Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • JamesHun

    addikt

    válasz pengwin #120 üzenetére

    1) miért jogtalan?
    a taxisok sírták ki ezeket a változásokat és akkor a több 100 taxist senki nem siratta akik nem tudták meglépni az előírásokat amit kilobbiztak
    2) nem minden személyszállítás taxiszolgáltatás, nem is minden személyszállító mehet buszsávban, nem állhatnak be a taxis várókba, nem vehetnek fel találomra utasokat
    így ha ezekre ezek nem vonatkoznak, az uberre miért?
    3) és miért megint csak az uber van elővéve
    blabla, oszcar és társairól megint csönd van és semmilyen akciót nem indítottak ellenük
    4) az meg meg sem fordult senkinek a fejében, hogy netán hozzá is lehet nyúlni a törvényekhez, szabályzásokhoz, hogy haladjunk a korral
    5) minek a fix tarifa a taxisoknál? ennyi erővel lehetne összesen 1 cég az egész bp-re, mert nincs sok értelme 5-6 társaságnak üzemelnie, ha ugyan annyiért visznek
    6) mikor kapnak a taxisok is hasonló nav vizsgálatot, mint amiket az uber sofőrökre csináltak
    7) ha megszűnne a taxikban a KP, máris biztonságosabb lenne a taxizás és beköthetnék magukat a sofőrök is, mert nekik persze azt nem kell, én meg ha megtörök egy taxis fizethetek többlet pénzt (a biztosítóm), mert megsérült jobban a sofőr, mert nem votl bekötve, mert nekik nem kell

    SeriesX: JamesSHun

  • MageRG

    addikt

    válasz pengwin #120 üzenetére

    A jelen mínusz egyedik pillanatban meg pont a taxitársaságok élveztek jogtalan piaci előnyt a törvényi monopóliummal és a kiharcolt kartelláraikkal.
    Amint most látunk, az a piac természetes válasza. Nem az alternatívákat kell eltaposni, hanem a szabályozást ügyfél- és piacbaráttá tenni.

    "De nem ám. :N"
    Kifejtenéd bővebben? Van magyar képviselet, ügyfélszolgálat. Tudtommal a söfőröket sem importálják.

    "What is bravery, without a dash of recklessness!"

Új hozzászólás Aktív témák