Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ronson

    őstag

    válasz sirarcheer #22 üzenetére

    Egyébként tényleg. Szerintem mással is előfordult már, hogy valakivel csak beszélt valamit telefonon és rá pár percre mit ad isten, pont olyan hirdetés jön szembe a facebook-on.

  • Reggie0

    félisten

    válasz sirarcheer #22 üzenetére

    Eddig meg sosem kellett mas dijat fizetni a beszelgetes tartama alapjan, meg ha le is hallgattak.

    De hiaba is probalod a megfigyelessel osszemosni, semmi koze sincs hozza. Itt arrol van szo, hogy viselkedes alapjan beskatulyaznak, raadasul ugy, hogy a csak nagyon gyenge labakon allo markereket figyelnek, tehat nem is biztos, hogy okozoja vagy azoknak. De a buntetest te kapod erte. Az egesz arrol szol, hogy egy szignifikans kisebbseg fillerbszosagat kihasznalva dragitjak meg az atlagos szolgaltatasokat, mert ne legyenek ketsegeink, erre hivatkozva fogjak tovabb emelni a hagyomanyos biztositasok dijat, hiszen a kieso bevetelt valahonnan be kell hozni, ugyanis az ugyfelek szama globalis szinten nem valtozik. Ez olyan, hogy ha egy ember labujjhegyre all, akkor akik emiatt nem latnak mogotte jol, szinten labujjhegyre fognak allni, es a vege az lesz, hogy az elso sort leszamitva mindenki labujjhegyen all, mikozben ugyan azt latjak, mintha mindenki talpon maradt volna. Csak a biztosito nyer ezen.

    [ Szerkesztve ]

  • tomazin

    veterán

    válasz sirarcheer #22 üzenetére

    Akkor mondok egy konkrétabb történetet, mert látom a fentiből nem jött át.
    Volt egyszer egy szolgáltató. A szolgáltató szolgáltalása 1000ftba került, amiben benne volt annak a díja is, hogy a szolgáltatás ellenértéke csekken lesz befizetve. Aztán rájöttek, hogy sokkal több pénz megmaradna az 1000ftból, ha a drága csekk/levél helyett eszámla és bankkártyás fizetésre raknák az embereket. Úgyhogy azt mondta a szolgáltató, hogy válts át és adunk 200ft kedvezményt (pozitív diszkrimináció). Úgyhogy akik átváltottak 800ftot fizettek, egészen a következő kampányig. Akkor már úgy volt meghirdetve, hogy a szolgáltatás 1000ft, de ha csekken akarsz fizetni, akkor 1200ft (negatív diszkrimináció). Rájöttek ám arra gyorsan, hogy ez a kommunikáció nem jó, úgyhogy a következő kampányban megint pozitívan diszkrimináltak, tehát az 1200ra kaptál 200ft kedvezményt ha eszámlás voltál.
    És valójában mi történt? 200ft-al megemlték a szolgáltatás díját, kb 1év alatt.

    Remélem ebből már sikerül megérteni, hogy mit szeretnék neked mondani.

Új hozzászólás Aktív témák