Új hozzászólás Aktív témák

  • Dany007

    veterán

    válasz erdoke #71 üzenetére

    Jó, de ez meg tipikusan az a hozzáállás, amikor mindent meglehet magyarázni valahogy... És egy deka hely sincs elismerni, hogy hoppá itt lehet valami nem tökéletes.

    Amúgy pl ha kocsiban navigációt használok, akkor azért dugom rá az autós töltőre a készüléket nehogy lemerüljön. Nem lehet mindig fullon feltöltve mikor épp szükség van rá. Illetve lehet ki se bírna egy hosszabb utat. A lényeg, hogy a töltő többek közt azért is van, hogy lehessen úgy használni a gépet hogy az nem merül le.
    Elég csúnya lenne ha az autós töltő pl nem lenne képes tölteni a mobilt, miközben használom, de legalább szinten tartani.

    De ez eddig is így volt minden hasonló mobil eszköznél, legyen az telefon, navigáció, tablet, netbook, notebook stb... Nem is volt vele senkinek gondja.
    De erre jön az újiPad és az erre már nem képes. De helyette kapunk velős magyarázatot, hogy erre nekünk nincs is szükségünk ez így is tökéletes, ez nem is probléma, nem is lehet hiba.

    Szal érted mi bántja a csőrömet...

    @71:

    "Ha nem járatod a vastagabb felépítéssel nyert nagyobb helyen a levegőt, kvázi semmit nem nyersz vele, csak beépítesz egy szigetelőt a fémburkolat és a hőtermelő komponensek közé. Valahogy jobban szétteríthették volna a burkolatra a hőt, "

    Ezért kellett volna vastagabb ház, hogy legyen hely valami hőelvezető eszköznek - bordának - pasztának - akárminek. Nyilván én se úgy gondoltam, hogy majd az üres levegő fog ott állni :)

    "Ha 30-35 fokosra melegedne szinte az egész hátlap, ahelyett hogy 45 fokig kúszna az a bizonyos sarok, szerintem senki nem szólna egy szót sem."

    Egyetértek. Erre is megoldás lehetne egy kicsit vastagabb burkolat és valami hőelvezető hűtőbordázat. Vagy hasonló. Mert felület az van bőven. Ha egy ilyen elvezető közeggel - hűtőborda - szét lenne oszlatva a hő az egész hátfalon semmi gond nem lenne.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák