Új hozzászólás Aktív témák
-
Carlos Padre
veterán
válasz Komplikato #91 üzenetére
Egy másik videoban láttam,hogy mivel a háromszögek ritkán egy pixel méretűek sok erőforrás vész kárba, mert akkor is a teljes felülettel kell számolni, ha végül csak egy pixelnyi fog látszani belőle. Erre megoldás a nanite, mert pixel méretű háromszögekre képes bontani a jelenetet felbontás függvényében, így most már tényleg csak a tényleg látható felülettel kell számolni, ami rengeteg felesleges munkát takarít meg, és még a végeredmény is sokkal szebb lesz. Ami teljesítménytöbblet meg kell az eljáráshoz, azt fedezi az így megspórolt, eddig elvesztegetett teljesítmény.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
Carlos Padre
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Házimozi haladó szinten
- E-book olvasók
- Elite: Dangerous
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- OLED TV topic
- Politika
- További aktív témák...