Új hozzászólás Aktív témák
-
Boond
addikt
Nem tudom ki találta ki, hogy a számlán is le lehet vonni a pontokat ez nincs így, legalábbis a T-home munkatársai szerint. És a weblapjuk szerint...
-
Boond
addikt
Amúgy elég bunkók, vagy tájékozatlanok a T-s üzletben... "hívd az ügyfél szolgálatot"
Kérdésre válaszolni meg nem tudnak."A jelszó megváltoztatása a Kapcsolat pontok felhasználásához szükséges, és adataid védelmét szolgálja. Jelszavadat megváltoztathatod honlapunkon, telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül, illetve személyesen a Telekom üzletekben. "
Pedig ezt is kérdeztem "csak online a válasz...
-
Boond
addikt
Viszont hatalmas plussz pont az online ügyfélszolgálatnak. Akivel sikerült beszélni, és megnyugtatóan rendezni a dolgokat/ problémát.
Kiderült ugyanis, hogy a T-pont üzletben mondtak téves információt, valamint foglalkozni kellett volna az üggyel, még sem tették. De így megnyugtatóan rendeződött.
Szóval ha valakinek gondja van legközelebb ajánlom az online ügyfélszolgálatot, akik jóval felkészültebbek, mint az akinél ma az üzletben voltam.
A kapcsolati pont kérdésre, miért nem volt található a pontbeváltás egyes ügyfeleknél az a válasz, hogy csak domino/t-mobillal rendelkezőknél van ez a lehetőség.
Otthoni ügyfeleknél, pont hogy az üzletben kellett volna foglalkozni az üggyel.