- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- AI segítségével csábítanák el a nagy cégek szakembereit
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- ASUS routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Synology NAS
- AliExpress tapasztalatok
- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Asustor NAS
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
igen, de aszférikus nyomás alatt vannak a turbosak egész addig, amig nem épült fel a turbonyomás. Tehát jelentősen erőtlenebbek itt. konkrétan egy 1.8turbos benyás jelentősen gyengébb 1800ig, mint a vitya 1.6 szivója. 1800nál kezd megjönni a turbo ereje, de ettől még késnek egy kicsit, igy igazán 2000 környékétől használhatóak. ott van egy nagyon zsiros középtartomány mondjuk 4ig, majd megint oda a tűz.
és pont a vitara 1.6 szivója egy kifejezetten erősnek mondható szivó benzines, pincében is, fent is, 1.6 benzinhez képest, és 6-8ezer km-t futott bejáratott autó esetén. mondom ezt egy 200lovas,300Nmes turbos benyás tulajként.
és jól mondod, 120lovas a benyás, 140 a turbos benyás, és nem 17%al, hanem sokkal többel fog többet enni, ha normálisan használod. bejáratás alatt konkrétan az 1.6os 5.2t evett, váltási ajánlást betartva, majd 5.8at később. tankolásnál mérve. ezt*1.16al tojásüzem nélkül nem fogod tartni turbos benyással. jön egy domb, és röpködnek a tizenliterek.
turbonak majdnem mindegy a turbonyomás (0.8 -1.2), ellenben az olaj üzemi hőmérsékletéig nem kap teljes kenést, tehát a turbót zömmel nem a nagy fajlagos literteljesitmény öli meg, hanem a hideg üzem. ami meg egy városi kocsinál szintén jókora probléma. legtöbb turbos autónak a használatijában benne is van, hogy ne használja 4km-nél rövidebb utakra.
összegezve: sztem a buzukinak kajak nem volt kedve turbos benyásat csinálni. ők a jó és rossz értelemben igénytelen autókat szeretik gyártani, ami meg soha nem lesz egy közvetlen befecsis turbos. éljenek EU normák.
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
Új hozzászólás Aktív témák
- Subaru topik
- Futás, futópályák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- BestBuy ruhás topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- ASUS routerek
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Star Wars Outlaws teszt
- Filmvilág
- További aktív témák...
- iPhone 13 128GB Starlight, Beszámítással
- Uhh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" Bivaly i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" Bivaly i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS
- Prémium minőségű Samsung, Micron SSD meghajtók (frissítve: 2024. 09. 24.) - MEGA akciók!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen