Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bajnokpityu

    félisten

    válasz Rusi #54 üzenetére

    igen, de aszférikus nyomás alatt vannak a turbosak egész addig, amig nem épült fel a turbonyomás. Tehát jelentősen erőtlenebbek itt. konkrétan egy 1.8turbos benyás jelentősen gyengébb 1800ig, mint a vitya 1.6 szivója. 1800nál kezd megjönni a turbo ereje, de ettől még késnek egy kicsit, igy igazán 2000 környékétől használhatóak. ott van egy nagyon zsiros középtartomány mondjuk 4ig, majd megint oda a tűz.

    és pont a vitara 1.6 szivója egy kifejezetten erősnek mondható szivó benzines, pincében is, fent is, 1.6 benzinhez képest, és 6-8ezer km-t futott bejáratott autó esetén. mondom ezt egy 200lovas,300Nmes turbos benyás tulajként.

    és jól mondod, 120lovas a benyás, 140 a turbos benyás, és nem 17%al, hanem sokkal többel fog többet enni, ha normálisan használod. bejáratás alatt konkrétan az 1.6os 5.2t evett, váltási ajánlást betartva, majd 5.8at később. tankolásnál mérve. ezt*1.16al tojásüzem nélkül nem fogod tartni turbos benyással. jön egy domb, és röpködnek a tizenliterek.

    turbonak majdnem mindegy a turbonyomás (0.8 -1.2), ellenben az olaj üzemi hőmérsékletéig nem kap teljes kenést, tehát a turbót zömmel nem a nagy fajlagos literteljesitmény öli meg, hanem a hideg üzem. ami meg egy városi kocsinál szintén jókora probléma. legtöbb turbos autónak a használatijában benne is van, hogy ne használja 4km-nél rövidebb utakra.

    összegezve: sztem a buzukinak kajak nem volt kedve turbos benyásat csinálni. ők a jó és rossz értelemben igénytelen autókat szeretik gyártani, ami meg soha nem lesz egy közvetlen befecsis turbos. éljenek EU normák.

    [ Szerkesztve ]

    eladó topping dac

Új hozzászólás Aktív témák