rommá ver bárkit, és ez pont jó ebben a játékban."
Akkor ebben a játékban nincsenek jó játékosok? Vagy ez valami paradoxon akar lenni?Egy jó játékos lehet, hogy mindenkit rommá ver, de csak amíg csupa béna ellenfelei vannak.
Mert ha két jó játékos találkozik, akkor igenis számít a felszerelés és a csp.
Ha a csp 10-20% előnyt ad az ellenfélnek, akkor 10-20%-kal hamarabb leveri a hp-dat, mint te az övét, tehát majdnem mindig ő győz. -
-
Running
tag
Megjöttek az új Crown Store cuccok: Ashlander Pack, Evening Dress, Ratter Cat: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Running
tag
The Elder Scrolls Online #QuakeCon2015 paneljéből a fontosabb infók.
> Még idén érkezik az Orsinium #ESO #DLC, valamikor az ősz végén, tél kezdetén (tippre november), és nagyjából 25 órányi PVE tartalmat tartogat.
> Jövő év első felében pedig jönnek majd a Dark Brotherhood és a Thieves Guild DLC-k is, két önálló kiegészítő formájában, nem egyszerre.
> Aki lemaradt a streamről, itt visszanézheti (18 percet tekerjetek előre): http://www.twitch.tv/bethesda/v/8441837
> Összefoglaló is lesz, mindennel ami elhangzott - valószínűleg még a hétvégén.Kiegészítve Fred hírét:
> Az LFG rendszer működni fog más frakció játékosaival is (Crossfaction rendszer)
> Natív feliratok
> Kontroller támogatás PC-re
> Veterán rangok kivétele -
Running
tag
Új cikk a weboldalon: Az Imperial City és ami utána jön (QuakeCon2015 ESO panel)
A #Quakecon2015 #ESO paneljén - melyen a nagyfőnök, Matt Firor mellett Richard Lambert, Brian Wheeler és Eric Wrobel is szót kapott -, főleg #ImperialCity-ről és az azt követő DLC-kről, egyéb The Elder Scrolls Online tervekről volt szó. Az ott elhangzottakat foglaltuk össze. -
donki
aktív tag
Nem állt szándékomban kötözködni, mindenesetre én azt az álláspontot képviselem, hogy a játék PvP részén belül a jutalom elsősorban maga a játék, nem pedig a fejlődés. Tudomásul veszem, hogy a játékosok jelentős része (talán a WoW-ban szerzett tapasztalatok miatt) elvárja, hogy folyamatosan fejlődjön a karaktere és erősebb legyen, mint a frissen indult játékosok. A játék alapvetően így is élvezhető (bár számomra kevésbé), és bár ritkábban győz az ember, de az nagyobb sikerélmény.
Sajnos a saját tapasztalataim szerint a győzelmet legtöbbször a hálózat sebessége dönti el, az győz, akinek éppen alacsonyabb a késleltetése. -
D013
aktív tag
Sziasztok!
Pár napja vettem meg a játékot, és eddig eléggé bejön. Egy kérdésem lenne: Ha én most augusztusban befizetek egy hónap ESO Plus-t, akkor megkapom aug 31-én az Imperial City DLC-t? Mert így olcsóbban jön ki mint Crown-t vásárolni és abból finanszírozni a shop-ból.
Előre is köszi a választ!
-
Piszkos-Fred
aktív tag
-
Running
tag
The Elder Scrolls HQ:
Tegnap az The Elder Scrolls Online fejlesztői (Eric Wrobel és Brian Wheeler mellett Greg Roth és Micheal Larrabee) úgy döntöttek, hogy teljesen váratlanul mind a négyen leülnek a PTS elé és élőben streamelve mutatják be nekünk az #ESO #ImperialCity DLC-jét.
Ennek persze híre ment (nem csoda, be lett jelentve facebookon, twitteren, stb) és az emberek elkezdték keresni őket, amiből szép kis zűrzavar keletkezett, de hát egy PVP zónában ritkán lesz az ember egyedül, főleg egy AvAvA tematikájú mmoban.
Videó -
Running
tag
Hamarosan érkező Crown store cuccok. Nagyon kemény lesz megállni, hogy semmit se vegyünk: LINK
-
pelenka35
őstag
Sziasztok
xboxone-on játszom ,de azt szeretném kérdezni ,hogy mekkora szint különbség lehet egy dungeonban a csapattársak között ,hogy legyen drop , lvl 20 szintű karival míg a tarsak VR -al és semmit nem kaptamGamertag:Rob3rt75
-
Necc
addikt
válasz pelenka35 #388 üzenetére
Anno mikor még játszottam akkor a csapatkapitányhoz igazodott a dungeon szint abban a pillanatban amikor valaki belépett a dungeonba, és +- 5 szintkülönbségig adott, mindenkinek mást, de szigorúan a szithez igazodva.
Yo momma's so FAT she can save files bigger than 4GB!
