- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- 3,6 billió dollárt ér az NVIDIA, idáig még egy cég sem jutott el soha
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Windows 7
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Windows 10
- AliExpress tapasztalatok
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
Auratech
őstag
Egész jól főzök.
Csinálok reggel egy brutálfinom 5 tojásos rántottát és a meki előterében eladom egy ezresért, két zsemlével. Finom és laktató. Mindenki jól jár.
Vagy bemegyek a moziba és az előcsarnokban egy százasért megnézhetik a tabletemen a letöltött premier filmet.
Esetleg a helyi buszmegállókban lelassítva felkínálom a várakozóknak, hogy 100-ért épp arra megyek, amerre a busz is...
Az Uber kábé azt csinálja, mint a kistermelők a kapu előtt eladott cseresznyével, szezonban.
Csak ipari méretekre szervezve a közlekedési "kistermelőket".
Korábban volt próbálkozás magánlottó létrehozására, amit betiltottak, pedig mindenki nyert volna vele
Az állam vigyáz a húsosfazekaira.
Nem kedvelem különösen a taxisokat. Nem is tartom el őket. Nyilván nem egy hivatástudat nélküli szerencselovag van köztük(az egész éjszakai életet ők fuvarozzák) de volt aki ingyen vitt (nem fogadott el pénzt) az orvoshoz engem, a fiam és legutóbb édesanyám is.
Az Uber ezen a bemerevedett, bürokratikus, költségesen működtetett területen szolgáltat. Szabálytalanul.
A taxisok pedig nem rendelkeznek megfelelően rugalmas informatikai háttérrel.
A CB rádió anno ezt a közvetlen, belső használatú, olcsó, fix költségű kommunikációt valósította meg, amivel az egész taxizás lehetségessé vált. Előtte csak a drosztok voltak, rádió nélkül. Oda ment mindenki aki egyedileg, privát úticéllal kívánt utazni.
Aztán a CB rádió már útközben képessé tette a rugalmas, időzíthető menetszervezést.
Hatékonyabbak lettek. És itt leragadtak tulajdonképpen.
Még mindig a CB megy, miközben van olyan infrastruktúra, ami rugalmasabb, privát is lehet, csoportra, csatornára konfigurálható és a kommunikációs eszköz minden user zsebében ott van.
Egyszerű és nem jogtalan igény, hogy csak az végezhet költségtérítéses utasszállítást, akinek engedélye van azt végezni és a keletkezett jövedelemből szabályosan adózik.
A jelenlegi felállás szerint vagy a taxizást kellene "Uberizálni", vagy az Ubert a taxis feltételrendszerbe integrálni. Két dudás nem fog megférni egy csárdában. Az államnak rendelkeznie kell.
A dolgot némileg át fogja alakítani az autonóm közlekedés térnyerése, ami pár éven belül észrevehető lesz. (az újabb metró már ma is robot, gyakorlatilag)
(Amúgy végigstoppoltam a fiatalabb koromat 16-35 között de ma sem vetem el a lehetőséget..)[ Szerkesztve ]
Auratech Field Recording
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest