Új hozzászólás Aktív témák
-
djculture
félisten
válasz zimi1991 #184 üzenetére
Egyik se jobb ezt kell felfogni. Vodánál pl ilyen számlázási ügyekben simán a békéltetőhöz kell fordulni mert másként sz@rnak az ügyfél fejére.. Voda a legrosszabb számlázási szempontból, sose ismerik el hogy hibáztak csak ha már a békéltető mondja ki és mehet tovább a biróságra az ügy.
Telekomnál legalább némi procedúra után beszokták ismerni és ha olyan a helyzet kártéritést is adnak maguktól.[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz zimi1991 #189 üzenetére
Igen itt kell mindig kezdeni mikor az eladóval szolgáltatóval levelezés után az ügy nem jut előre.. Általában amugy elég megemliteni a dolgot hogy ha nem záródik megnyugtatóan a történet viszem tovább a békéltetőhöz. Ja volt már háromszor is hozzá "szerencsém"..
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
Én azon se lepődnék meg ha a meghiusult internet adó helyett jönne a távközlési adó emelése pár héten belül.. Tudjátok ha figyelitek mindig a telekom szokott a legvégén árat emelni, mindkét nagyobb konkurenciát megszokta várni úgyhogy valami 1000% hogy lesz..
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
Amúgy mindegy mert idén már mindhárom cég árat emelt nem is keveset.. Telenor is februárban egy brutálisat emelt, tudom mert van olyan is a családba akinek az van.
[ Szerkesztve ]