Új hozzászólás Aktív témák
-
Kékes525
félisten
válasz r3dsnake #301 üzenetére
Tényleg? Most kaptam meg a hivatalos értesítést. Eddig csak duma volt róla, most már tény. Láttunk már olyat, hogy a felháborodások hatására megváltoztattak valamilyen idióta dolgot, lásd az internet adót.
[ Szerkesztve ]
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
Kékes525
félisten
válasz r3dsnake #305 üzenetére
Nem írtam, hogy az, hanem csak lehet. Például azért, mert sokak átpártolhatnak más szolgáltatókhoz és akkor az áremeléssel együtt is kevesebb lenne a bevétel. Magyarul, akkor nem éri meg az áremelés. Amit nyer a réven, elveszti a vámon, vagy még többet.
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
mepet
addikt
válasz Kékes525 #308 üzenetére
A levél tartalmát közölted, és mivel feltételeztem, hogy több lapról scannelve jutottál a szöveghez, ezért neveztem összegyűjtésnek. De mindegy látom, itt ha dícsérni akar az ember, akkor is csak támadják. Megértem, ez egy ilyen topic, a T elleni indulattól elvakult fórumozók egymáson élik ki magukat...
-
Apaxp
senior tag
Ma felhívtam a tré ügyfélszolgálatát.
Kaptam "betanított" infót az emeléssel kapcsolatban.
Ha nem tetszik az emelés:
1: felmondhatod a szerződést
2: beletörődsz
3: ajánlanak másik csomagot. ha elfogadod ok, ha nem akkor 1. pont
4: nem fogadod el az emelést és nem mondod fel a szerződést akkor a tré mondja fel 60 napra.
Akinek készülék hűsége van annak a kötbért kiterhelik.
Itt a 4. pont esetén a készülék kötbért érdemes volna békéltető testületnél megkapargatni mert itt a tré mondja fel a szerződést, így ebben az esetben ő a szerződésszegő véleményem szerint.
A magam részéről a trével való mindennemű kapcsolatot megszüntetek a hűségszerződés októberi lejártával.
Az ügyfélszolgálatosnak elmondtam hogy szerintem a tré minden, olcsó szolgáltatást igénybe vevő ügyfelet el akar üldözni és csak a 10 000ft pluszos havidíjas prémium ügyfeleket akarja csak megtartani.
Az utóbbi 4 évben a teljes T szolgáltatáscsomagot (a mobil kivételével) megszüntettem pont az ilyen mocsok húzások miatt, hogy hűségidő alatt egyoldalúan árakat emelt.
Most októberben végleges búcsút veszünk egymástól. 25 éves kapcsolatnak lesz vége. Köszönöm T[ Szerkesztve ]
Samsung A52s 5g dual sim, Acer E5-573G win10+linux mint
-
asdf_
veterán
Azert ha ok mondjak ki, abban az esetben a keszulek kotbert kiszamlazni meglehetosen erdekes gondolat. Mivel ketoldalu, ha te nem egyezel bele a modositasba, akkor megy tovabb a szerzodes, ahogy eddig volt. Nem te adsz okot a szerzodes megszunesere. Ok, a sajat kulon elhatarozasukbol mondjak fel, erdekes lenne ennek kovetkezmenyeit az elofizetonek viselni. En ekkora hulyeseget mindenkeppen kernek irasban is, hogy tenyleg komolyan gondoljak, vagy a humanoid "veletlenul" pontatlan infot adott...
-
Apaxp
senior tag
Ezért tettem idézőjelek közé a betanított szót.
Csak azért nem fogok már velük hadakozni mert október közepén lejár a röghöz kötés onnantól végleg lelépek.
Annó az egyik esetemben, amikor szintén hűség alatt emeltek árat, 2 hónapomba meg egy csomó benzinembe fájt mire kiverekedtem a kompenzációt. Ott sem az volt hogy "jó igaza van, nem emelünk" hanem egyedi elbírálással egyben visszaadták az emelés teljes összegét a hűségidő végéig.Én meg havonta fizettem az emelt díjat. Az eredmény egál, mínusz a benzin és az időm.