-
Running
tag
-
Running
tag
Az ExH, 50+ fős csapat vár titeket DC oldalon, akik minden estére találnak valami programot. A csapat, a játék megjelenése óta aktív. A játék minden tartalmát kimaxoltuk, legyen az PvP, vagy PVE, és a következő 1 évben is ez lesz a célunk, a jó hangulat megtartása mellett. Az esténkénti aktív tagok száma 15-25 körül ingadozik. Jövőhéttől az Imperial City-re koncentrálunk. Szerda és Vasárnap: PVP, Kedd és Csütörtök: Trail, Dungeon, PVE
Akit érdekel a csapat, a jelentkezését itt tudja leadni:
>> email: molnarg@vipmail.hu
>> UserID: @RunningwildFeltételek:
a) 18+ életév, lehet kevesebb, ha tudsz viselkedni
b) Legyen normális mikrofonod, géped és neted a játékhoz
c) Csapatmunka, közös programokon részvétel, társaid segítése
d) TS használat programok esetén kötelező[ Szerkesztve ]
-
Running
tag
-
Running
tag
Confirmed on ESO Live! The cap will stay VR16 when Orsinium is released, and ZOS will talk about the removal of veteran ranks altogether after the release of the next DLC. Also on ESO Live:
Tabbed guild banks and guild bank permissions are coming next year, maybe with the Dark Brotherhood DLC.
New weapon types are something that may be done in the far future but not in the near term.
Murkmire has not been abandoned. It's been put on hold as the dev team are swamped with other projects. (See what I did there?)
A new trial is in the works.
Jason sucks at bowling.
Guards, aside from player guards, will never become killable.
You will be given 2 set items instead of 1 in the next Monday patch from IC trophy vaults.
In the next few months, ZOS will be looking at access rules for IC.
ZOS is working on scrolling combat text, buff/debuff indicators and name plates. Will be available in the very near future. -
Running
tag
Új cikk a weboldalon: Xivkyn & Glass Armour őrület
Az #ImperialCity The Elder Scrolls Online DLC megjelenésével mindenki számára elérhetővé vált a két új stílus (Xivkyn és a Glass), amelyre sok kalandozó várt már. Úgy tűnik most már semmi sem akadályozhat meg minket abban, hogy magunkhoz öleljük szeretett páncélstílusunkat, vagy mégis? Részletek a cikkben, katt!
http://www.elderscrolls.hu/the-elder-scrolls-online/427-xivkyn-a-glass-armour-ruelet -
Running
tag
Új cikk a weboldalon: Imperial City: Lassan kialakulnak az új buildek
Az #ESO #DLC változásainak köszönhetően módosultak a jól megszokott kedvenc buildjeink. Gond egy szál sem, a következő előzetes útmutatóban mindenki tájékozódhat arról, hogy nagyjából mire érdemes majd odafigyelni, ha érvényesülni akarunk.
Mivel folyamatosan érkeznek a DLC-t követően is a patchek és benne balance/fix változtatások, ezért érdemes észben tartani, hogy egyelőre semmi sincs kőbe vésve.
http://www.elderscrolls.hu/the-elder-scrolls-online/428-imperial-city-dlc-lassan-kialakulnak-az-uj-buildek -
Lézerparaszt
őstag
Sziasztok, most vetem bele magam a játékba, de egyelőre semmit nem tudok róla. Sok videót néztem és elég sok oldalt megnéztem amit itt linkeltetek, de nekem az kínai volt, mert mindenhol olyanokat olvasok hogy az alap buildek ugyanazok, + egy-két változás. És itt el is akadtam. Templar dps karaktert szeretnék összehozni, mert úgy hallottam az az egyetlen self heales karakter. Tudnátok segíteni pár dologban? Pl: milyen faj? Magicka/Health/Stamina ezek közül melyiket fejlesszem, és hogyan? (például egy a magickába aztán 2 a healthbe, majd 1 a staminába). Ezeken kívül egy build összeállítást is szeretnék kérni, ha valakinek van rá ideje és kedve (Skill Calculator, így kicsit át tudnám látni, miről is szól a karakter és az adott build. Egyelőre a leveling a cél, aztán majd kialakul hogy PvP vagy PvE akarok lenni. Előre is köszi!
A játék az nem játék!
-
Necc
addikt
válasz Lézerparaszt #399 üzenetére
Mindenki tud healelni mindenkit (igy onmagad is) restoration staff-al...
Yo momma's so FAT she can save files bigger than 4GB!
Új hozzászólás Aktív témák
- Nitro 5 AN515-55 15.6" FHD IPS i5-10300H GTX 1650 16GB 512GB+1TB magyar vbill WIFI 6 gar
- Szép állapotú Xbox One Slim 500Gb+GTA V játék!
- Szép állapotú ELITE Xbox One Kontroller Series 2
- MSI GeForce RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 256bit RTX 3060 Ti GAMING Z TRIO 8G LHR Videokártya
- Playstation PS VR2 GARANCIÁLIS