Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    válasz Kasya #7 üzenetére

    Nem minden hiba derül ki azonnal. Vannak, amelyekhez kell az alkatrészek öregedése, kopása is. Plusz mire sikerül kideríteni, hogy pontosan mi a hiba: alkatrész, annak tervezése, gyártása, anyaghasználata, esetleg a beépítési környezet által okozott valami, vagy időjárási (pl. sok év alatt behordja a menetszél a hókását, ami megül egy szenzoron, a só és a retek pedig szépen megeszi), a gyakoriságát tekintve egyedi, kis szériás, csoportos, javítási módot tekintve cserével, új alkatrésszel, újratervezéssel, újratervezett környezettel lesz megoldható, mennyi autót érint, hány országban, ezt mindet végigzongorázni nem kevés meló. Másik lépés, ha már lejárt a garancia és az autót nem márkaszervizbe hordja a tulaj, akkor egy csomó hiba nem is érkezik vissza a gyártóhoz.
    Minél később hívják vissza az autókat, annál drágább a mutatvány a gyártónak, mert futó modell esetében annál többet érint, kifutott modellek esetén annál kevesebb információ van a fejekben, annál nehezebb legyártatni az új alkatrészeket a beszállítókkal. Egy visszahívási akciónak az autógyár szempontjából nem a 10k, vagy 100k közötti különbség lesz a gond.

Új hozzászólás Aktív témák