Belefáradtam a tré szemétségeibe.Samsung A52s 5g dual sim, Acer E5-573G win10+linux mint
-
zoli62
addikt
Sajnos az ügyfélmegtartás már nem "divat". Eddig azt hittem, hogy ez jobbára az otthoni szolgáltatásokra igaz, de már kezd begyűrűzni a mobilra is. Ez már nem az a Westel, pedig azt is mennyien szidták akkoriban, hogy milyen drága, de az az ügyfélkiszolgálási színvonal már a múlté...
-
djculture
félisten
Amúgy mindegy mert idén már mindhárom cég árat emelt nem is keveset.. Telenor is februárban egy brutálisat emelt, tudom mert van olyan is a családba akinek az van.
[ Szerkesztve ]
-
-
mepet
addikt
Én is elmesélem a T-s sztorimat: ADSL előfizu, 1 év hűség. A net vagy ment, vagy nem. Másfél hónap huza-vona után átraktak a leglassabb csomagba, így működött. Rá 9 hónapra elköltöztem. Megkérdeztem, kiszámoltuk, az volt a legolcsóbb megoldás, ha fizetem azt a 3 hónapot a semmire. Fizettem is becsületesen. Mikor lejárt végre, bementem felmondani. Közölték, hogy van még másfél hónap hűségem, mert a csomagváltáskor (amit nem én kértem, és nem írtam alá semmit, telefonos aláírás sem volt) újraindult. Ezután csapkodtam az asztalt, hogy az irodavezetővel szeretnék beszélni. Ekkor az ügyintéző elment, és visszajött egy az irodavezető által aláírt "méltányossági" papírral, miszerint felmondhatom az előfizut a több, mint 50 bejelentett panasz miatt...
Ezóta én is imádom őket!
[ Szerkesztve ]
-
Apaxp
senior tag
válasz turbulencia8 #318 üzenetére
Azt hogy megúszható-e azt nem tudom. Erre olyan valaki tud válaszolni aki a jogi dolgokhoz ért is, nem csak ugatja.
A véleményemet írtam le korábban. Aki ilyen helyzetben van az keresse meg a hozzá legközelebb lévő kereskedelmi és iparkamara irodáját. ott lehet a békéltető testületekről érdeklődni. Vagy egy ügyvédet aki segít eligazodni a tré Ászf rejtelmeiben. Az tény hogy én nem találtam arra utaló megjegyzést az Ászf-ben hogy nem kell kötbért fizetni ha a szolgáltató mondja fel a szerződést.@Dr. Akula
Jelen állapot szerint még nem tudom, de a UPC lesz talán a befutó. Egyelőre jó lesz. Nincs hűség aztán majd kialakul.#321 Sayuar
Igazad van de sajnos ehhez is kell találni valamilyen szolgáltatót ugyanis mobilnetet a voip nem ad (ha jól tudom). Az meg nonszensz hogy mindenhol elérhető a free wifi.[ Szerkesztve ]
Samsung A52s 5g dual sim, Acer E5-573G win10+linux mint
-
Sayuar
őstag
válasz r3dsnake #325 üzenetére
Ugyan már! Olvass utána a dolgoknak.
Bluemobile, tescomobile, vodafone HIVATALOSAN engedéyezi a VoIP-ot, akkor mire VPN?
Telenor pedig ha hivatalosan nem engedélyezi, a valóságban sima feltöltőkártyással is megy a voip. Telekommal nincs tapasztalatom.
Nem baj ha tájékozatlan vagy, de legalább ne vezesd félre a többieket...[ Szerkesztve ]
-
Sayuar
őstag
válasz r3dsnake #327 üzenetére
A topik a telekom áremeléséről szól, gondoltam nem gond, ha véleményt írok az "olcsósítási" lehetőségekről.
LTE : én azt tapasztaltam, hogy a voda 3G-je pl. sebességben és válaszidőben egyaránt jobb, mint a telenor 4G-je. Vagyis inkább egy jó 3G, mint egy döcögős 4G...
Ha a telekom "minőségéhez" ragaszkodna az ember (ha egyáltalán minőségibb a vodánál-ebben nincs tapasztalatom), akkor ott a bluenet (egyelőre 3G-én), ami átmárkázott T, olcsóbban.
Szóval van élet a telekomon és a 4G-én kívül is.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Úgy látom viszont, hogy neked fogalmad sincs a normálisan működő 4G és 3G közötti különbségekről.
Ebben most a Telekom áll a legjobban. A frekvenciaosztozkodással, ami létrejött a Telenor és a Telekom között a Vodafone elég lehetetlen helyzetbe került. Szinte még sehol, hajszálnyi 4G-s területekkel áll. Ez brutális lemaradás. Szerintem ezzel eltaktikázták magukat. Egy ideig hangzatos volt a 'legszélesebb', legkiterjedtebb sallangjuk, de ez most visszaütött.
Nem a letöltési sebesség itt a lényeg, hanem az, amikor töredéke annyi idő mellett normális pinggel, nagy sávszélességű feltöltéssel minden azonnal betölt. Egészen más kaliber ez így.
Apró-cseprő településeken is mértem már 100 Mb feletti letöltéseket, s jelenleg 80%-on túl van a Telekom 4G lefedettsége, az utólagos finomhangolások is folyamatosan zajlanak, s ez év végéig 98%-os lefedettség mellett, ilyen technológiai háttérrel nyugodtan nőhetnek is majd a leforgalmazhatóságok.
(volt már ilyenre példa, nem egyszer..)
(#329) r3dsnake
3G-re már értelme sincs nagyon fejleszteni - az nem lehet fókusz, ha valaki épkézláb hálózatot akar..
Rohamos ütemben terjednek el a 4G képes telefonok. Lassan filléres áron. Előbb vagy-utóbb, már mindenki arra vált.. s most már, hogy a dominóval is elérhető....
Sőt!
Igaz, hogy nem teljes sávszélt használ a dominó, de ha leforgalmazta a kiírt adatforgalmat, akkor most már dominónál is felkínálja a turbo opciót - 2500 Ft körüli áron (3GB) teljes 150Mb/s-es letöltést használhat a domino is!
[ Szerkesztve ]
-
r3dsnake
nagyúr
válasz Soulfly842 #330 üzenetére
Megkapja a teljes sávszélt a domino az ÁSZF változással. 150/50Mbit-et.
-
Sayuar
őstag
válasz Soulfly842 #330 üzenetére
Az első mondatod tetszik. Sajnos igaz...
Mint ahogy korábban írtam, telekom 4G-vel nincs tapasztalatom, a telenoré meg.... Háát...
Vodafone kérdése: más fórumon írtam, hogy mivel le vannak maradva 4G terén így számukra egy út maradt: árverseny, olcsóbban adni a 3G-én az adatot, mint a telekom a 4G-én, mivel kisebb élményt olcsóbban kellene adni. -
Sayuar
őstag
Épp hogy átmentem a tescomobile-hoz, ott is megtapasztaltam az "áremelést".
Mint ismert, a tescomobile 50%-ban tesco, 50%-ban pedig vodafone érdekeltség.2015.05.01-jén vettem 30 napost 2GB-os csomagot.
Most ránéztem az ászf-re (csak úgy, megszokásból), értesítést nem kaptam!2015.05.04-ig:
"A 30 napos, megújuló internetjegyek esetében a havidíjban foglalt adatmennyiség felett az adatforgalom sebessége lassításra kerül. A lassítás maximális értéke: 32 kbit/s le és feltöltés esetén."2015.05.05-től:
"A 30 napos, megújuló internetjegyek esetében a havidíjban foglalt adatmennyiség felett az adatforgalom sebessége lassításra kerül. A lassítás maximális értéke: 0 Mbit/s le és feltöltés esetén."A lényeg: eszetekbe ne jusson szolgáltatót váltani az ár miatt, úgyis pár hónap késéssel "egyik lekoppintja a másikat".
Ezek után szolgáltatót a hálózati lefedettség szerint fogok választani, más különbség úgyse nincs![ Szerkesztve ]
-
Soma01
veterán
A Vodánál a nett játszották el nem régen, hogy 0/0-ra lassítanak. De más szolgáltatás áraihoz, percdíjakhoz, előfizetési díjakhoz nem nyúltak. (még, és én spec. nem tudok róla, hogy tervbe lenne az eddig olvasható aszf alapján) Telenor pl. kapcsolási díjat is vezetett be+le nem beszélhető havij emelés.
-
merqree
őstag
Bíztatok mindenkit arra, hogy NE fogadjuk el a kétoldalú szerződés módosítást, tekintettel, ahogy azt már itt írták, semmilyen törvényi háttere nincs!
Mindent ki fogok fizetni, ha megkötbéreznek, de utána polgári perre megyek.
Ugyanis:
A szerződésben a szolgáltató rögzítette:
- tarifahűség időtartamát
- előfizetői hűségidőtartamát
- szolgálgatás konkrét megnevezését és annak műszaki tartalmát
- szolgáltatás havi díját/egységárakat
Mivel a havi díjat emeli, ő sérti meg a szerződést. -
kist74
csendes tag
Én bent voltam, hogy bejelentsem írásban miszerint nem fogadom el az áremelést.
Az ügyintéző válasza az előzőekben leírt volt: Megtehetem a szerződés szerint viszont ők meg 60 napon belül felmondják a szerződést, a kötbért kiterhelik és ha van telefonod részletre azt is.
Számhordozásra sincs a felmondás alatt lehetőség egyszerűen elveszik a számot, úgy is hogy hordozott számról van szó! Mondtam nekik, hogy ugye tudják, hogy ebből csúnya perek lesznek de azt válaszolta, tisztában vannak vele és a jogászaik már felkészültek és ők is külön ki lettek okítva mi az eljárás.
Én tarifacsomagot váltottam, mert ebben az esetben kötbér nélkül lehet.
Ami érdekes, direkt megkérdeztem, hogy a hűségidő módosul-e. A válasz az volt, hogy ebben az esetben nem, nem is írtam alá semmit. Erre belépek az online ügyfélszolgálatra és látom, hogy az új tarifacsomag váltáskor újraindult a 2 év hűségem!!!!!
Nekem még lesz velük boxom emiatt....[ Szerkesztve ]
“Gggggrrrrrr rrrraaaahhh rrrrrrggghhhhnn.” Chewbacca - The Empire Strikes Back
-
asdf_
veterán
Megtehetem a szerződés szerint viszont ők meg 60 napon belül felmondják a szerződést, a kötbért kiterhelik és ha van telefonod részletre azt is.
Meg ahogy ok azt elkepzelik. Ok mondjak fel a szerzodest, ugy, hogy te arra okot nem adtal, es meg kotbereznenek? Szerintem nagyon csunyan el vannak tevedve...
-
kist74
csendes tag
Sajnos ebben az országban ha szolgáltató vagy bármit megtehetsz....Már meg sem lepődöm.
Tudnék mesélni... Céges számhordozás még a pannontól: számlazárás adott hónap 3.-án. Kb. 5 nappal előtte elindítottam a hordozást amire van 8 napjuk, Számhordozás megtörtént 5.-én, majd hiába csak 2 napot használtam a szolgáltatást, kiszámlázták a teljes hónapot mindkét előfizetésre!
Elsétáltam a fogyasztóvédelemhez ahol közölték, hogy mivel cég vagyok nem tudnak foglalkozni az ügyemmel (úgy látszik a cég nem fogyasztó) menjek a hírközlési hatósághoz. Átmentem, közölték menjek a fogy.védhez, mondom onnan küldtek, azt mondja a hölgy nekik nincs hatáskörük, forduljak ügyvédhez. Fogtam kifizettem a 26e ft-ot és kész...Több idő és energia mint amennyit ér az egész és az a baj, hogy a szolgáltatók tudják ezt.
Nincs egy hatóság akihez fordulhatsz, a fogyvéd lenne de az nem ér semmit.
Angliában miért nem mernek ilyet megtenni?“Gggggrrrrrr rrrraaaahhh rrrrrrggghhhhnn.” Chewbacca - The Empire Strikes Back
-
Thome
addikt
Na most akkor hogy is van ez, meddig lehet kérni a telekomnál? Jön egy újabb levél majd júliusban és arra kell majd válaszolni?
Klikk ide: [link]
[ Szerkesztve ]
-
AndrewBlase
senior tag
Múlt héten írtam egy levelet a Teletököm-nek. Ma kaptam egy válaszlevelet kedvenc szolgáltatónktól.
Ebben leírják, hogy okés, elfogadják az áremelésre vonatkozó nemleges válaszomat, ám ezt csak a hűségidő lejártáig biztosítják.Tehát utána akkor jön az áremelés, vagy díjcsomag-módosítás, ha el nem szökünk.
Miért mindig én???
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 16GB DDR4 250GB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 100 Lite Chieftec 700W